Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Snyggt av Smallshoes!
Bellsan är förutsägbar. Man ska ju komma ihåg att hon saknar utbildning. Hon har gått ut grundskolan och gick att kort tag i gymnasiet. That's it. Så hon är inte så sofistikerad och smart som hon vill ge sken av.
Ingen går på den senaste tidens självrannsakan och snyft.
Det är trist att hon inte håller barnen utanför, men hon är ju desperat. Precis som Smallshoes säger.
Lite sent citerat, men härligt att ni kom ihåg det jag antog skulle hända!
Det komiska är ju att om man inte väljer att tro på efternamn08, så är det fortfarande underligt hur det faktiskt är dotterns ansikte hon väljer att visa. Det var lite därför jag antog att det just skulle vara dottern, och inte sonen. Eftersom han "tydligen" sagt att han inte vill vara med på bild samt inte har en god relation till sin mor. Kan ju vara lättare att försvara inför "O" att dottern sagt, när han inte varit närvarande, att hon vill vara och synas som sin mamma. Därav tror jag inte att det kommer bli någon större diskussion hemma så länge hon har äpplen och hjärtan över sonens ansikte, det är inte lika försvarbart skulle jag tro. - Om nu något är det egentligen men ni fattar.