Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Inte kan ha bjudit hem Lena för att avslöja om otroheten eftersom JM vet att HD fick reda på det av två andra personen ja.
Men att det skett kafferep i andra syften t.ex. att avslöja att affären fortfarande pågår och SD hotar och trakasserar henne, det vet nog mirdididjul66 om som också kände de inblandade.
Jag tvivlar inte på mirdididjul66 och det är inte konstigt att hen vägrar skriva öppet i tråden när skribenter som dig ifrågasätter hen. Då är det inte värt att få människor i SD:s krets förbannade på hen.
Och det är bara jag som förvarar mirdididjul66 trovärdighet också märker jag. Tycker det är dåligt av er andra skribenter att ni inte står upp mer för en postare som kommit med information som bevisligen stämt t.ex. om hoten och trakasserierna. Jag tycker det är otacksamt och rent ut sagt fult av er att låta skribenter som Tufsankatt försöka kasta skugga på en sådan trovärdig postare.
Du misstolkar det mesta.
Din tolkning av inlägget från
mirdidjul66 tror jag inte på.
Jag tror på mirdidjul66 men inlägget kan tolkas på olika sätt.
Försök inte få det att framstå som vi inte tror på mirdidjul6 bara för att vi inte tror på din tolkning.
Du är också en av de få som tror på JM.