Flashback bygger pepparkakshus!
2019-07-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
Någon annan som har problem just nu? Mitt internet funkar perfekt men ändå funkar inte iptv
upplever samma sak här..
2019-07-07, 15:01
Medlem
Vad är det som inte fungerar ?
2019-07-07, 15:14
Medlem
deadhead.s avatar
Fixat. Allt är uppe igen.
2019-07-07, 15:39
Medlem
Verbal.Kints avatar
Upplevde också problem igår med två helt olika serier som inte ville spelas upp alls utan bara buffra. Innan detta hade jag kollat klart på en annan serie utan problem. Har detta med tidigare nämnda störning att göra eller upplever någon annan att det är problem med vod-material som vill buffra hela tiden?
2019-07-07, 18:10
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Upplevde också problem igår med två helt olika serier som inte ville spelas upp alls utan bara buffra. Innan detta hade jag kollat klart på en annan serie utan problem. Har detta med tidigare nämnda störning att göra eller upplever någon annan att det är problem med vod-material som vill buffra hela tiden?

Ibland får VLC nåt tokspel för mig mitt i allt, och då buffrar allt jag försöker se på VOD. Tills jag startar om. Men det händer sällan nuförtiden.
2019-07-07, 20:21
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ibland får VLC nåt tokspel för mig mitt i allt, och då buffrar allt jag försöker se på VOD. Tills jag startar om. Men det händer sällan nuförtiden.

Jag använder mig inte utav VLC utan inbyggda spelaren i IPTV EXTREME.
2019-07-07, 20:47
Medlem
Citat:
har också fått höra samma sak från andra håll.
2019-07-07, 20:56
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Jag använder mig inte utav VLC utan inbyggda spelaren i IPTV EXTREME.

Testa använda en extern videospelare för VOD istället. Typ VLC. Om extreme strular för dig alltså.

Edit; Hade säkert att göra med strulet som var tidigare om det funkar bra nu igen.
2019-07-07, 21:35
Medlem
Hej,

Har idag en mag 254? men har fått rekommendation att köpa en android box för iptv. Är inte i behov av 4k streaming utan behöver en box som klarar vanligtvis vanliga HD kanaler och som är smidig vid kanalbyte osv..

Vad kan ni rekommendera?
2019-07-07, 21:48
Medlem
Harry_s avatar
är det stor skillnad på om man betala 600:- eller 1500:- ?
2019-07-07, 21:57
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnkeltNamn
Hej,

Har idag en mag 254? men har fått rekommendation att köpa en android box för iptv. Är inte i behov av 4k streaming utan behöver en box som klarar vanligtvis vanliga HD kanaler och som är smidig vid kanalbyte osv..

Vad kan ni rekommendera?

Vad är det för fel på din Mag 254? Det är ju en bra box, så länge den inte blivit blockad. Men finns lösning på det också.
2019-07-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Vad är det för fel på din Mag 254? Det är ju en bra box, så länge den inte blivit blockad. Men finns lösning på det också.

Egentligen inget fel alls. Haft den nu snart två år och tycker det är lite segt mellan kanaler och sånt. Men som sagt egentligen inget alls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in