Citat:
Ursprungligen postat av
Mydan
Blanda inte ihop förståndshandikappade med feminister, det finns inga som helst skäl att tro att de saknar ens i närheten så mycket förstånd som en feminist gör.
Ja, jo, iofs...
Det var elakt sagt, jag tar tillbaka, förståndshandikappade ska INTE ta åt sig av mitt inlägg!
Men hur ska vi lösa detta ofattbara problem när feministerna inte klarar provet? Ta bort helt, eller kanske anpassa efter förmåga sås?
Typ, personlig intervju där en psykolog får avgöra vad som ska vara på provet kanske?
Tex jag själv är narkoman, jag vill ha jobb på ett apotek för annars känner jag mig kränkt. Bör Socialstyrelsen se till att mina gamla saker i register suddas ut så jag får jobbet per automatik, som dom gör med kvinnor, invandrare och annat folk som kvoteras till företag o liknande?
Kan jag som dumskalle kräva att högskolan ordnar mitt prov efter min förmåga, så jag kan bli typ kirurg eller nåt eftersom jag är van att laga min gräsklippare? (Klippo btw, om nån undrar)
Jag anser ju att jobb och även studier bör gå till den mest lämpade, oberoende av kön ras läggning eller liknande.
Jag vill inte få min blindtarm opererad av en cykelmontör från albanien bara sådär ändå, men skulle det vara en utbildad duktig snubbe -eller tjej- från albanien, skulle det vara helt ok, om ni fattar?