Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Kanske det är så att du m.fl,s hårda arbete att utelämna vitala delar som rör mordet har någonting att göra med att du ständigt blir påmind av dom? Kanske en tråd.? Vi som vill se någon dömd och struntar i resten. kan passa dig bättre. Den lär dock inte ha samma framgång som denna tråd.
Kanske även du borde besöka andra trådar - t.ex juridikdelen av forumet? För du skriver ju rent krasst mest och helst om juridiska aspekter.
Ditt engagemang i detta fall är för stort för att bara handla om ”krimintresse”. Det är anmärkningsvärt att du
enbart skriver i just denna tråd, över 1500 inlägg. Och nej jag tror inte att jag är den ende. (Nej det är inte regelbrott för jag sammankopplar inte ditt konto med någon och jag luskar inte)
Jag tror inte på att du inte kände Lena. Jag får känslan att du och Glorious båda tillhör den skara som upplevt sig svikna
av Lena (nej jag tycker inte det är OT eftersom det handlar om Lena, hennes liv och inverkan på hennes omgivning, då var det som resulterade i hennes död.)
Jag tycker att fallet är tillräckligt tragiskt (det finns så många offer; inte minst 5 barn) utan att det behövs ständiga påhopp, tidvis med grovheter och könsord. Att gömma sin ilska bakom juridik, eller biblisk rättviseskipning, är bara fegt.