2019-10-23, 15:46
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Istället för att lista ut en massa anledningar att hata kvinnor kan du tänka ut:

- Hur ska jag gilla kvinnor.

Det går inte att gilla kvinnor i ett sexfientligt samhälle, tyvärr. För att du måste hela tiden dölja en sida av dig själv för att inte bli hatad.
Citera
2019-10-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men det är inte män som bestämmer på relations-marknaden det är kvinnor.

2) Och många kvinnor gillar att hora, oavsett om de har en relation eller är singlar.

3) Det är inte män som har bestämt att sexhandel ska existera, det är kvinnor som väljer att sälja sex för att det är mycket lättare än något annat jobb.
Då är det kört för dina och dina gelikars bordelldrömmar med tanke på att det är gnälla incels boende hos mamma som verkar de "drivande" i frågan och er lyssnar inte några med makt på,
Citera
2019-10-23, 17:07
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Då är det kört för dina och dina gelikars bordelldrömmar med tanke på att det är gnälla incels boende hos mamma som verkar de "drivande" i frågan och er lyssnar inte några med makt på,

Så det blir inget knullande med snygga tjejer på bordell här i Sverige menar du?

Vad menar du att incels ska göra då när de tröttnat på knulldockan i garderoben?
Citera
2019-10-23, 17:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) New York Lawmakers Introduce Bill to Decriminalize Prostitution Statewide

Citat:
Lawmakers in New York are considering a bill that, if passed, would decriminalize prostitution across the entire state.

Citat:
The bill is co-sponsored by state Senator Julia Salazar — who campaigned on decriminalizing sex work — and Assembly Member Richard Gottfried and has already secured the support of fellow state senators and assembly members.

2) Som jag har skrivit tidigare: sexköp förbjöds för att Boomers var vansinnes-feminister och Boomer män åkte till Thailand och köpte sex ändå så det var symbol-politik.

3) Nu när yngre generationer har tagit över är det bara en tidsfråga.
Citera
2019-10-23, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Så det blir inget knullande med snygga tjejer på bordell här i Sverige menar du?

Vad menar du att incels ska göra då när de tröttnat på knulldockan i garderoben?
De får göra som gammpojkar gjort decennier efter decennier förlika sig med situationen att somliga blir ensamma
Citera
2019-10-23, 18:24
Medlem
Citat:
Det går inte att gilla kvinnor i ett sexfientligt samhälle, tyvärr. För att du måste hela tiden dölja en sida av dig själv för att inte bli hatad.

Det är klart det går att gilla kvinnor.

Vad är det du måste dölja ?
Citera
2019-10-23, 18:27
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
De får göra som gammpojkar gjort decennier efter decennier förlika sig med situationen att somliga blir ensamma

Nu var det inte relationer utan knullandet jag menade.

Citat:
Det är klart det går att gilla kvinnor.

Vad är det du måste dölja ?

Att man är ute efter sex. Finns inga incitament att intressera sig för en kvinna om inte sex är inblandat.
Citera
2019-10-23, 18:35
Medlem
Vad jag sett så är svarta kvinnor mer öppna för vita män nu än tidigare i USA.

Svarta kvinnor är trötta på att vara familjeförsörjare ,vilket de är till 80%.

Även män som vita kvinnor uppfattar som Incels kan komma ifråga för parbildning , bara de är villiga att vara trogna och familjeförsörjare.

Svarta kvinnor tycker det är orättvist att när de svarta männen får pengar gifter de sig med en vit kvinna ,24% av dem , de lämnar dessutom kvinnan att själv ta hand om barnen.

Som alternativ till att vara sexköpare skulle män kunna ha relationen med svarta kvinnor , nästan 70% är singlar. Även män från Sverige skulle kunna försöka.
Citera
2019-10-23, 18:39
Medlem
Citat:

Att man är ute efter sex. Finns inga incitament att intressera sig för en kvinna om inte sex är inblandat.

Jo det finns det och det är att du kan få hjälp med att älska dig själv.

Om ni tillsammans strävar efter mer kärlek så kommer du gilla dig själv bättre också.
Citera
2019-10-23, 19:25
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Jo det finns det och det är att du kan få hjälp med att älska dig själv.

Om ni tillsammans strävar efter mer kärlek så kommer du gilla dig själv bättre också.

Tyvärr är ju "kärlek" ett missbrukat ord. Idag betyder det att mannen ska toffla för en kvinna utan något i gengäld. Vill mannen ha sex är han "pervers". Tänder mannen på unga 20-åringar är han "pedofil".

Samhället målar ut det som att det är något allvarligt fel på män som vill ha sex.

Jag tror att hela tjafset om sexköpsdebatten handlar om att bli accepterad. En knulldocka i garderoben löser inga problem.

Horor verkar ha en mera accepterande attityd till män. De har en attityd att det är okey att vilja ha sex, det är inget fel på dig för det. De ger inte bara sex utan också en acceptans och ett frirum där du kan vara dig själv och tala sanning.

Kanske förstår horor kärlek bättre än vanliga kvinnor?
Citera
2019-10-23, 19:27
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Nej, jag tänker inte förlika mig med det så att du ska bli nöjd. Jag prioriterar mig själv framför dig, så jag tänker köpa sex istället för att acceptera ett liv i celibat.
Citera
2019-10-23, 19:43
Medlem
Citat:

Och förr innan p-piller krävdes det giftermål för att ens komma nära sex, för du inbillar dig väl inte att drängarna hade råd att gå till glädjeflickor

Vill man ha sex måste man precis som förr hitta man hitta någon som frivilligt gratis vill ha sex med en.

Bordeller kommer aldrig bli en verkligt här i landet framtiden går snarare att bordeller kommer att minska i västvärlden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in