Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-09-12, 08:41
  #1
Medlem
Babianens avatar
https://thumbs.gfycat.com/SimplisticPlainBighorn.webp

Förord:

1) Jag postar min recension här eftersom Insomnia bara var ett avsteg för mig på den här resan. Hoppas det är okay.

2) Jag tog min man till Berlin för vårat 20 års jubileum. Tanken var att få lite action.

3) Jag lyckades skaffa barnvakt med kort varsel. Vi var uppe sent och packade och planerade så det blev inte mycket sömn natten innan. Det här var förmodligen mitt största misstag. Jag skulle ha sett till att vi fick mer sömn än vad vi fick.

Resan:

4) Vi flög till Tegel flygplats. Köpte ett dagspass till kollektivtrafiken, kostar €7 per person. Vi tog buss 128 till Kurt-Schumacher-Platz. Därefter tog vi tunnelbananan till Alt-Mariendorf. Allt gick bra, det var enkelt, bussen tog inte lång tid men tunnelbanan tog hela 30 minuter.

5) Vi bestämde att gå till EW först. I Mariendorf var det lite svårt att lista ut var vi var nånstans. Hade säkert varit lättare om vi inte hade varit så utmattade från natten innan och resan.

6) Vi gick ut från tunnelbanan. Och använde kyrkan som landmark. Det finns 2 gator som man kan ta från tunnelbanan vid Alt-Mariendorf till Grossbeerenstrasse där EW ligger. Det är antingen Reissbeckstrasse eller Alt-Mariendorf (gatan heter så). Om du kommer fram till en stor park har du gått fel. Om du har kommit till ett semi-industriområde så har du gått rätt. Lita inte på google maps, lita på mig.

7) Det hela ligger i en blå byggnad. Du kommer se tjocka gardiner för fönstren på andra våningen. Det finns ingen stor skylt, så kolla efter gardinerna. Där ringer du på en ringklocka. Det kommer förhoppningsvis stå Erlebniswohnung på den. Men när vi kom dig första gången stod det ingenting.

På bordellen:

a) Vi ringde på. Dörren öppnades. Vi gick upp till andra våningen. En äldre turkisk herre (är det Mustafa kanske?) rusade fram till mig. Och sa typ "hej har du skrivit till mig?". Ja sa "ja jag skrev dig igår.". Han sa "jag har försökt ringa dig men det är ingen som svarar". Ja sa "ja det är för att vi var på väg".

b) Jag frågar honom vad det kostar för par. På hemsidan står det både €10 och sen så står det gratis om man är aktiv. Men jag ville försäkra mig om att allt ingick om det är gratis. Han sa att det är gratis men då måste du (alltså jag tjejen) vara aktiv. Jag sa "ja självklart". Jag frågade om allt annat ingick som att min man får ha sex med tjejerna och mat. Och han sa "ja ja ja, inga problem!".

c) Han visade oss till omklädningsrummet. Vi bytte om. Sen visade han oss stället. Det är litet, men tillräckligt, och väldigt praktiskt. Personligen gillade jag det. Det var väldigt "down to business".

d) Vi gick och duschade. Jag fick ju dela dusch med tjejerna som jobbar där. En rysk blond tjej där. Hon stod och sminkade sig och fixade håret i en evighet. På den här tiden hann jag ta en lång och välförtjänt dusch, torkade håret, och torka av mig. Jag har aldrig smink så jag torkade håret med en hårfön lite snabbt, satte upp det, och drog iväg.

e) Jag väntade på Herr Babianen i några minuter innan han kom ut från herrarnas. Herr Babianen frågade mig vart man kunde ha sex. Och jag visade honom sex-rummen. Eftersom vi var ganska trötta och inte hade ätit frukost den dan, så gick vi och tog lite mat från buffen.

f) Jättegod buffe, massor med olika maträtter. Jag rekommenderar starkt! Buffen är full om man kommer tidigt på dagen. Men den fylls på under dan. Mycket bra orgie-mat.

g) Vi satt i relaxrummet. Där har de en stor TV, chips, en skål med chokladbitar. och lite kortspel. Det var en skön känsla, trevlig rum. Det kom en ung man och satte sig där och mest stirrade på mig.

