Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
2. En desillusionerad radikalfeministisk kvinna som gillar att chocka/spexa till det genom att lägga upp fittan på Flashback? Ditt förakt för män och svaga kvinnor ("som är som barn") är massivt.
Jag har man, barn, och får vara hemmafru. Jag har vunnit livet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
3. Vad kallar du tjejen i rosa klänning? "Amazonbabianen"? Amazon som i en jävligt stark och självständig kvinna som försörjer familjen, sköter hela hushållet och jobbar 60 timmar i veckan. Men som är jävligt rädd för att bli lämnad och därför håller sitt bf på 12.5% och går på bordell med sin man, fastän "man måste vara i ett visst mindset för att suga kuk". Som är så jävla osäker att hon tjatar om utseende och Instagramtjejer hela tiden.
1) Vem är inte rädd för att bli lämnad? Man måste vara dum i huvudet för att inte vara det.
2) Jag är den som tjatar på honom om att vi ska ha sexuell variation. Det var faktiskt jag som tog upp det ett på natten igår. Att vi skulle gå till ett sexparty.
3) När du ser ut som jag då har du inte osäkerheter om ditt utseende,
https://images2.imagebam.com/ee/e1/fd/1329cd1323511546.JPG
^ det där är min 1 åring
4) Men om du ser ut som din average kvinna då
borde du har osäkerheter om ditt utseende.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Det är din egen svaghet du äcklas av och projicerar på din omvärld. Gör upp med dina demoner är mitt råd.
Copity Cope
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Ta ett sabbatsår från mannen (som du varit tillsammans med sen fking 18 års åldern) och barnen och res, träffa människor, vidga dina vyer, rök på/ta en tripp, gå kurser, utmana dig, testa en ny sport, sitt på café och filosofera. Du är väldigt inskränkt. Du behöver utvecklas.
1)
Say what now? Jag har en familj att ta hand om, jag har inte tid med trams.
2) Dessutom har jag redan rest och gått kurser när jag var ung. Det är ganska överskattat. Nu är jag vuxen och då sköter jag hem och barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Att merparten av vad du kallar för instagramtjejer bor hemma i föräldrahemmet beror på att de går i grundskolan eller gymnasiet och alltså inte har en inkomst så att de kan flytta hemifrån och nej de har inte föräldrar som är intresserade av att hyra bostad och betala kostnaderna för eget boende åt dem vid 16 år
1) Det finns gott om tjejer i 20 års åldern som bor hemma hos mamma och spenderar sin tid på att ta selfies. De saknar oftast pojkvän och har ingen aning om vad de håller på med.
2) När jag var i deras ålder hade jag ett jobb, en man, och ett hushåll att sköta.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Män dom importerar har inte gett några svenska tjejer sparken eftersom de sällan ens pratat med svenska tjejer än mindre haft någon relation med tjejer förutom några få samtal över någon chatt
Jag har träffat helt normala unga killar som har importerat. I det fall jag tänker på var tjejen från Indonesien och faktiskt ganska snygg.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Nobelpristagare lär ju knappast vara fixerade vid sex dygnet runt som de vuxna män som går sysslolösa hela dagarna och lever på månadspeng från släkten
1) Det är brutalt att spendera sitt liv på att forska och få Nobelpriset och sen fortfarande komma hem till en ful fru.
2) Han hade fått ut mer av att ha ett vanligt jobb och köpa sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Självfallet är det inte normala unga män som är i majoritet när det gäller kvinnor från Thailand eftersom det inte syns en massa thaitjejer med unga killar på kårfester, personalfester där man får ta med sig sin partner, de syns heller inte thaitjejer när kompisgänget är ute på krogen eller har picknick på stranden..
1) Normala unga män har åkt till Thailand på sexresor sen var ung för 15 år sen.
2) Jag kan inte säga hur många som importerar en asiatisk partner, men om du tittar på youtube (där unga människor hänger och inte på personalfester...) blir det allt vanligare med västerländska män som skaffar en asiatisk partner.