2019-01-17, 17:00
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenOsthjalm
Tog min första kapsel av Noopept pro stack från Reachgenius nu på morgonkvisten, återkommer med rapport på eventuella effekter.

Bra eller dålig?
Citera
2019-02-27, 12:34
Medlem
Hagbalds avatar
Sportlabs Focus som innehåller Noopept finns på bl.a Proteinbolaget och Fitnessbutiken.
Citera
2019-02-27, 23:30
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Är den här substans värd att köpa? Behöver verkligen något som ger fokus koncentraton och energi om dagarna.
Inget du ska märka omgående. Kanske 5-10% av amfetamin känsla. Du kan även inte konsumera mer än 40mg dag, som kaffe får man kontraeffekt.
Mer som boost.
Citera
2019-03-27, 15:41
Medlem
Tog igår 10mg av Noopept från Reachgenius, märkte absolut ingenting. Testar väl 20mg idag och ser om det blir någon effekt utav det!
Senast redigerad av labbster 2019-03-27 kl. 16:05.
Citera
2019-04-08, 12:10
Medlem
Är noopept fortfarande lagligt i Sverige?
Citera
2019-04-08, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweskater
Är noopept fortfarande lagligt i Sverige?
Ja
Citera
2019-08-15, 14:03
Medlem
Finns det några interaktioner mellan Cisordinol + Leponex och Noopept?
Citera
2019-09-13, 14:54
Medlem
MandySkolmans avatar
Hoppat på Noopept igen.
Helvete så bra det får mig att fungera, men skiftar dag till dag ibland kan det ge lite illamående och svettningar.

Räcker med att jag tar 10mg kapsel direkt när jag vaknar på tom mage för att jag ska känna av snabbt.

Har i 10 år varit håglös, deprimerad av och från. Självmedicinerat med allt från Lyrica och piller till 2 års beroende av kokain och amfetamin.

Slutat helt med alla droger förutom Cannabis och känt en sån uppgivenhet i livet, men tuggat på och försökt vänja mig vid att allt känns tungt och meningslöst.

Började äta Noopept för 2 veckor sen igen.
Är mycket piggare, gladare och kan fokusera på saker, alltid haft en attention span på 2 minuter sen kryper det i kroppen
Nu kan jag sitta och göra en grej i timmar utan att tankarna flyger iväg, har mer disciplin över mig själv och känner en renare livslust.

Enda nackdelarna för mig:
Ljuskänslighet så inåt helvete
Sug/surt i magen ibland
Paranoid som fan och ångest vid högre doser än 10mg i kombination med cannabis

Helt ärligt, så har detta gjort mig till en fungerande och bättre människa sen jag började. Ska fortsätta ett tag till, avsluta och se hur det känns utan och så fåe jag ta det därifrån.
Tänkt göra ADD-utredning länge pga mina problem med fokus, tankspriddhet, dålig impulskontroll och dålig kontroll över mina tankar. Men detta har verkligen hjälpt mig.

Sen vetifan om det är så nyttigt för kropp eller hjärna, men hellre detta än ritalin eller benzo som läkarna skriver ut.
Citera
2019-10-23, 14:09
Medlem
Har fått hem 100st från hc , aldrig testat denna men tänkte testa för dem var billiga. Återkommer ikv kanske när ja testat
Citera
2019-10-23, 21:09
Medlem
Hae testat 2 st idag , kände att jag blev klarare i skallen men asseg i kroppen, blir tssta imorgon på morgonen o se hur de blir runt folk återkommer
Citera
2019-10-24, 14:39
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Hae testat 2 st idag , kände att jag blev klarare i skallen men asseg i kroppen, blir tssta imorgon på morgonen o se hur de blir runt folk återkommer

Prova att ta en tablett istället för två. Alla tolererar olika mycket, men det låter som du är känslig för noopept.
Citera
2019-10-25, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Prova att ta en tablett istället för två. Alla tolererar olika mycket, men det låter som du är känslig för noopept.
Jag tog en igår o de funkade riktigt bra bland folk, inte lika mycket energi men samlade tankar. Dock jätte seg dagen efter haha o då sover ja hur bra som helst☺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in