h) När jag satt där började jag se mig om efter vilka tjejer det fanns. Den ryska tjejen hade gått och gömt sig. De har ett hor-rum och ett rökrum det är där alla horor gömmer sig. Jag hade sett en fet zigenartjej vid nått tillfälle, men det var allt som fanns vid den tiden. Det här var nån gång på tidig eftermiddag.

i) Det kom en till kille, med stålmannen tatuering. Jag kallar honom Stålmannen. Han verkade glad att se mig. Vi pratade lite med honom under dagen, han var från England och det var hans första gång på stället.

j) Alla de anställda sprang in och ut för att komma och stirra på mig mest. En jobbig ukrainare som svärmade runt buffen och mest irriterade en ryska tjejen. Det verkade inte vara någon action och ingen av hororna var tillgänglig. Den ryska tjejen satt antingen och åt eller så satt hon bara och hade bitch-face. Zigenartjejen hade gått och gömt sig.

k) Jag frågade Herr Babianen om han var redo att köra på. Han vilade en stund men sen kom han med mig till sex-rummet. Jag upptäckte att det var 3 hela rum där inne. Alla var tomma. Vi gick till tummet till höger för att det var varmast. Jag fryser mycket för jag har så lågt kropps-fett.

l) Jag började suga av honom. Sen kom stålmannen in. Jag vinkade till honom att han skulle komma. Jag sög av honom också ett tag medans jag runkade min man. Jag frågade min man om det är okay att jag blir knullad nu. Han sa "visst vem av oss vill du ha först?" och jag sa "är det okay om jag tar honom först?". För han var typ super-hård och redo att komma. Min man sa åt mig att ställa mig i doggy så att vi kunde köra spit-roast. Vi körde ett litet tag. Sen kom Stålmannen. Han log, torkade av, och gick (vi använde kondom naturligtvis).

m) Min man la mig på rygg och började sätta på mig. Sen kom den unge mannen in som vi såg när vi åt. Låt oss kalla honom Babyface. Jag vinkade till Babyface att han skulle komma över och började suga av honom medans min man fortsatte att sätta på mig. Jag frågade min man om det var okay att knulla den här killen. Han sa "visst" och jag frågade killen om han vill knulla mig. Han sa "yes!". Min man flyttade upp till min mun och just innan Babyface kom in i mig sa han "I've never done this before". Först så trodde jag att han menade 3kant. Men efteråt började jag misstänka att han hade kommit dit för att förlora oskulden och jag var hans första. Jag smekte hans kropp, tittade honom i ögonen, och efter ett litet tag så kom han. Sen gick Babyface. Herr Babian fortsatte att knulla mig ett tag. Sen sög jag av honom ett tag. Sen fick vi båda slut på energi. Vi duschade av. Sen gick vi och åt lite mer. Vi tog lite varm mat. Kycklingen var utsökt. Och pastan rekommenderas.

n) Den ryska tjejen var tillbaka i badrummet. Hur mycket kan man sminka sig? Jag märkte att en till tjej hade kommit. Hon hade svart hår, en massa tatueringar. Hon stod också och sminkade sig. Jag ville ta listerin och skölja ur munnen eftersom jag hade sugit av 3 killar. Men smink-fian stod i vägen. Så jag var tvungen att vänta ett tag. Vad bra tänkte jag. Nu blir det fler tjejen, det kommer bli kul nästa gång jag har sex. Men icke! För smink-fian sprang in i hor-rummet. Resten av tiden sprang hon fram och tillbaka mellan hor-rummet och rök-rummet. Hon kom inte ut igen. Den ryska tjejen gick för att äta. Fortfarande ingen action från tjejerna.

