2019-10-23, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag försöker förklara för män hur pinsamt det är när fultanter börjar prata om trafficking och tvång.

2) En del män tar det på allvar och förstår inte att det är en porr-grej för kvinnor.

3) Det är som att män skulle ha en förening mot kvinnliga lärare som har sex med sina manliga elever. Och sen tjata om det hela tiden.

Så kan det vara. Men det är inte för att de köper sex.

Män med civila kvinnor har inte heller en partner som bryr sig om dem + de får inte sex heller + de blir dissade vilket får dem att må dåligt.

De flesta kvinnor är både dåliga partners + vägrar sex. Så många män betalar i princip för att må dåligt i sina relationer.

Nope. Civila kvinnor hatar sina män och jag ska förklara varför,

a) om en kvinna har sex med en man som hon inte gillar är sexet över på 10 minuter och sen behöver hon aldrig träffa mannen igen.

b) om kvinnan gifter sig med en man som hon inte gillar måste hon leva med honom varje dag.

i) Hon måste stå ut med att han försöker ligga med henne fast hon inte vill.

ii) Hon måste dricka för att klara av att ställa upp på oönskat sex 1 gång i månaden.

iii) Efter ett par år mobbar hon honom öppet. Jag har sett det hända.

Jag bryr mig mest om sexet, det ju en fin bonus ifall han bryr sig om mig, men det viktiga för mig är sexet.

Det ligger en viss sanning i vad du säger , kvinnor i relationer är inte lika intresserade av sex och blir antagligen arg på mannen som försöker ha sex med dem.

Kvinnor är de som vill ha skilsmässa i 70% av fallen , hur ofta män vill ha skilsmässa framgår ej men det kanske är 10 % och då kan det handla om att mannen fått tag i en ny kvinna.

Sen finns det kvinnor som trivs med män och kan ha sex med dem under en längre tid.

Jag tror att botemedlet är att kvinnor och män tränas till att gilla varandra , så att de kan klara av att leva med varandra.

Det som inte ska hända i en relation är att de blir mer och mer irriterade på varandra.

Det som borde hända är att när de ser varandra så blir de glada och gillar att motparten är nära dem. Det finns inte massa uppdämd ilska. Kvinnan känner inte att hon drabbats av dåliga handlingar. Hon kan slappna av i mannens sällskap. Mannan borde inte göra saker som gör kvinnan upprörd så gott han kan.
Citera
2019-10-23, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ja, om kvinnan bjuder på sexuellt nöje, ja, då gillar de henne. Annars är hon lika irriterande som en tiggare utanför ICA.

Om du har den inställningen kan du ju aldrig leva med en kvinna.

Hur har du skaffat det ?
Citera
2019-10-23, 11:51
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Om du har den inställningen kan du ju aldrig leva med en kvinna.

Hur har du skaffat det ?

Du menar att man ska leva med en kvinna man inte är sexuellt attraherad av?
Citera
2019-10-23, 12:52
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det tycker jag inte eftersom han är vuxen och då upphör ju föräldrarnas ansvar. Jag kan inte hålla mina föräldrar ansvariga för sånt som händer mig i livet idag, eller från det att jag flyttat hemifrån.
Det finns till exempel människor som är utvecklingsstörda, eller som är groteskt fula. Att dessa har svårt med partners och att hitta någon att ha sex med är ju inte någon nyhet för någon.
Ska man ha bordellverksamhet enbart för att det finns vissa som behöver det?
Ska man då tillhandahålla fettsugning för de som behöver det? Vissa går ju upp i vikt lättare än andra osv.
Nånstans tar samhällets och föräldrarnas ansvar slut kan jag tycka. Dock är livet orättvist och jävligt hårt mot vissa människor, varför det aldrig finns anledning att skratta åt människors olycka. Alla har ju inte samma förutsättningar.

Okey då, jag ger mig, man har ett eget ansvar för att ordna sex på egen hand. Du vinner.

Men låt oss testa en annan synvinkel. Din snart 30-åringe son(som du inte har) som bor hemma och är arbetslös och folkskygg har en önskan om att leka på en bordell. Och snart fyller han 30 år..

Skulle du inte vilja uppfylla hans önskan om att få komma till en bordell? Det är förvisso inte ditt ansvar men som den goda mamma du är som ser din störde sons behov så kanske du vill uppfylla hans innerliga önskan om ett bordellbesök.

