2018-09-01, 13:53
Medlem
Rasiermessers avatar
https://bodyshock.pro/product-eng-16...-100-caps.html

De har precis fått in Noopept såg jag om någon är intresserad. Har inte själv provat den, men har beställt annat från Bodyshock utan problem leveransmässigt.
Citera
2018-09-13, 20:52
Medlem
Beställde nyligen noopept pro stack från reachgenius, borde jag kombinera denna med något annat? Köpte även nsi 189..
Citera
2018-09-13, 20:54
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallybil
Beställde nyligen noopept pro stack från reachgenius, borde jag kombinera denna med något annat? Köpte även nsi 189..
Äter du inte en kolinrik kost så kan du behöva Alpha-GPC eller annan kolinkälla.
Citera
2018-09-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MackinawPeachez
Äter du inte en kolinrik kost så kan du behöva Alpha-GPC eller annan kolinkälla.

Noopept stack från RG innehåller just Alpha-GPC.

Personligen tycker jag man bör testa ett preparat åt gången för att veta säkert vilka effekter/bieffekter kommer från vilket preparat. Sedan kan man ju eventuellt kombinera
Senast redigerad av Spazzman 2018-09-21 kl. 17:09.
Citera
2018-10-11, 06:59
Medlem
Tog min första kapsel av Noopept pro stack från Reachgenius nu på morgonkvisten, återkommer med rapport på eventuella effekter.
Citera
2018-11-20, 17:32
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenOsthjalm
Tog min första kapsel av Noopept pro stack från Reachgenius nu på morgonkvisten, återkommer med rapport på eventuella effekter.

Hade tänkt att lägga in en beställning därifrån själv. Hur upplever du effekterna hittils?
Citera
2018-12-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasiermesser
https://bodyshock.pro/product-eng-16...-100-caps.html

De har precis fått in Noopept såg jag om någon är intresserad. Har inte själv provat den, men har beställt annat från Bodyshock utan problem leveransmässigt.

Tack för tippset, beställde. 102 kapslar i burken + fick ett sample på Jungle essence kava kava maxx.
Citera
2018-12-19, 12:31
Medlem
Var kan man inhandla rent noopept pulver för att inta genom under tungan (för ett Mycket bättre upptag)
Senast redigerad av Babyspenat 2018-12-19 kl. 12:34.
Citera
2019-01-14, 15:03
Medlem
Skulle vilja lägga en order på Reachgenius men har svårt att ta dem på allvar pga ”Våra kosttillskott och lokaler är inspekterade och godkända av Västmanland-Dalarna miljö-& byggförvaltning enligt Livsmedelsverkets riktlinjer.”

Mailade till ovanstående som sa att de aldrig hört talas om Reachgenius.
Citera
2019-01-14, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anomalisk
Skulle vilja lägga en order på Reachgenius men har svårt att ta dem på allvar pga ”Våra kosttillskott och lokaler är inspekterade och godkända av Västmanland-Dalarna miljö-& byggförvaltning enligt Livsmedelsverkets riktlinjer.”

Handlat flera produkter av dom och enligt mig funkar dom väldigt bra, inga bieffekter hittils iaf! :P
Jag har bland annat testat deras Zen Stack, Noopept Pro Stack, Phenylpiracetam och Alpha-GPC.
Citera
2019-01-16, 15:31
Medlem
crorcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anomalisk

De tar en bra tid på sig att skicka substanserna också, vet inte ifall det finns en annan hemsida som skickar inrikes men jag rekommenderar att ni beställer från ett annat företag.
Citera
2019-01-17, 16:59
Medlem
who-s avatar
Är den här substans värd att köpa? Behöver verkligen något som ger fokus koncentraton och energi om dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in