o) Det var vid den här tiden som vi började äta. Jag tog en bit choklad medan jag väntade på att Herr Babian skulle återhämta sig. Vi gick in i sex-rummen igen. I det vänstra rummet höll Babyface på att få en avsugning från den ryska blondinen. Så jag tog och sög av min man medans han stod upp, en bit bort från sängen. Jag frågade honom om den ryska blondinen intresserade honom. Och han sa typ "ja jag kan väl prova". Hennes kropp var väldigt mjuk (jag kände på henne) hon var ganska medioker enligt min åsikt. Så babyface börjar sätta på henne bakifrån. Han verkar inte gilla det så mycket (med mig stönade han en hel del). Så vi kommer fram till dem och Herr Babian ställer sig med kuken framför hennes ansikte. Och hon tittar ner och vägrar suga. "Aha! En dick dodger" tänker jag. Det måste vi göra något åt. Jag smeker hennes rygg lite, och drar hennes hår åt sidan, för att signalera att nu är det spit-roast som gäller. Hon fortsätter att inte göra något ett tag, sen börjar hon suga lite försiktigt. Det blir liksom sug-slick, slick- sug- slick, slick, jag fortsätter att smeka hennes rygg, och jag tänker, "det är lugn killar, det här kommer bli bra". Snart kommer jag klämma på hennes tuttar lite, och sen får vi se. Jag tittar babyface i ögonen medans jag smeker hennes rygg. Typ "kolla vilket godbit!". Han börjar stöna som han gjorde när han satte på mig, och sen kommer han. Babyface ställer sig upp och han går ganska snabbt. Jag tänker "okej! nästa kille, nu kan jag hjälpa henne att suga" men icke! Hon ställer sig upp och går. En riktig besvikelse. En äldre judisk herre har nu dykt upp från ingenstans. Han är ready to go. Men jag sätter ju förstås inte på nån som är etnisk (sunt förnuft). Så vi ursäktar oss och går och sätter oss för att vila igen i relaxrummet.

p) Vi pratar lite med de andra torskarna. Jätte-trevliga killar. Till och med juden är trevlig. Mycket socialt välanpassade män. Många gifta. Mycket respektfulla. Pratar med en tysk man som har fått tillstånd av sin fru att komma dit en gång per år. Han har försökt ta med henne på swingerklubb tidigare men hon är inte speciellt intresserad av såna här ställen. Han ville ligga med mig, och jag ville ligga med honom också, men vi var tyvärr tvugna att gå och checka in på vårt hostel. Men vi sa att vi skulle komma tillbaka. Så vi går.

Slut på första delen.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2019-09-12 kl. 09:21.
Citera
2019-09-12, 10:53
  #2
Medlem
Härlig recension. Tack,,, väldigt bra mängd detaljer och lättläst format,,, någon är van att skriva strukturerade e-mail ser jag ha ha!

Ser fram mot nästa.
Citera
2019-09-12, 12:48
  #3
Medlem
Babianens avatar
1) Vi bodde på Check In Hostel Berlin. Sök på det på google maps. Det är billigt, lätt att hitta, relativt rent och tyst. Mest unga människor men jag skulle rekommendera det till vem som helst. Vi betalade €26-27 för en natt för båda. Det är sovsal för 10 personer.

2) Vi har bara sovit 3-4 timmar natten innan så vi är rejält trötta båda två. Vi tar tunnelbanan till stationen Checkpoint Charlie (det är inte många stationer från Alt-Mariendorf, väldigt praktiskt!), sen är det en promenad på 10 minuter till vårt hostel. Här är jag på väg dit, https://images2.imagebam.com/24/a8/6...1316032515.JPG

3) Vi checkar in och lyxar till det med vatten, bröd, och några medhavda korvar. Sen försöker vi sova några timmar, det går sådär. När vi vaknar kollar jag upp vägen till Insomnia, https://images2.imagebam.com/fd/97/2...1316032516.JPG planen är att gå på Insomnia och om vi inte gillar det gå tillbaka till Erlebniswohnung. Jag var väldigt nöjd med EW och var villig att bara vara där hela dagen. Men eftersom vi är i Berlin och har hört folk på Internet rave om hur bra Insomnia är tycker vi att vi måste testa.

Insomnia:

4) Insomnia ligger bara några stationer bort (Alt-tempelhof) och ligger precis vid en av uppgångarna till stationen, https://images2.imagebam.com/46/52/a...1316033516.JPG

5) Vi ringer på dörren och en tysk kvinna i skinnbyxor öppnar. Jag säger "Hi we're here for the party", hon tittar skeptiskt på mig (hon tycker inte om mig) och säger "do you know what kind of party this is?" och jag säger "yes we know". Hon säger "it's a swinger and sex party". Hon släpper in oss och vi följer efter henne till receptionen.

6) Jag tar av mig jackan och hon säger att jag måste ha nån sorts sexig outfit. Jag säger att det är lugnt för att vi har outfits med oss.

a) Jag ger henne alla våra ytterkläder. Sen frågar hon "ska du inte ta av något mer?" Jag säger "jo jo men har ni inget omklädningsrum?" Hon säger argt "byt om HÄR!"