Om han sa: "mamma, jag önskar mig ett bordellbesök i födelsedagspresent", skulle du då uppfylla hans önskan?
Citera
2019-10-23, 13:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det ligger en viss sanning i vad du säger , kvinnor i relationer är inte lika intresserade av sex och blir antagligen arg på mannen som försöker ha sex med dem.

1) Bra att vi är överens om det. Då kan vi konstatera att män aldrig kommer att bli sexuellt tillfredsställda i civila relationer.

2) De kommer att bli dissade, förnedrade, och leva i konstant sexuell frustration.

Citat:
Kvinnor är de som vill ha skilsmässa i 70% av fallen , hur ofta män vill ha skilsmässa framgår ej men det kanske är 10 % och då kan det handla om att mannen fått tag i en ny kvinna.

Eftersom kvinnor mycket lätt kan få en ny man är det kvinnorna som har makten i civila relationer.

Citat:
Sen finns det kvinnor som trivs med män och kan ha sex med dem under en längre tid.

Jag har aldrig träffat en sån kvinna. Jag tror att det är en myt tbh.

Citat:
Jag tror att botemedlet är att kvinnor och män tränas till att gilla varandra , så att de kan klara av att leva med varandra.

1) Men försökte med det på 1950 talet och det ledde till en explosion av feminism på 1960 talet och fram till idag.

2) Så ju mer du försöker träna kvinnor till att gilla män desto mer kommer kvinnor att göra uppror.

3) Det finns bara 3 lösningar,

a) Träna män till att acceptera cuck status. Det är vad vi gör idag.

b) Ta ifrån kvinnor alla rättigheter och tvinga dem. MENA modellen.

c) Ersätt kvinnor med dockor och robotar.

Citat:
Det som inte ska hända i en relation är att de blir mer och mer irriterade på varandra.

Eftersom majoriteten av kvinnorna har gift sig med män som de inte gillar är den enda lösningen på det att ha separata liv.

Citat:
Det som borde hända är att när de ser varandra så blir de glada och gillar att motparten är nära dem. Det finns inte massa uppdämd ilska. Kvinnan känner inte att hon drabbats av dåliga handlingar. Hon kan slappna av i mannens sällskap. Mannan borde inte göra saker som gör kvinnan upprörd så gott han kan.

1) Det kan du glömma. Det är ingen kvinna som blir glad av att en man är nära henne. Du måste ha tagit knark för att tro det.

2) Att män tofflar och försöker göra kvinnan nöjd gör bara kvinnor ännu mer irriterade. Prova själv så får du se.

3) Det enda som får kvinnor att gilla män är Stockholm Syndrom strategin: ju sämre du behandlar henne, desto mer gillar hon dig.
Citera
2019-10-23, 13:35
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
3) Det enda som får kvinnor att gilla män är Stockholm Syndrom strategin: ju sämre du behandlar henne, desto mer gillar hon dig.

Men då måste man besitta ett våldskapital. För om man behandlar kvinnor illa då kommer en massa White Knights att konfrontera "kvinnohataren" och då kan det bli slagsmål.
Citera
2019-10-23, 13:57
Medlem
Citat:
Men då måste man besitta ett våldskapital. För om man behandlar kvinnor illa då kommer en massa White Knights att konfrontera "kvinnohataren" och då kan det bli slagsmål.

Man ska inte behandla kvinnor illa. Stockholmssyndromet innebär inget riktigt gillande utan det är bara en överlevnadsstrategi. Så fort som kvinnorna slipper dessa ondskefulla män så andas de ut och är de friska så tar de ej kontakt med dessa.

Bättre att uppnå ett äkta gillande och kärlek mellan män och kvinnor.

Du har också kapacitet att älska kvinnor om du skalar bort det som säger att inte göra det.

Om du gör det:

- Du blir gladare.

- Du blir friskare

- Du lever längre

- Du blir mer hoppfull.

Istället för att lista ut en massa anledningar att hata kvinnor kan du tänka ut:

- Hur ska jag gilla kvinnor.

- Hur ska jag få dem att gilla mig
Citera
2019-10-23, 13:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Om du är tillsammans med kvinnan kommer hon att skydda dig.
Citera
2019-10-23, 14:09
Medlem
Citat:
1) Bra att vi är överens om det. Då kan vi konstatera att män aldrig kommer att bli sexuellt tillfredsställda i civila relationer.

