2019-10-22, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det här med projicering.... Vad pratar du om??? Har du glömt ta din medicin...

Det finns foton där LW vigt brudpar från 2014 och 2016 med prästkragen runt halsen...

Ja?
Men hon jobbade inte längre som pastor. Att hon hoppade tillbaka då och då i sin gamla pastorroll är ingen nyhet.
Citera
2019-10-22, 23:39
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Ja?
Men hon jobbade inte längre som pastor. Att hon hoppade tillbaka då och då i sin gamla pastorroll är ingen nyhet.

Hon jobbade som frilans med vissa uppdrag. Så hon vantrivdes alltså inte med pastorsuppdragen men jobbade inte för församlingen.
Citera
2019-10-22, 23:47
Medlem
Citat:
Du tycker inte det ser märkligt ut att hon snör iväg en anmälan som hon rimligtvis bör inse inte blir något av men "spar" händelse som påstås utgöra hot?
Eller är det månne så att hotet också var en befogad respons på något hon sagt eller gjort liksom misshandelsanmälan?
Det jag tänker är att hon verkar vilja sätta dit honom mer än hon är mån om sitt eget väl och ve.

Det fetare, tack du behöver inte skriva mer. Vi kan klart se vad du är för en människa.
Kvinnomisshandel, våld, slag, hot.
Jamen hon fick ju bara vad hon förtjänade...

Ditt as, ingen förtjänar att bli behandlad så.
Man använder inte våld mot en kvinna. Punkt.

/kvinnomisshandlare-lat-navarna-tala-nar-fornuftet-tog-slut
Känner du igen dig själv? Kräk.
Citera
2019-10-22, 23:48
Medlem
Citat:
Du tycker inte det ser märkligt ut att hon snör iväg en anmälan som hon rimligtvis bör inse inte blir något av men "spar" händelse som påstås utgöra hot?
Eller är det månne så att hotet också var en befogad respons på något hon sagt eller gjort liksom misshandelsanmälan?
Det jag tänker är att hon verkar vilja sätta dit honom mer än hon är mån om sitt eget väl och ve.

Jag behöver inte tycka någonting. Fakta är fakta. Och nej jag tror inte hon var ute efter att ”sätta dit SD”. Hon verkade inte speciellt intresserad alls utav SD mot slutet. Eller sitter du på några andra uppgifter?
Citera
2019-10-22, 23:51
Medlem
Citat:
Hon jobbade som frilans med vissa uppdrag. Så hon vantrivdes alltså inte med pastorsuppdragen men jobbade inte för församlingen.

Hon valde att inte arbeta heltid med det, helt rätt. Men kunde ibland hoppa in om hon blev ombedd och råkade vara ledig (hon arbetade ibland kväll/natt) och var barnfri. Uppenbarligen.

Hon får väl som andra välja fritt hur hon spenderar sin fritid, eller?
Citera
2019-10-23, 00:05
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Vad syftar du på här?
Vilka incicier har förlorat sitt bevisvärde?
Jag har inte läst någonting om detta.
Har du någon källa?
De antydda indicierna (eller kanske snarare omständigheterna) som skulle kunna uppfattas som rejält besvärande för SD om de stämde, och som vi kunde läsa mycket om i tidningarna 2018, de verkar ju sedan inte ha kunnat bekräftas. Och sedan har ju 'notknapparen' också uppmärksammat oss på att det inte nödvändigtvis måste ha varit så att SD hade digital kontakt med LW den omtalade kvällen.

De tidigare anmälningarna mot SD är dock ett konstaterat faktum, och sedan verkar det nu dessutom ha upptäckts en hel del material (bl.a. foton) i SD:s geocachelogg som flera här har reagerat starkt på. Där behövs kanske någon form av sammanställning så att man lättare kan hitta det som har uppväckt starka känslor.
Citera
2019-10-23, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Åklagare Åsa Hiding pratar klarspråk i dagens NA:

https://www.na.se/artikel/misstankte-hjarstamordaren-ska-genomga-liten-sinnesundersokning-jag-kan-inte-svara-pa-varfor

Mvh
/FS

Någonting är verkligen riktigt lurigt med den här kvinnliga personen HD, det ligger verkligen en hund begraven inom detta mordfallet gällande HD, och jag tror mer och mer att HD är insyltad i det här mordet på LW som synden själv, jag tror att HD är själva huvudpersonen i hela den här dåvarande härvan.