7) Jag börjar klä av mig, hon ser min kropp och blir inte glad (gammal tant som är helt påklädd och står och säljer biljetter i receptionen. Det här är inte bra för hennes image) sen tar jag på mig min outfit (inklusive halsband och en av mina huvor) och hon inser att jag måste ha gjort det här förut. Hon lämnar mig ifred efter det.

8) Hon låser in våra saker, vi får en papperslapp med ett nummer på att lämna in i baren, och sen får vi gå in. Ingen rundtur, ingen handduk, inga tofflor till min man, ingenting. Vi sätter oss i baren och beställer vatten. Klockan är 20.00 och de andra gästerna är:

- en fet kvinna i genomskinnligt nattlinne som sitter och dricker i baren.

- en halv-snygg tjej som går runt i underkläder. Housegirl.

- en fet hora men hon kom in lite senare.

- nån äldre lirare som försöker stöta på barfettot.

- sen två lirare som var efter horan hela tiden.

- och en houseboy som sitter och gungar. När han inte var aktiv var han alltid på gungan.

9) Vi ger oss själva en rundtur och det är mycket överskattat. De har ett stort dansrum med bar, strippstång, och en säng. Jag gillar duscharna de var rymliga och öppna. Och de har en bubbelpool som ser fräsch ut.

a) Men resten är väldigt litet, de hade i princip två sängar på en sida, och sen typ två sängar på en annan sida. Och ett mindre sällskapsrum där man är menad att bara sitta och dricka. Det fanns ett loft också men det var stängt.

b) möblerna är bra, men gyn-stolen (en av mina favoriter) är den värsta som jag har testat. Den går inte att sänka tillräckligt lågt för att nån ska kunna sätta på dig bekvämt. Det går inte heller att suga för att själva stolen är för hög.

c) Jag sätter mig på stolen, vi testar den ändå. Ett par creeps dyker upp direkt och står och stirrar.

10) Vi går till baren och ber om en handduk. Sen går vi och duschar. Efteråt går vi och lägger oss på en säng på att prata om vad vi ska göra.

11) Vi är överens om att det suger och att vi ska gå tillbaka till EW. Men jag har betalat €50 och jag vill ha valuta för pengarna. Dessutom är jag sugen, jag vill att nått ska hända. Så jag ber min man att knulla mig tillsammans med några killar. Han frågar om jag är säker på att jag vill göra det här istället för att vänta tills vi kommer till EW. Men jag vill kunna säga att jag har knullat på Insomnia.

11) Han sätter mig i gynstolen och börjar knulla mig. Ett creep är snabbt där och stirrar. Min man knullar mig ett tag. Sen låter han creep snubben sätta på mig i gynstolen. Tvärr är creep snubben även han ganska kort och vi bökar och försöker men det funkar helt enkelt inte så vi flyttar till sängen som står brevid. Creepet försvinner.

12) Jag kommer inte ihåg nästa del så väl. Det var mörkt och jag var trött. Dessutom hade jag huva på mig så jag såg inte så bra. Men jag tror att jag sög av min man doggystyle medans ett annat creep satte på mig bakifrån. Sen kom houseboy. Jag tror att jag vinkade över honom. Han satte på mig ett tag medans jag sög av Herr Babian och en annan snubbe. Vid nått tillfälle satte houseboy på mig bakifrån medans jag sög av min man och ett annat creep. Jag var i en mycket konstig och påfrestande ställning då.

13) Sen bytte houseboy hål och började sätta på mig analt. Tyvärr hade jag inte glidmedel på mig (flyg) inte heller hade jag köpt något på plats. Så jag fick helt enkelt ta lite saliv. Men houseboy var väldigt försiktig och det blev en mycket trevlig anal session. Jag tänker att om han knullar mig analt kan vi lika gärna köra DP. Så jag frågar min man om han vill göra DP. Han säger "visst men jag är inte redo än" sen vänder jag mig till houseboy och frågar samma sak. Han säger "nja, jag vet inte..." han var inte säker på att han kunde.

