Citat:
Ursprungligen postat av
Kapuff
Dreamstate bland annat. Jag spelar på Gehennas Horde och streaming servern på US. Har även några till gubbar lite utspridda på servrarna polare spelar på som Zandalar Tribe och en till jag inte minns namnet på. Men Gehennas är en grym server! Oroa dig inte för <APES> vi har bättre och flera spelare överlag när det kommer till pvp. Jag har en twinking guild och ett skönt gäng som jag recruitat som kommer ge dom en trevlig överraskning när BGs öppnar. 39 twinking! Men vi har några lv 19 och 29 gubbar oxå men 30-39 bracket kommer vara omöjligt för alliansen att vinna.
Just nu gankar jag allys utanför UC som försöker ta sig till SM. Tog ett helt party nyss med min lock. Mina enchants kostade mer än min epic mount, så just nu levlar jag enchanting på min mage så jag kan enchanta gratis till guilden, deras mats såklart men det är inte ovanligt att folk ska ta 40-90g enbart för att enchanta items så det slipper vi.
Välkommen till Gehennas!
blir nog bra, verkar vara den bästa EU servern, hoppas bara att den inte är toxic med många skandinavier vilket är lätt hänt.
Kommer försöka gå med i GRIND dreamstate eller eheroes efter att ha frågat runt lite och dom ska va bäst på hordesidan, spelar nog inte så stor roll vilken då jag förväntar mig samarbete mellan de större guilderna då gehennas är så mycket pvp det bara kan bli.
Har en bra bit till 60 dock, levelingen är en grind jag inte vsrit med om tidigare men den är ändå rolig och i vissa fall väldigt belönande.
Ska bli riktigt kul att twinka, kommer nog hålla mig till 19 men återstår att se, vad heter er guild?