2019-10-22, 17:16
Medlem
kungenslillapigas avatar
Bra att brottsjournalen tar upp detta i kvällens program, man vill ju inte att det ska passera obemärkt-
Citera
2019-10-22, 17:56
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Alltså! Kärlek till dig. Är det från alla dagar?
Det borde vara alla dagar, det var samtliga filer som fanns på skivan. Jag har ännu inte hunnit lyssna på något av dem, så jag hoppas de är OK. Bara att hojta om det är någon galet med någon fil, så fixar jag ny uppladdning.
Citera
2019-10-22, 20:00
Medlem
intressant i dagens pt på nätet

Man dömdes för våldtäkt mot giftkvinnan
PITEÅ I juni 2012 dömdes en man i 35-årsåldern för en överfallsvåldtäkt i Piteå i april samma år. Nu står det klart att giftkvinnan var målsägande i fallet.
Citera
2019-10-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Det borde vara alla dagar, det var samtliga filer som fanns på skivan. Jag har ännu inte hunnit lyssna på något av dem, så jag hoppas de är OK. Bara att hojta om det är någon galet med någon fil, så fixar jag ny uppladdning.

Något händer med ljudfilerna efter ca 2 minuter, de bara slutar spela upp. Kanske är något jag gör fel.
Citera
2019-10-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masqu
intressant i dagens pt på nätet

Man dömdes för våldtäkt mot giftkvinnan
PITEÅ I juni 2012 dömdes en man i 35-årsåldern för en överfallsvåldtäkt i Piteå i april samma år. Nu står det klart att giftkvinnan var målsägande i fallet.

Det borde kollas upp! Skulle inte förvåna mig om hon ljög om det också.
Citera
2019-10-22, 20:22
Medlem
Citat:
Det är lungt, tog lite tid att få hem skivan. Lite problem att göra dem till zip-fil därför laddade jag upp dem en och en:

tackar kvällen rättat
Citera
2019-10-22, 20:24
Medlem
Citat:
Det borde kollas upp! Skulle inte förvåna mig om hon ljög om det också.

Jag vet inte varför jag sa det. Jag ljög om det mesta på den tiden, det kom av bara farten. Jag kunde knappt hålla koll på vad jag sagt, sade kvinnan i rätten under den femte rättegångsdagen.
Citera
2019-10-22, 20:26
Medlem
Citat:
tackar kvällen rättat

Funkar alla ljudfiler för dig? Har inte kollat genom alla men många slutar efter någon minut. Men ljudet är jättebra
Citera
2019-10-22, 20:29
Medlem
Citat:
Funkar alla ljudfiler för dig? Har inte kollat genom alla men många slutar efter någon minut. Men ljudet är jättebra
är på första med björn nu och det funkar för mig använder vlc
Citera
2019-10-22, 20:31
Medlem
Citat:
är på första med björn nu och det funkar för mig använder vlc

Okej min spelar upp direkt i telefonen. Alla slutar efter 2-3 minuter. Skumt
Citera
2019-10-22, 20:32
Medlem
Citat:
Okej min spelar upp direkt i telefonen. Alla slutar efter 2-3 minuter. Skumt
testa dator
Citera
2019-10-22, 20:33
Medlem
Citat:

Jag är extremt intresserad av att lyssna på E*milias 3 timmars berättelse som det stod om i tidningen. Mallar man bara och beställer den? Eller måste man beställa alla ljudfiler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in