14) Min man flyttar upp mig till cowgirl ovanpå honom med medan en tjock fulgubbe låt oss kalla honom Pingvinmannen som jag har sugit av under tiden ställer sig upp och försöker munknulla mig. Det är inte särskilt trevligt. Jag säger åt honom att lugna ner sig. Han lugnar ner sig men det är fortfarande inte så bra. han är bara dålig i sängen. Min man flyttar ner mig till doggy igen så att jag suger av honom. Han börjar bli trött. Pingvinmannen dyker då upp igen och ger sig på mig bakifrån. Jag har ingen aning om han har en kondom på sig eller inte. Han pumpar mig en kort tid sen drar han ut och runkar, efter ett litet tag så kommer han på toppen min rumpa, nära höften. Han torkar av mig med papper, sen så går han.

15) Min man vänder på mig så kommer houseboy och sätter på mig missionary medan jag suger av min man. Efter ett tag säger min man att vi ska ta ett break. Och jag håller med. Så vi går till duscharna. Det sitter ett creep i bubbelpoolen och pratar med en fet svart kvinna. Det blir för mycket till och med för mig.

16) Efter att vi duschat ser vi oss omkring om det finns nåt mer intressant action. Vi hittar en fet hora som blir påsatt av en svart man medans typ fem creeps tittar på. Och den svarte mannen vänder sig till creepen och säger på franska att han vill bli lämnad ifred. Det är helt bisarrt. Nu är det nog dags att gå känner vi.

17) Jag pratar med Pingvinmannen innan jag går. Jag frågar om han använde kondom. Han säger "oroa dig inte jag kom inte i dig", han är tydligen där med sin flickvän som sitter i baren, hon är snygg men hon vägrar göra nånting. Det här är inte okay men shit happens.

18) Bartendern har försvunnit. Så vi kan inte få vårt garderobsnummer tillbaka. Men vi går ner till receptionen ändå. Den tyska tanten har tydligen en man där. Så fort jag kommer tar hon honom i handen och leder bort honom. Hon är väldigt glad över att vi ska gå. Jag tror inte att jag är välkommen tillbaka. Om jag skulle komma igen så skulle de banna mig. Det är den vibben jag får i alla fall.

19) Tillbaka till EW

Slut på andra delen
__________________
Senast redigerad av Babianen 2019-09-12 kl. 12:50.
Citera
2019-09-12, 13:52
  #4
Medlem
Babianens avatar
20) Vi tog tunnelbanan direkt från Alt-Tempelhof till Alt-Mariendorf. Vi råkade komma upp i fel uppgång men det gick bra att hitta ändå. Även i mörkret. Vi kommer tillbaka till EW runt 21.30 nånting.

21) Det är mer folk nu. En hög med använda handdukar i omklädningsrummet. Vi går in i det första sex-rummet. En svarthårig tjej blir påsatt av en kille medan några andra står brevid och runkar. Jag frågar min man om han gillar henne, det verkar inte som han gillar henne. Så no go. Vi går till nästa rum.

22) En blond tjej blir påsatt i det andra rummet, av en kille, medan en massa män sitter och står lite varstans i rummet och runkar. Det här inte gangbang tänker jag! Vad håller de på med? Det här är en runk-fest, det måste vi ändra på.

23) "Hon är väl snygg?" säger jag till min man. Hon är precis hans typ. Hon har lite av en fitness kropp, fina runda silikonbröst, och blont hår. Hon ligger på sängen och suger av nån babbe eller nåt, jag vet inte exakt, jag stod på knä pch sög av min man så jag såg inte så mycket.

24) Jag går ner och börjar suga av min man. Hälften av runk-deltagarna är diverse babbar. Som står och stirrar avundsjukt på Herr Babian. Det blir awkward. Vi går och tar en mat-paus. Vi har inte ätit nått på ett bra tag. Det fanns ingen mat på Insomnia, kanske serverar de buffe senare, men det är alldeles för sent för vår smak i vilket fall som helst.

25) Buffen har inte fyllts på på ett tag men det finns mat kvar. Så vi äter lite, kycklingen har bytts ut till köttbullar. Vi äter vad som finns. Nu kommer energin tillbaka. Den blonda tjejen kommer ut och går in i relaxrummet där vi sitter. Hon frågar om hennes chockladbit är kvar i godisskålen. Samtidigt böjer hon sig fram och tittar på min man. De verkar klicka. Det här blir roligt.

