2019-10-30, 01:52
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Underhållande läsning. Men ingen av er verkar haft särskilt kul allra minst den trötte herr Babian.

Jo.

Citat:
1.2) Skulle jag gå igen?

Jag kommer definitivt gå igen. Om jag bodde i Berlin skulle jag vara stammis. Rekommenderas!
Citera
2019-10-30, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
Tro mig det är färre... Är de kvinnor märker du det snabbt för de skryter om det...

Om det inte är rädda för drägg som stöter på dom i PM ;=) Troligt är 90%+ fortfarande snubbar men 1% skulle jag säga är öppet tjejer utanför annonns posts. Oavsett så så är det kul att se någon som vågar stå för sina åsikter och handlingar. Få som skulle våga blotta sig så som du gjort. (Bild osv) Lätt att skriva saker annonymt en helt annan sak att på riktigt stå för det.
Citera
2019-10-30, 03:12
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle198504
Om det inte är rädda för drägg som stöter på dom i PM ;=) Troligt är 90%+ fortfarande snubbar men 1% skulle jag säga är öppet tjejer utanför annonns posts. Oavsett så så är det kul att se någon som vågar stå för sina åsikter och handlingar. Få som skulle våga blotta sig så som du gjort. (Bild osv) Lätt att skriva saker annonymt en helt annan sak att på riktigt stå för det.
Babianen är en legend men för mig personligen är det en kultfigur. Älskar Babianens stil
Citera
2020-01-21, 07:44
Medlem
Kanske den bästa Erlebnistråden jag sett! Det finns andra ställen där du skulle kunna få rätt mycket kuk om du väljer rätt kväll.
Ställen som har vanliga swingerskvällar och någon kväll i veckan vigd åt GB. Bara att välja.
Hur mycket lesbiskt det blir beror ju på deltagarna men det gäller ju all ”aktivitet” på sådana här ställen oavsett om man är man eller kvinna! 🤔
Citera
2020-01-21, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke-66
Kanske den bästa Erlebnistråden jag sett! Det finns andra ställen där du skulle kunna få rätt mycket kuk om du väljer rätt kväll.
Ställen som har vanliga swingerskvällar och någon kväll i veckan vigd åt GB. Bara att välja.
Hur mycket lesbiskt det blir beror ju på deltagarna men det gäller ju all ”aktivitet” på sådana här ställen oavsett om man är man eller kvinna! 🤔

Hummm, gick in i fel tråd...
Första inlägget...
Citera
2021-01-13, 10:33
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
Babianen är en legend men för mig personligen är det en kultfigur. Älskar Babianens stil

På tal om det. Vart har Babianen tagit vägen nu för tiden?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in