2019-10-21, 21:09
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Balder Balles exfru fick enligt tidningarna inte en spänn när de skiljdes! Hon bor numera i ett rätt jäsigt hus och ägnar sig åt hästuppfödning på dagarna!

Isabella är inte Eriks exfru. Isabella har ansenliga influencer-krafter till sitt förfogande och skulle kunna sänka hans rykte om hon fick gå lottlös. Det borde han inse själv, men om han inte gör det vill jag härmed ge Erik en varning.
Citera
2019-10-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Isabella är inte Eriks exfru. Isabella har ansenliga influencer-krafter till sitt förfogande och skulle kunna sänka hans rykte om hon fick gå lottlös. Det borde han inse själv, men om han inte gör det vill jag härmed ge Erik en varning.

1) Hans rykte är redan sabbat. Typ här och på andra fora. Cirka 99 procen av svenskarna vet dock inte vem Blondinbella är och har inte en aning om något "rykte"

2) Vore också ganska korkat att skriva något ofördelaktigt om den som kanske kan hjälpa till med förmånliga lån i en krissituation. Men iofs är hon ju skitkorkad, så hon skulle ju av den orsaken kunna göra så.
Citera
2019-10-21, 21:33
Medlem
qutms avatar
Citat:
Tror du att Isabella får mer när hon eller hennes alter egos utpressar Erik?
Du, RunkOve, Lutzern och någon till svänger hit och dit ganska simultant
Tar screen shots pa hoten, dom sparas även om du raderar
Senast redigerad av qutm 2019-10-21 kl. 21:37.
Citera
2019-10-21, 21:42
Medlem
cheeseheroins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Tror du att Isabella får mer när hon eller hennes alter egos utpressar Erik?
Du, RunkOve, Lutzern och någon till svänger hit och dit ganska simultant
Tar screen shots pa hoten, dom sparas även om du raderar
Vad är det för hot du snackar om? Du skriver så otroligt osammanhängande i alla inlägg, skrollar bara förbi dem nu.
Citera
2019-10-21, 22:08
Medlem
DuoblePaladins avatar
Hörrni gott folk och kamrater
Vi närmar oss 1000 sidor i denna härliga tråd. Kanske den tusende sidan sammanfaller med något extra smaskigt?
Fler än jag verkar sluta kunna följa denna tråd beroendeframkallande men intressant och tragikomisk på något sätt

- vad är Balder balles nästa steg?
- vad och när har SvD och ska de komma med något
- är sprickan total med pingis?
Citera
2019-10-21, 23:31
Medlem
Nu fattar jag ingenting. Var inne på Griplööv och kollade - ska käringen öppna business i Gbg? Kan fan inte sluta skratta!
Citera
2019-10-22, 00:28
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Nu fattar jag ingenting. Var inne på Griplööv och kollade - ska käringen öppna business i Gbg? Kan fan inte sluta skratta!

Griplööv är bara satir så det behöver inte stämma.
Citera
2019-10-22, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Griplööv är bara satir så det behöver inte stämma.

Jodå, det har vi alla förstått. Men det brukar alltid finnas någon liten kärna av det Blondinbella verkligen skrivit i det också. Det får väl visa sig.

Så vem vet! Kanske har jag haft rätt hela tiden när jag skrivit att det kanske inte är så ont om pengar vare sig i bolag eller privatkassa, utan att det handlar om att försöka fiska sympati genom att vara så där lite charmigt och vanligt småfattig samtidigt som hon med det som argument kan lägga ned livsfarlig vistelse i NYC (alldeles för långt från Göteborgballen) och göra sig av med huset och sedan bara: "Baaaaaallllleeeee.....kan vi inte typ flytta ihooooop????!!!!!". Dessutom kan det vara ett sätt att försöka tvätta bort sugarbaby-stämpeln hon har i pannan just nu, när folk sedan länge tror att Balder Balle stått för fiolerna i ganska många avseenden. Fast det sista vet jag inte, verkar ju korkat värre för då hamnar hon ju verkligen i misstänkt sugarbaby-position om hon ska fortsätta träffa Ballen. From now on noone will believe she is an independent woman! Trots hennes jävla tjat om motsatsen.
Citera
2019-10-22, 01:07
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smallshoes
Lite sent citerat, men härligt att ni kom ihåg det jag antog skulle hända!

