2019-10-21, 12:32
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Nu var det förstås kostnaden jag tänkte på...
Ja, när det gäller kostnader är det en viss skillnad på att ha någon anställd och att anlita en egen företagare vid behov...
Senast redigerad av DoraF 2019-10-21 kl. 12:35.
Citera
2019-10-21, 13:44
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Ja, när det gäller kostnader är det en viss skillnad på att ha någon anställd och att anlita en egen företagare vid behov...

Exakt! Lika stor skillnad som att åka Uber eller ha en egen chaufför anställd.
Citera
2019-10-21, 13:48
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Exakt! Lika stor skillnad som att åka Uber eller ha en egen chaufför anställd.
Jämför också kostnaden med en RUT-kock och en middag med hela familjen på restaurang i stan...
Citera
2019-10-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Snyggt av Smallshoes!
Bellsan är förutsägbar. Man ska ju komma ihåg att hon saknar utbildning. Hon har gått ut grundskolan och gick att kort tag i gymnasiet. That's it. Så hon är inte så sofistikerad och smart som hon vill ge sken av.
Ingen går på den senaste tidens självrannsakan och snyft.
Det är trist att hon inte håller barnen utanför, men hon är ju desperat. Precis som Smallshoes säger.

Lite sent citerat, men härligt att ni kom ihåg det jag antog skulle hända!

Det komiska är ju att om man inte väljer att tro på efternamn08, så är det fortfarande underligt hur det faktiskt är dotterns ansikte hon väljer att visa. Det var lite därför jag antog att det just skulle vara dottern, och inte sonen. Eftersom han "tydligen" sagt att han inte vill vara med på bild samt inte har en god relation till sin mor. Kan ju vara lättare att försvara inför "O" att dottern sagt, när han inte varit närvarande, att hon vill vara och synas som sin mamma. Därav tror jag inte att det kommer bli någon större diskussion hemma så länge hon har äpplen och hjärtan över sonens ansikte, det är inte lika försvarbart skulle jag tro. - Om nu något är det egentligen men ni fattar.
Citera
2019-10-21, 15:41
Medlem
Gällande alla spekulationer kring hur vida det går för företagen nu. Hon skrev ju för något inlägg sedan att hennes bolag var något utav de mest granskade just nu och ville uppmuntra sin personal med lite fika. Kan det vara att hon bäddar lite för det som komma skall? Att hon sedan svarar med att hon vetat om detta, men att hon som alltid släpper detta sk. försvarsinlägg samma minut som artikeln skall släppas så att detta också genererar pengar och lama sympatier?

Vid tidigare avslöjanden har hon ju gjort liknande när bloggbevakning släppte ett avslöjande för ett tag sedan, som i sin tur var god nog att fråga Bella om en kommentar och sa vilket klockslag inlägget skulle släppas. Varpå hon inte lämnade någon kommentar (har jag för mig), men släppte sitt eget inlägg med någon fin förklaring/efterkonstruktion i samma stund som Bloggbevakning med en minuts skillnad istället - utan att hänvisa till var detta inlägg hade sin grund då förstås.

Såå... Vad tror vi?
En kommande husförsäljning? Kommer bilarna mirakulöst rullas bort från uppfarten? En stor bloppis där hon ska sälja av grejer men mena att hon vill träffa aaaaaaaalla som varit ett så fint stöd för henne?

Att spekulera i en graviditet känns lite underligt, även om det inte heller hade förvånat mig. Men Bellas röda tråd har ju varit att köra utan att ha andra med sig i båten, de får liksom bara se på när hon kör i väg men ändå komma efter med ett x antal livbojar. En graviditet känns därför lite svår till och med för henne haha. MEN man ska ju aldrig säga aldrig..
Citera
2019-10-21, 17:05
Medlem
MUAn verkar ha fått gå. Nu annonserar hon på instagram om någon kan göra hennes hår och make vid två tillfällen i november. Hon skrev på bloggen i helgen att hon fick locka håret, helt själv!
Hon som skulle göra ALLT för att behålla sin personal. Borta är barnflickan, kocken, mua:n, stylisten, "säkerhetsteamet", och vad händer med head of stiftelse (Marisol) när stiftelsen som aldrig fanns verkar ha gått i graven?
Citera
2019-10-21, 18:02
Medlem
Tänk om detta verkligen bara är ett spel för gallerian, för att mota en nedgående trend? Vem vet hon kanske ska starta på youtube och behöver få folk intresserade igen
Citera
2019-10-21, 18:29
Medlem
cheeseheroins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elisanflisan
Tänk om detta verkligen bara är ett spel för gallerian, för att mota en nedgående trend? Vem vet hon kanske ska starta på youtube och behöver få folk intresserade igen

Det är väl bara att vänta och se. Skulle ärligt talat inte bli förvånad. Hon har gått för långt tidigare så hon kanske försöker slå tidigare rekord. Det skulle kunna vara en strategi för att verka mer mänsklig och lättare för vanliga människor att relatera till.
Citera
2019-10-21, 19:12
Medlem
Köpte ett par skor från Flattered idag. Finns rätt många nya och oanvända på begagnatsajten www.sellpy.com

Hudkrämerna har jag inte testat, men de reades på www.matsmart.se för ungefär ett halvår sedan.
Citera
2019-10-21, 19:40
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otagetalias
MUAn verkar ha fått gå. Nu annonserar hon på instagram om någon kan göra hennes hår och make vid två tillfällen i november. Hon skrev på bloggen i helgen att hon fick locka håret, helt själv!
Hon som skulle göra ALLT för att behålla sin personal. Borta är barnflickan, kocken, mua:n, stylisten, "säkerhetsteamet", och vad händer med head of stiftelse (Marisol) när stiftelsen som aldrig fanns verkar ha gått i graven?

Barnflickan, Lovisa var i alla fall kvar i morse, enligt blogginlägg idag:
https://www.isabellalowengrip.se/2019/10/21/jag-fyller-29-ar/
Citera
2019-10-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Barnflickan, Lovisa var i alla fall kvar i morse, enligt blogginlägg idag:
https://www.isabellalowengrip.se/2019/10/21/jag-fyller-29-ar/

Även marisol o shasha har vart på kontoret idag
Citera
2019-10-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheeseheroin
Det är väl bara att vänta och se. Skulle ärligt talat inte bli förvånad. Hon har gått för långt tidigare så hon kanske försöker slå tidigare rekord. Det skulle kunna vara en strategi för att verka mer mänsklig och lättare för vanliga människor att relatera till.

Exakt min tanke. Hon har säkert läst vad som stått här och på bb och förstår vad läsarna saknar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in