2019-10-24, 17:50
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Frågan var väl om männen skulle må bättre av att köpa sex för 8000 kr i månaden än att används dessa pengar till andra saker som män som inte köper sex gör med sina 8000 kr.

Alltså bara vetskapen att man kan få sex när man vill är välgörande. Bordellen ligger bara 5 timmar bort med tåg trots att det är olagligt i Sverige.

En avsugning kan man få för 600 danska kronor. För 700 kr slickar hon bollarna också.
1100 danska kr får man knulla i en halvtimme.

Även om man bara har sex en gång i månaden är det en enorm skillnad mot att aldrig ha sex och känslan av att aldrig få det..
Citera
2019-10-24, 17:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Alltså bara vetskapen att man kan få sex när man vill är välgörande.

Det där håller jag verkligen med om. Man känner sig mindre sexuellt desperat bara man vet om det. Det är just det svenska kvinnor inte vill. De vill att vi ska vara frustrerade och olyckliga, så att vi ger dem pengar, uppmärksamhet och saker. Utan att få ett skit tillbaka. Sexköp är frigörelse för män.

Citat:
Även om man bara har sex en gång i månaden är det en enorm skillnad mot att aldrig ha sex och känslan av att aldrig få det..

Japp!

Med en snygg tjej också. Minnet av det kan man leva länge på.
Citera
2019-10-24, 18:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Frågan var väl om männen skulle må bättre av att köpa sex för 8000 kr i månaden än att används dessa pengar till andra saker som män som inte köper sex gör med sina 8000 kr.

1) I båda fallen används pengarna för att köpa sex. Bara att med horor får mannen sex för pengarna, medan med civila kvinnor blir det inget sex.

2) Civila kvinnor brukar låtsas att de inte förstår att när mannen betalar för en resa är det samma sak som att ge en hora pengar i handen.
Citera
2019-10-24, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det där håller jag verkligen med om. Man känner sig mindre sexuellt desperat bara man vet om det. Det är just det svenska kvinnor inte vill. De vill att vi ska vara frustrerade och olyckliga, så att vi ger dem pengar, uppmärksamhet och saker. Utan att få ett skit tillbaka. Sexköp är frigörelse för män.

Japp!

Med en snygg tjej också. Minnet av det kan man leva länge på.

Det är ju möjligt att köpa sex i Sverige trots sexköpslagen. Man åker på lite böter om man eventuellt skulle åka fast. Men med tanke på hur få sexköp som slutar i en fällande dom blir det väldigt väldigt blygsam extra-skatt per sexköp. Jämfört med vita tjänster där du åker på 25% moms varje gång du köper så är ju extra-skatten på sexköp oerhört billig.
Citera
2019-10-24, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) I båda fallen används pengarna för att köpa sex. Bara att med horor får mannen sex för pengarna, medan med civila kvinnor blir det inget sex.

2) Civila kvinnor brukar låtsas att de inte förstår att när mannen betalar för en resa är det samma sak som att ge en hora pengar i handen.
Vill man inte leva i relation så finns det mängder med kvinnor att bara ha sex med gratis och sedan använder man sina 8000 kr till vad man vill.
Lever man i relation så lever man billigare om man är 2 som delar på kostnaden.

Vi har alltid delat på kostnaden när vi rest runt i världen eftersom vi båda tycker att det är trevligt att uppleva världen precis som vi delar på kostnaden för saker till hemmet för att vi vill ha konsten, mattan eller möbeln
Citera
2019-10-24, 20:06
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Vill man inte leva i relation så finns det mängder med kvinnor att bara ha sex med gratis och sedan använder man sina 8000 kr till vad man vill.
Lever man i relation så lever man billigare om man är 2 som delar på kostnaden.

Vi har alltid delat på kostnaden när vi rest runt i världen eftersom vi båda tycker att det är trevligt att uppleva världen precis som vi delar på kostnaden för saker till hemmet för att vi vill ha konsten, mattan eller möbeln

Haha, nej det finns inte mängder med kvinnor att ha sex med gratis.