26) Hon går och äter. Samtliga tjejer sitter och trycker i hor-rummet. En del kommer ut fullt påklädda. I jacka och byxor! De tänker sitta och chilla till stängningsdags. Nu är klockan typ 10. Några torskar försöker stöta på dem men de sitter med korsade armar och ben och skakar på huvudet. Nej, kommer inte hända ikväll.

27) Till slut går blondinen in i rummet för att fortsätta sitt pass. Jag tror att jag är den första att stå upp och gå efter henne. Jag går efter henne, min man efter mig, hon vänder sig om till mig och säger "jag är egentligen inte lesbisk" på tyska då. Hon går vidare några steg till det högra sex-rummet, hon tittar på min man, och säger ungefär samma sak till honom. Jag fattar det inte. Jag gillar inte heller tjejer men om det får igång killarna så big deal.

28) Hon försöker spexa upp stämingen genom att smådansa och visa upp sina tuttar. Vi kunde bara ha gjort en lesbi show, men jaja. Hon lägger sig på sängen och börjar suga av en kille. Jag står upp och suger av min man. Hon bjuder upp mig till sängen, men hon är på sin hälft av sängen, och jag är på min hälft av sängen, och det är så vi kör från den tidpunkten.

29) Min man sätter mig doggy och jag suger av honom. Sen går jag upp och rider honom cowgirl. Ingen sätter på henne för det är ingen som riktigt kan få upp den vid det här tillfället. Man man flyttar tillbaka mig till doggy. En fet tysk herre börjar smeka mig bakifrån. Sen ber jag honom att knulla mig. Men han vill fortsätta smeka mig ett tag. Efter ett tag så tar han en kondom och sätter på mig. Efter en liten stund går min man över till den blonda tyska tjejen.

30) Han sätter på henne ett tag. Det verkade som att de hade ganska bra kemi. Det var ganska hett att se min man sätta på en het blond tjej. Det här måste vi göra fler gånger tänkte jag då. Min mun var ledig så jag vinkade över en lirare som satt och lekte med fjärrkontrollen i allrummet. Jag hade redan kollat in honom tidigare och bestämt mig för att sätta på honom. Så jag tog honom i munnen.

31) Vi det här laget så insåg de flesta babbar att jag inte skulle ha sex med dem. De fick nöja sig med att titta på.

32) Min man slutar knulla blondinen och erbjuder henne till näste man (han är ingen hole hoarder), men ingen annan är redo att knulla henne just då tyvärr. Never hoard the holes!

33) Jag ber honom att knulla mig näst. Så han kommer över och knullar mig doggy. Nu ställer sig Blondie upp och säger att hennes skift är över och springer iväg. Men det gör inget för från tidpunkten då min man gick för att sätta på Blondie har de flesta killarna migrerat över till min sida av sängen.

34) Min man tröttnar. Ställer sig upp och går för att ta en paus. Nu är mina hål öppna och jag börjar välja ut killar "du!, du!, och du! inte du!" Vid det här laget är de flesta slutkörda. Det är efter 11 och de står och runkar men kan inte riktigt få upp den. Vid det här laget har jag redan sugit och knullat några av dem. Min man säger att jag kan be om bukkake om jag vill. Jag vet från erfarenhet att det brukar vara ett uppskattat avslut.

35) Jag ber killarna "kan inte ni alla komma på mitt ansikte?" De säger "vi ska försöka" De var inte säkra på att de kunde pull it off. Några klarar av det. Nån stackars mörk indier (?) kommer fram till mig och frågar "kan jag komma lite grann här?" och pekar brevid mig. Jag svarar "ja det kan du väl få" kan kommer typ två droppar.

36) Min man är den förste som kommer och kan kommer direkt i mitt vänstra öga. En annan kille kommer direkt efteråt och han kommer i mitt högra öga. Nu är jag praktiskt taget blind! Men jag fortsätter. Skam den som ger sig. Jag får säga nej till en svart kille, och en turk, men säger ja till en blond tysk kille. Han var ett jättebra ligg. Jag satte på honom flera gånger den kvällen. Han sätter på mig ett tag, sen så kommer han på mitt ansikte.

37) Jag får springa och duscha av mig för nu har alla tjejerna gått och det är stängingsdags. Jag träffar en anställd vid buffen. Han ler åt mig.