Det komiska är ju att om man inte väljer att tro på efternamn08, så är det fortfarande underligt hur det faktiskt är dotterns ansikte hon väljer att visa. Det var lite därför jag antog att det just skulle vara dottern, och inte sonen. Eftersom han "tydligen" sagt att han inte vill vara med på bild samt inte har en god relation till sin mor. Kan ju vara lättare att försvara inför "O" att dottern sagt, när han inte varit närvarande, att hon vill vara och synas som sin mamma. Därav tror jag inte att det kommer bli någon större diskussion hemma så länge hon har äpplen och hjärtan över sonens ansikte, det är inte lika försvarbart skulle jag tro. - Om nu något är det egentligen men ni fattar.
Ja, du fick rätt
Flickan verkar vara favoriten - mammas lilla prinsessa och mini me. Små barn är ju både den perfekta accessoaren samtidigt som de ger föräldrarna möjlighet till nya luckrativa reklamsamarbeten.
Jag skulle bli förvånad om inte Bellsan tänker i de banorna när det gäller framtida inkomstmöjligheter.
Se bara på t ex Margaux Dietz. Hennes lille son lär redan få lön lön av mamma. Utan honom vore hon ingenting.
I Bellsans fall är det lite mer komplicerat eftersom det förmodligen pågår en utredning om bedrägeri efter Expressens artikel. Återstår att se om det är sant och om det i så fall blir något åtal.
Hursomhelst står det klart att våra myndigheter har ögonen på influencers och deras verksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Smallshoes
Gällande alla spekulationer kring hur vida det går för företagen nu. Hon skrev ju för något inlägg sedan att hennes bolag var något utav de mest granskade just nu och ville uppmuntra sin personal med lite fika. Kan det vara att hon bäddar lite för det som komma skall? Att hon sedan svarar med att hon vetat om detta, men att hon som alltid släpper detta sk. försvarsinlägg samma minut som artikeln skall släppas så att detta också genererar pengar och lama sympatier?

Vid tidigare avslöjanden har hon ju gjort liknande när bloggbevakning släppte ett avslöjande för ett tag sedan, som i sin tur var god nog att fråga Bella om en kommentar och sa vilket klockslag inlägget skulle släppas. Varpå hon inte lämnade någon kommentar (har jag för mig), men släppte sitt eget inlägg med någon fin förklaring/efterkonstruktion i samma stund som Bloggbevakning med en minuts skillnad istället - utan att hänvisa till var detta inlägg hade sin grund då förstås.
Bellsans första blogginlägg om de ekonomiska svårigheterna kom väl efter Isaak Griplöövs inlägg på IG?
Hon hade säkerligen fått reda på att något skulle publiceras och valde att döda scoopet genom att gå ut med nyheten först.
Om det är något ännu värre på gång kan hon inte gärna gå ut med nyheten innan pressen gör det.

Citat:
Såå... Vad tror vi?
En kommande husförsäljning? Kommer bilarna mirakulöst rullas bort från uppfarten? En stor bloppis där hon ska sälja av grejer men mena att hon vill träffa aaaaaaaalla som varit ett så fint stöd för henne?
Absolut. Husförsäljningen kommer tillsammans med en krystad förklaring som ingen tror på.
Bloppis blir svårt, med tanke på att hon knappt har någon fanbase längre förutom Berith och slavarna.

Citat:
Att spekulera i en graviditet känns lite underligt, även om det inte heller hade förvånat mig. Men Bellas röda tråd har ju varit att köra utan att ha andra med sig i båten, de får liksom bara se på när hon kör i väg men ändå komma efter med ett x antal livbojar. En graviditet känns därför lite svår till och med för henne haha. MEN man ska ju aldrig säga aldrig...
Tja, inget vet väl om hon träffar Sugardaddy fortfarande?
Och om de träffas är ett barn ingen garanti för någonting. Det är väldigt svårt att snärja en man med ett barn och få honom att stanna alt försörja en.

Bellsan är som en kackerlacka. Det ska man aldrig glömma.
Citera
2019-10-22, 01:29
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Isabelle är snart Eriks fru grattis belle 29 vårar.
Citera
2019-10-22, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkove

Så kan det mycket väl bli, Balder Balle vill nog säkra regelbundet fuck och Blondinen vet ju vad som händer om hon är otrogen mot honom - no more money. Däremot kommer han garanterat att knulla andra även om han i mer än ett avseende gängar Blondinbella. Det gör han väl för övrigt redan om jag fattat det rätt.
Citera
2019-10-22, 02:51
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkove
Forst så borde Erik absolut hitta på en bra anledning att hålla sig utan Isabella i 2-3 veckor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in