Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1)
2) Förutom att konceptet "tvingad till sex" är super-löjligt, borde du fundera på hur kvinnor behandlar män socialt, tänk på alla gånger som kvinnor har agerat fittigt mot dig och nekat dig sex. Skulle det inte kännas bra att sätta dem på plats?
Egentligen borde jag inte besvara dina dumheter, då jag har en rätt god kännedom om vem som egentligen står bakom dina ord.
Men, nä. Eller föralldel, jo. Alla som agerar fittigt, män som kvinnor, mot mig är det ju gött att sätta på plats, men en kvinna som inte vill ha sex med mig kan knappast anklagas för att agera fittigt. Antingen vill hon eller också vill hon inte.
Jag vill inte heller ha sex med med varenda kvinna jag stöter på. Jag väljer vilka.
1. För övrigt kan du sluta tramsa nu, vi vet vad/vem som döljer sig bakom dina inlägg.
2. Sexuellt tvång förekommer bevisligen. Att kvinnor i allmänhet skulle anse det som önskvärt är inte sant.
PS. Att systematiskt bryta ner en individ till den grad att hon/han inte längre kan skilja sitt eget medvetande ifrån ditt är bevisligen också fullt möjligt. Men det kommer en dag när du kommer få betala för det. Då kommer du själv känna på vad tvång innebär.