2019-10-16, 20:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Underhållande läsning. Men ingen av er verkar haft särskilt kul allra minst den trötte herr Babian.
Citera
2019-10-20, 15:52
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Underhållande läsning. Men ingen av er verkar haft särskilt kul allra minst den trötte herr Babian.

Herr Babian ???
Citera
2019-10-20, 18:28
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Herr Babian ???
Hennes man
Citera
2019-10-20, 19:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Hur blir det nu Buffy? Blev du inspirerad och planerar en egen resa? Ser fram emot din recension i så fall. Knullbuffé med Buffy.
Citera
2019-10-21, 09:54
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hur blir det nu Buffy? Blev du inspirerad och planerar en egen resa? Ser fram emot din recension i så fall. Knullbuffé med Buffy.

Den där berättelsen var ju i huvudsak avskräckande, är inte riktigt inne på babianens linje om sex med äckliga gubbs som kink om man säger så. Det låter ju inte som att de haft roligt heller. Vill man dra med sin partner för sex med andra finns det 1000 bättre alternativ
Citera
2019-10-21, 15:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Den där berättelsen var ju i huvudsak avskräckande, är inte riktigt inne på babianens linje om sex med äckliga gubbs som kink om man säger så. Det låter ju inte som att de haft roligt heller. Vill man dra med sin partner för sex med andra finns det 1000 bättre alternativ

Kinks kan ju vara roliga. Du borde prova. Då menar jag inte ha sex med din eventuella make med tänd lampa.

Babianen har med den här recensionen visat vägen till riktig kvinnlig frigjordhet. Hon skiter i vad andra kvinnor tycker med deras slut shaming och kink shaming. Kudos!
Citera
2019-10-21, 18:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kinks kan ju vara roliga. Du borde prova. Då menar jag inte ha sex med din eventuella make med tänd lampa.

Babianen har med den här recensionen visat vägen till riktig kvinnlig frigjordhet. Hon skiter i vad andra kvinnor tycker med deras slut shaming och kink shaming. Kudos!
Du vet inget om mitt sexliv. Kan lova att det är betydligt mer äventyrligt än att köpa sex 😁

Ja hon får självfallet pyssla med vad hon vill. Hennes recension ger dock inte intryck av att hon fann sin tyska expedition njutbar.
Citera
2019-10-21, 18:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du vet inget om mitt sexliv. Kan lova att det är betydligt mer äventyrligt än att köpa sex 😁

Ja hon får självfallet pyssla med vad hon vill. Hennes recension ger dock inte intryck av att hon fann sin tyska expedition njutbar.

Jag känner igen mig i Babianens recension när det gäller sömnbristen vid korta resor. Det är bättre med en längre tripp på några dagar, så att man kan blanda bordeller med vanligt turistande. Då hinner man sova ordentligt också, för det kan vara stressigt och påfrestande att resa. Man får inte vara så inriktad på att prestera, utan bara koppla av och njuta av helhetsupplevelsen.
Citera
2019-10-21, 19:55
Medlem
tjockballes avatar
Ärligt talat, dessa berättelser var rätt avtändande.
Den näst intill totala bristen på glöd (eller "glut" som det heter på tyska) hos de flesta inblandade. Brudar som sminkar sig och röker och flippar med mobilen. Killar som kollar på teve. En mesig herr Babian som på en sexklubb frågar om det är OK med ditten och om det är OK med datten. Va fan, lägg av.

Fru Babian är av bilderna att döma mycket slank och ser bra ut. Det förstnämnda är rätt ovanligt i dagens värld. Hon borde därför kunna fixa några DP:s och gangbangs hemmavid.

För några år sen gjorde min brud och jag just det. Önskar jag kunde säga att det var fantastiskt, men svenska män är det i allmänhet inte mycket krut i. De vågar inte ens dyka upp. Fegast var dock en arab. Han vågade inte ens träffas utan erbjöd oss istället gratis taxiresor i Stockholm. Han hade rätt stora tuttar också.

Trekant med en extra brud är mycket enklare. Tjejer av idag är varken blyga eller rädda. De har spanat in porr på nätet och blivit sugna att själva prova på. Det måste dock en man till i sällskapet, annars står de handfallna och väntar på att den andra tjejen ska börja.

Hade tänkt resa till Berlin själv, men det blir inte för att gå på sexklubb. Ska kolla in Nefertiti istället. Och en dator (Z eller Z1) som något tyskt geni byggde 1943. Byggnaden där datorn var träffades av en allierad bomb och projektet stannade där. Men de har byggt upp den från gamla ritningar. Jäpp. Jag gillar sånt. Fitta och elektronik. Vad mer kan man önska sig?
Citera
2019-10-29, 17:15
Medlem
Barbarmannens avatar
Du är förmodligen forumets bästa användare.
Citera
2019-10-30, 01:24
Medlem
Trevlig läsning!

Blir avundsjuk på din dedikation till din mans önskemål även om jag inte delar dem. Även om jag förutsetter att det är många tjejer fler tjejer på forumet än vad man kan tro så är det trevligt med en som står till 100% för vad man gör och gillar.

Trevlig läsning och kan inte annat än grattulera din gubbe att han hittat dig. Önskar alla vågade stå för vad dom gör som du.
Citera
2019-10-30, 01:46
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle198504
Trevlig läsning!

Blir avundsjuk på din dedikation till din mans önskemål även om jag inte delar dem. Även om jag förutsetter att det är många tjejer fler tjejer på forumet än vad man kan tro så är det trevligt med en som står till 100% för vad man gör och gillar.

Trevlig läsning och kan inte annat än grattulera din gubbe att han hittat dig. Önskar alla vågade stå för vad dom gör som du.
Tro mig det är färre... Är de kvinnor märker du det snabbt för de skryter om det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in