38) Jag småpratar lite med två tyska killar i omklädningsrummet. Fjärrkontrollskillen säger "men ni får gå hit gratis va?" "ja" säger jag. Det sjunker in att om du har en tjej som har sex, då kan du få hela den här upplevelsen gratis, med horor och gangbang och buffe.



39) Rough night in Berlin, jag har nu sovit kanske 4 timmar på 2 dar, https://images2.imagebam.com/7f/e0/4...1316054585.JPG

40) Fuck... https://images2.imagebam.com/6b/85/2...1316054583.JPG

41) 11:38, på väg till hostel med tunnelbanan, https://images2.imagebam.com/8d/b2/2...1316054588.JPG

Slut del tre. Sammanfattning kommer.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2019-09-12 kl. 14:39.
Citera
2019-09-12, 14:02
  #5
Medlem
Din story är det bästa jag läst här på flashback
Hoppas ni åker dit fler gånger
Du skriver ju helt underbart
Indiern med 2 droppar hahaha
Du är bäst Babianen
Ta hand om dig o karln din
Citera
2019-09-12, 14:17
  #6
Medlem
Babianens avatar
Sammanfattning:

1) EW:

+ Lätt att komma dit och bra lokal.
+ Trevligt mottagande.
+ Mycket praktisk layout av själva lokalen
+ Mycket bra mat. Jag skulle knulla bara för buffen.
+ Väldigt bra och respektfulla killar. Om du bara vill få ligga som kvinna så är det här stället att gå till. Här kommer du ha respektfulla, trevliga killar. De flesta vet vad de gör. Du har ganska många snygga killar, om det är vad du letar efter.
+ Stort urval av killar. Unga, gamla, gifta, oskulder, svarta killar, babbar, alla sorters killar finns tillgängliga.
+ Om du kommer som par är det gratis. Så flygbiljetten och boende kostar en del. Men du betalar ingenting för själva upplevelsen.

- de flesta tjejerna är inte särskilt aktiva. Nu har jag bara gått en gång det kan ju variera. Men den här gången var det mycket dödtid.
- den här gången var det inte mycket gangbang. Det var mycket 1-on-1.
- om du går som kvinna förvänta dig inte att tjejerna ska göra lesbian. Rip off.
- badrummet är belamrat med horornas grejer och de spenderar väldigt mycket tid framför spegeln. Så ibland får man vänta på att använda handfaten eller fönen.
- de flesta hororna, förutom den tyska blonda tjejen, hade dålig attityd.

1.1) Rating

a) Enligt min man så var Blondie helt okay, det var roligt att sätta på henne, fina silikonbröst. Väldigt tight. Fin kropp. Inte fet. Jobbade bra. Inget att klaga på och en rolig upplevelse.

b) Enligt mig: 4/5. Hon skulle ha gjort mer saker och mer gangbang.

1.2) Skulle jag gå igen?

Jag kommer definitivt gå igen. Om jag bodde i Berlin skulle jag vara stammis. Rekommenderas!

2) Insomnia:

+ Lätt att komma dit.
+ Billigt inträde (men inte värt det IMO).
+ Fin lokal och bra duschar.
+ Bra houseboy.

- Dåligt bemötande.
- Inga skåp.
- Inget omklädningsrum.
- Dåliga killar.
- Tråkig stämning.
- Känns obekvämt för sex.
- Ingen mat framme.

2.1) Skulle jag gå igen?

a) Nope. Jag kan få mycket bättre killar, bättre mat,och bättre lokal helt gratis på EW. Det finns ingen anledning att gå hit om man vill ha sex. Not worth it.

b) Även om du är kille är det bättre att betala €90 för EW än €50 för Insomnia.
Citera
2019-09-12, 22:10
  #7
Medlem
WordWarriors avatar
En intressant och unik recension i forumet. Skulle tippa att du är den andra kvinnliga skribenten. Man får ha i åtanke att ställena ni besökte tillhör lower-end, men det kanske var det som var poängen? Inga kondomer användes? Känns det okey?

Du såg fin ut på bilderna, men väldigt trött. Hoppas du mår bra. Du är modig som fan som visar upp dig med ansikte och allt på bilderna, och går omkring med sådana kläder i Berlin.