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2019-10-23 kl. 00:24.
Citera
2019-10-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
De antydda indicierna (eller kanske snarare omständigheterna) som skulle kunna uppfattas som rejält besvärande för SD om de stämde, och som vi kunde läsa mycket om i tidningarna 2018, de verkar ju sedan inte ha kunnat bekräftas. Och sedan har ju 'notknapparen' också uppmärksammat oss på att det inte nödvändigtvis måste ha varit så att SD hade digital kontakt med LW den omtalade kvällen.

De tidigare anmälningarna mot SD är dock ett konstaterat faktum, och sedan verkar det nu dessutom ha upptäckts en hel del material (bl.a. foton) i SD:s geocachelogg som flera här har reagerat starkt på. Där behövs kanske någon form av sammanställning så att man lättare kan hitta det som har uppväckt starka känslor.

Vad är det för trams? Vänligen visa det inlägget.
Citera
2019-10-23, 00:35
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Vad är det för trams? Vänligen visa det inlägget.
'notknapparen' menar alltså att uppgiften varken är bekräftad av polis, åklagare eller media. Och där har hon ju faktiskt en poäng, att det bara är en tråduppgift (även om jag personligen kan tycka att uppgiften ändå känns trovärdig på något sätt).
Citera
2019-10-23, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Det fetare, tack du behöver inte skriva mer. Vi kan klart se vad du är för en människa.
Kvinnomisshandel, våld, slag, hot.
Jamen hon fick ju bara vad hon förtjänade...

Ditt as, ingen förtjänar att bli behandlad så.
Man använder inte våld mot en kvinna. Punkt.

/kvinnomisshandlare-lat-navarna-tala-nar-fornuftet-tog-slut
Känner du igen dig själv? Kräk.

Gör något åt din PMS, invektiven du strösslar kring dig kan kanske anses som hot, att du föresatt dig att tråka ihjäl postare?

Händelsevis så är jag ju kvinna.
Och jag tycker inte åklagaren som avskrev ärendet gjorde något fel alls.
Det fetade, jo, den som försöker tvinga sig kvar i en bil mot förarens/ägarens vilja förtjänar visst mått av fysiskt tvång oavsett vad de har för kön. Bilincidenten är inte "kvinnomisshandel"
Citera
2019-10-23, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Jag behöver inte tycka någonting. Fakta är fakta. Och nej jag tror inte hon var ute efter att ”sätta dit SD”. Hon verkade inte speciellt intresserad alls utav SD mot slutet. Eller sitter du på några andra uppgifter?

Fakta finns väl inte så mycket än så länge. Förutom just omständigheterna kring anmälan om misshandel. Som avskrevs. Vem av dem som tappade intresset och när framgår inte riktigt.
I fallet med Lotta Rudholm sade familj och vänner att hon sökt komma undan Martin Jonsson länge och kvällspressen och ROKS ondgjorde sig över att rättsväsendet inte hade hjälpt Lotta. FUP visade tyvärr på raka motsatsen.
Citera
2019-10-23, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hon valde att inte arbeta heltid med det, helt rätt. Men kunde ibland hoppa in om hon blev ombedd och råkade vara ledig (hon arbetade ibland kväll/natt) och var barnfri. Uppenbarligen.

Hon får väl som andra välja fritt hur hon spenderar sin fritid, eller?

Det är klart hon får. Men att läsa teologprogrammet och sedan vara verksam som pastor för att därefter välja att jobba som behandlingsassistent som man kan bli efter en 10 veckors AMS kurs... låt oss konstatera att det är lite intressant...Det är ungefär som att jag skulle börja på Burger King med jur mag och tjugo år i yrket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in