Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Då får du väl fortsätta att åka till länder där det är tillåtet sen kan du ju på ålderns höst sitta på hemmet och minnas detta medan de övriga boende pratar om sina familjer ingen kommer ju att vars intresserade av att höra dig berätta om dina bordellbesök
Fast jag bryr mig inte om andra boende på ålderdomshemmet vill höra om mina bordellbesök.
Alltså, anledningar till att inte köpa sex enligt adina:
1. Dina kollegor på jobbet vill inte höra om dina sexköp så du har inget att berätta om på rasten
2. De andra boende på ålderdomshemmet kommer inte vilja höra om dina sexköp så du har inget att berätta om på eftermiddagsfikat om 50 år
3. Man kan lägga pengar på annat
Har du några fler fantastiskt bra anledningar till att avstå från att besöka sexparadis?
Såhär: Jag är inte intresserad av att berätta varken för mina kollegor, min familj eller någon på ålderdomshemmet om mina bordellbesök. Jag tänker inte avstå bordellbesöken och de magiska upplevelser de ger för att kunna tjata lite med helylle-kalle på lunchrasten. För övrigt så kan jag göra det ändå om jag vill för det finns mycket annat att prata om än om sin familj. För övrigt 2 så har jag kompisar som jag berättat om detta för och som är extremt sugna på att hänga med nästa gång. Kanske umgås jag hellre med dessa än personer som "inte är intresserade av att höra om mina bordellbesök". För det finns faktiskt en hel del som är intresserade av att höra.
Barn tjatar du om - nu har jag själv aldrig varit intresserad av att skaffa barn, och kommer aldrig att göra det, men det finns inget som säger att man inte kan skaffa barn bara för att man köper sex då och då. Det går förmodligen alldeles utmärkt att göra en kvinna gravid även fast man besökt en bordell, om man nu skulle vilja det.
Din argumentation är verkligen sällsynt svag och korkad på så många nivåer.