2019-10-21, 08:28
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Jag kände inte LW men jag känner andra som är
liknande hur hon var.
Eller inte riktigt; inte någon som är kristen pastor
och bär sig åt som hon gjorde.
Jag förstår inte hur hon tänkte.
Och jag är faktiskt chockad över hur den här
tråden har visat mig hur accepterad och utbredd omoralen
är i vårt land. Hur många som försvarar ett sådant
beteende och inte tycks förstå att det är fel.
Att så många inte tycks ha en aning om vad det
innebär att leva som kristen.
Så på så vis kanske man kan säga att jag känner
mig sviken av LW, fast jag aldrig träffat henne.
För att hon inte levde som hon lärde.
Om man inte kan lita på sin vigselförrättare och pastor,
vem kan man då lita på?

Finns nog inte många i tråden som tror på att du inte kände LW. Man känner väl inte ett sådant förakt för en människa man inte har en relation till? Konstigt att du inte känner det hatet mot SD som nu troligtvis berövat 3 barn sin mor. Nä utan du spyr din vrede över LW istället. Säger mycket om dig.
Citera
2019-10-21, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Inte kan ha bjudit hem Lena för att avslöja om otroheten eftersom JM vet att HD fick reda på det av två andra personen ja.

Men att det skett kafferep i andra syften t.ex. att avslöja att affären fortfarande pågår och SD hotar och trakasserar henne, det vet nog mirdididjul66 om som också kände de inblandade.

Jag tvivlar inte på mirdididjul66 och det är inte konstigt att hen vägrar skriva öppet i tråden när skribenter som dig ifrågasätter hen. Då är det inte värt att få människor i SD:s krets förbannade på hen.

Och det är bara jag som förvarar mirdididjul66 trovärdighet också märker jag. Tycker det är dåligt av er andra skribenter att ni inte står upp mer för en postare som kommit med information som bevisligen stämt t.ex. om hoten och trakasserierna. Jag tycker det är otacksamt och rent ut sagt fult av er att låta skribenter som Tufsankatt försöka kasta skugga på en sådan trovärdig postare.
Du är bara för tröttsam.
Jag har inte påstått att miri ljuger/hens trovärdighet. Vad jag ifrågasatt är hur någon vet vad som pratade om... och om det nu var någon kaffestund.

Jag vill inte vara inblandad i någon "undersökning" från din sida... kan du vara snäll och lägga upp i tråden att du avstår från den så vi kan känna oss lugna!
Citera
2019-10-21, 09:01
Medlem
mormedkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Du får väl läsa JM inlägg igen... hen påstår att LW inte bjudit hem HD... vilket miri... påstod att så var fallet.
Kan det vara så att JM vill få oss att förstå att HD trängt sig på hemma hos LW?
Citera
2019-10-21, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mormedkoll
Kan det vara så att JM vill få oss att förstå att HD trängt sig på hemma hos LW?

Om det är så, varför skriver han inte det då?
Uttrycka sig kan han ju, om han vill.
Citera
2019-10-21, 09:28
Medlem
Citat:
Vad hen "vill få oss att förstå" är det väl bara hen själv som vet... ja kanske rosa också.

Så Du får ställa ovanstående fråga åt ett eller två andra håll.
Citera
2019-10-21, 10:07
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Inte kan ha bjudit hem Lena för att avslöja om otroheten eftersom JM vet att HD fick reda på det av två andra personen ja.

Men att det skett kafferep i andra syften t.ex. att avslöja att affären fortfarande pågår och SD hotar och trakasserar henne, det vet nog mirdididjul66 om som också kände de inblandade.

Jag tvivlar inte på mirdididjul66 och det är inte konstigt att hen vägrar skriva öppet i tråden när skribenter som dig ifrågasätter hen. Då är det inte värt att få människor i SD:s krets förbannade på hen.

Och det är bara jag som förvarar mirdididjul66 trovärdighet också märker jag. Tycker det är dåligt av er andra skribenter att ni inte står upp mer för en postare som kommit med information som bevisligen stämt t.ex. om hoten och trakasserierna. Jag tycker det är otacksamt och rent ut sagt fult av er att låta skribenter som Tufsankatt försöka kasta skugga på en sådan trovärdig postare.
Du misstolkar det mesta.
Din tolkning av inlägget från mirdidjul66 tror jag inte på.
Jag tror på mirdidjul66 men inlägget kan tolkas på olika sätt.
Försök inte få det att framstå som vi inte tror på mirdidjul6 bara för att vi inte tror på din tolkning.

Du är också en av de få som tror på JM.
Citera
2019-10-21, 10:08
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Vad hen "vill få oss att förstå" är det väl bara hen själv som vet... ja kanske rosa också.

Nej jag tror inte mormedkoll kommer att fråga mig. Hen verkar fullt medveten om det moraliskt förkastliga i att sprida uppgifter som man fått i förtoende.
Citera
2019-10-21, 10:21
Medlem
mormedkolls avatar
Citat:
Nej jag tror inte mormedkoll kommer att fråga mig. Hen verkar fullt medveten om det moraliskt förkastliga i att sprida uppgifter som man fått i förtoende.
Hur menar du nu?

Jag ställer frågan till alla i tråden, HD är inte en av två misstänkta för skoj, HD har gjort något men frågan är vad och när det började.
Citera
2019-10-21, 10:21
Medlem
mormedkolls avatar
Citat:

Frågan var inte till dig utan alla i tråden, jag citerade det du skrev för att det är av intresse att belysa även min tankegång jämte din.
Citera
2019-10-21, 10:22
Medlem
mormedkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Om det är så, varför skriver han inte det då?
Uttrycka sig kan han ju, om han vill.
För att det mesta JM skriver är kryptiskt och för att vi människor tolkar text olika beroende på vad vi själva bär på.
Citera
2019-10-21, 10:45
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Hur menar du nu?

Jag ställer frågan till alla i tråden, HD är inte en av två misstänkta för skoj, HD har gjort något men frågan är vad och när det började.

Jag vet att din fråga var ställd till alla, vilket var helt rätt gjort. Det var därför jag reagerade mot att någon bad dig fråga bara mig eller JM.
Citera
2019-10-21, 10:48
Medlem
mormedkolls avatar
Citat:
Jag vet att din fråga var ställd till alla, vilket var helt rätt gjort. Det var därför jag reagerade mot att någon bad dig fråga bara mig eller JM.
Ah, tack för förtydligande 🙏🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in