Nu kanske jag vill lägga mina 8000 kr på bordellbesök hellre än något annat. Jag kanske tycker det är värt det för att under en dag då och då få uppleva sexuell valfrihet. Vem är du att berätta för män vad de ska lägga sina pengar på?
Citera
2019-10-24, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Haha, nej det finns inte mängder med kvinnor att ha sex med gratis.

Nu kanske jag vill lägga mina 8000 kr på bordellbesök hellre än något annat. Jag kanske tycker det är värt det för att under en dag då och då få uppleva sexuell valfrihet. Vem är du att berätta för män vad de ska lägga sina pengar på?
Då får du väl fortsätta att åka till länder där det är tillåtet sen kan du ju på ålderns höst sitta på hemmet och minnas detta medan de övriga boende pratar om sina familjer ingen kommer ju att vars intresserade av att höra dig berätta om dina bordellbesök
Citera
2019-10-24, 20:32
Medlem
Citat:
Då får du väl fortsätta att åka till länder där det är tillåtet sen kan du ju på ålderns höst sitta på hemmet och minnas detta medan de övriga boende pratar om sina familjer ingen kommer ju att vars intresserade av att höra dig berätta om dina bordellbesök
Vilka familjer? De familjer som feminismen och kulturmarxismen slagit sönder?
Citera
2019-10-24, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vilka familjer? De familjer som feminismen och kulturmarxismen slagit sönder?
Oavsett om äktenskap inte håller livet ut så har man kvar sina barn som familj livet ut om man inte som förälder abdikerar från föräldraskapet dessutom är det få på hemmet som har kvar sin partner.
Citera
2019-10-24, 20:39
Medlem
Citat:
Oavsett om äktenskap inte håller livet ut så har man kvar sina barn som familj livet ut om man inte som förälder abdikerar från föräldraskapet dessutom är det få på hemmet som har kvar sin partner.
Kvinnor har kvar sina barn livet ut, kvinnan stöter bort mannen från barnen vid separation.
Citera
2019-10-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Kvinnor har kvar sina barn livet ut, kvinnan stöter bort mannen från barnen vid separation.
96 % av föräldrar har delad vårdnad om barnen vid skilsmässa, kring 60 % av barnen bor varannan vecka efter skilsmässan
Citera
2019-10-24, 21:09
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Fast jag bryr mig inte om andra boende på ålderdomshemmet vill höra om mina bordellbesök.

Alltså, anledningar till att inte köpa sex enligt adina:

1. Dina kollegor på jobbet vill inte höra om dina sexköp så du har inget att berätta om på rasten

2. De andra boende på ålderdomshemmet kommer inte vilja höra om dina sexköp så du har inget att berätta om på eftermiddagsfikat om 50 år

3. Man kan lägga pengar på annat

Har du några fler fantastiskt bra anledningar till att avstå från att besöka sexparadis?

Såhär: Jag är inte intresserad av att berätta varken för mina kollegor, min familj eller någon på ålderdomshemmet om mina bordellbesök. Jag tänker inte avstå bordellbesöken och de magiska upplevelser de ger för att kunna tjata lite med helylle-kalle på lunchrasten. För övrigt så kan jag göra det ändå om jag vill för det finns mycket annat att prata om än om sin familj. För övrigt 2 så har jag kompisar som jag berättat om detta för och som är extremt sugna på att hänga med nästa gång. Kanske umgås jag hellre med dessa än personer som "inte är intresserade av att höra om mina bordellbesök". För det finns faktiskt en hel del som är intresserade av att höra.

Barn tjatar du om - nu har jag själv aldrig varit intresserad av att skaffa barn, och kommer aldrig att göra det, men det finns inget som säger att man inte kan skaffa barn bara för att man köper sex då och då. Det går förmodligen alldeles utmärkt att göra en kvinna gravid även fast man besökt en bordell, om man nu skulle vilja det.

Din argumentation är verkligen sällsynt svag och korkad på så många nivåer.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-24 kl. 21:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in