2) De kommer att bli dissade, förnedrade, och leva i konstant sexuell frustration.

Eftersom kvinnor mycket lätt kan få en ny man är det kvinnorna som har makten i civila relationer.

Jag har aldrig träffat en sån kvinna. Jag tror att det är en myt tbh.

1) Men försökte med det på 1950 talet och det ledde till en explosion av feminism på 1960 talet och fram till idag.

2) Så ju mer du försöker träna kvinnor till att gilla män desto mer kommer kvinnor att göra uppror.

3) Det finns bara 3 lösningar,

a) Träna män till att acceptera cuck status. Det är vad vi gör idag.

b) Ta ifrån kvinnor alla rättigheter och tvinga dem. MENA modellen.

c) Ersätt kvinnor med dockor och robotar.

Eftersom majoriteten av kvinnorna har gift sig med män som de inte gillar är den enda lösningen på det att ha separata liv.

1) Det kan du glömma. Det är ingen kvinna som blir glad av att en man är nära henne. Du måste ha tagit knark för att tro det.

2) Att män tofflar och försöker göra kvinnan nöjd gör bara kvinnor ännu mer irriterade. Prova själv så får du se.

Det lär knappast vara en möjlighet med några 100 000 snygga prostituerade för att alla män ska få sex 3-4 gånger i veckan, går ju inte direkt att hämta hit kvinnor från andra länder eftersom de är till för männen där.
De snygga kvinnorna kommer att skyddas mot de fula männen och increls precis som nu när de har tillgång till 80 % av kvinnorna och den makten kommer de inte att släppa till gsmmpojkarna
Citera
2019-10-23, 14:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Man ska inte behandla kvinnor illa. Stockholmssyndromet innebär inget riktigt gillande utan det är bara en överlevnadsstrategi. Så fort som kvinnorna slipper dessa ondskefulla män så andas de ut och är de friska så tar de ej kontakt med dessa.

Naive bluepilled thinker, https://www.youtube.com/watch?v=YPZanH1vdvQ

Citat:
Bättre att uppnå ett äkta gillande och kärlek mellan män och kvinnor.

Om det existerade skulle nån ha kommit på hur man uppnår det.

Citat:
Istället för att lista ut en massa anledningar att hata kvinnor kan du tänka ut:

- Hur ska jag gilla kvinnor.

- Hur ska jag få dem att gilla mig

Tänk om du inte kan få nån kvinna att gilla dig?

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det lär knappast vara en möjlighet med några 100 000 snygga prostituerade för att alla män ska få sex 3-4 gånger i veckan, går ju inte direkt att hämta hit kvinnor från andra länder eftersom de är till för männen där.
De snygga kvinnorna kommer att skyddas mot de fula männen och increls precis som nu när de har tillgång till 80 % av kvinnorna och den makten kommer de inte att släppa till gsmmpojkarna

Det är ingen som pratar om snygga kvinnor specifikt. Average duger för de flesta män.
Citera
2019-10-23, 14:30
Medlem
Citat:
Naive bluepilled thinker, https://www.youtube.com/watch?v=YPZanH1vdvQ

Om det existerade skulle nån ha kommit på hur man uppnår det.

Tänk om du inte kan få nån kvinna att gilla dig?

Det är ingen som pratar om snygga kvinnor specifikt. Average duger för de flesta män.
De medelmåttiga kommer heller inte bli tillgängliga för incels eftersom män som gillar att ha relation med kvinnor kommer att behålla alla kvinnor för sig själva precis som det är nu.

Inte delar populära män med sig av sina älskarinnor inte heller backar de när de ser att Johan samlar sig i timmar för att möjligtvis säga hej till tjejen på krogen.
Citera
2019-10-23, 14:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De medelmåttiga kommer heller inte bli tillgängliga för incels eftersom män som gillar att ha relation med kvinnor kommer att behålla alla kvinnor för sig själva precis som det är nu.

Inte delar populära män med sig av sina älskarinnor inte heller backar de när de ser att Johan samlar sig i timmar för att möjligtvis säga hej till tjejen på krogen.

1) Men det är inte män som bestämmer på relations-marknaden det är kvinnor.

2) Och många kvinnor gillar att hora, oavsett om de har en relation eller är singlar.

3) Det är inte män som har bestämt att sexhandel ska existera, det är kvinnor som väljer att sälja sex för att det är mycket lättare än något annat jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in