Vore trevligt om det fanns fler kvinnor som du. Bra jobbat! Respekt!
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2019-09-12 kl. 22:12.
Citera
2019-09-13, 07:37
  #8
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
En intressant och unik recension i forumet. Skulle tippa att du är den andra kvinnliga skribenten. Man får ha i åtanke att ställena ni besökte tillhör lower-end, men det kanske var det som var poängen? Inga kondomer användes? Känns det okey?

1) Tråden heter “sausage hunt” och inte “high end venue hunt”. Jag ville bara ha gruppsex det spelar ingen roll var. Men jag vet av tidigare erfarenhet att många ställen som är “high end” drar till sig kvinnor som kommer för att visa upp sig, dansa, sitta i baren hela kvällen, eller för att bada i poolerna, de är inte intresserade av sex, speciellt inte mer flera killar.

2) Penetration med kondom, sög utan. Men kondomer nu är så bra att jag inte känner någon skillnad i de flesta fall så egentligen kvittar det. Jag hade varit villig att köra bareback om nån hade frågat, men jag tror att det är bättre med kondom för att många killar kommer fort som det är.

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du såg fin ut på bilderna, men väldigt trött. Hoppas du mår bra. Du är modig som fan som visar upp dig med ansikte och allt på bilderna, och går omkring med sådana kläder i Berlin.

1) Jag är fortfarande trött men annars okay. Kommer nog inte att åka över dagen igen. Det får bli ett par dagar nästa gång.

2) Jag postade bilderna för att ingen skulle säga att det är fake, att jag är ful och desperat, eller galen.

3) Berlin är den enda staden jag har varit i hittills där kvinnor har haft den där “fuck my life” looken i ansiktet. Det brukar vara män som har det, men i Berlin var det kvinnorna. Det är över för dem och de vet om det.

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vore trevligt om det fanns fler kvinnor som du. Bra jobbat! Respekt!

Thanx man!
Citera
2019-09-13, 07:58
  #9
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) . Det är över för dem och de vet om det.



Vad menar du med att det är över för dom?
Citera
2019-09-13, 09:16
  #10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Vad menar du med att det är över för dom?

1) Titta på tjejerna i bakgrunden på de här bilderna,

https://images2.imagebam.com/c7/76/7...1316292748.JPG

https://images2.imagebam.com/a4/1e/f...1316292751.JPG

https://images2.imagebam.com/ec/8c/1...1316292756.JPG

ser man ut så där, och män kan få en upgrade till det här, https://www.erlebniswohnung.com/bd-c...14315796a.jpeg för €90 då är man osynlig för män. Ingen man vill ha dig. Nån man kan tolerera dig av nån anledning. Men du är inte 100% accepterad.

a) Ungefär som leasa en tjej. Ögonblicket då mannen tröttnar är det klart att han kommer att dumpa henne.

2) Kvinnor i Berlin är väldigt Becky, https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net...8f&oe=5E0678B2 de vet att deras man kan gå och betala på en bordell med kvinnor som ser mycket bättre ut än dem. De flesta kör "I'm genuine game" eller "look I'm an alternative chick".

3) Men deras män tvingar dem att jobba (finns kvinnor som jobbar överallt) och är inte villiga att ställa upp på deras krav. Det kommer alltid att finnas cucks, men de flesta män verkade inte villiga att put up with bullshit från sina kvinnor.

a) Till exempel den tyske herrn som jag pratade med gick på bordell fast han var gift och hans fru hade inget att säga till om. En annan kille var skild och nu går han på bordell istället, han kunde antagligen inte göra det när han var gift. Flera killar var stammisar.

b) Tänk dig att Svensson skulle säga till sin fru att han tänkte bli stammis på en gangbang bordell. Han skulle sannolikt hamna i fängelse.

c) Om Hans i Tyskland säger det får hans fru acceptera det annars kommer han att lämna henne och gå dit ändå. Civila tjejer vet att de inte kan konkurrera.
Citera
2019-09-13, 09:32
  #11
Medlem
Babianens avatar
För att ta ett personligt exempel:

1) Jag har varit med om feta och fula kvinnor som trott att de har en chans med min man. "sure hon är snyggare än mig men jag har ett jobb" typ.

2) I Tyskland vet tjejerna att ingen man är intresserad av dem. Även på EW visste de mörka tjejerna att min man (och många av de andra killarna) inte ville ha sex med dem. "Han har henne, jag är fet och mörk, det är över för mig". De hoppades att nån skulle vilja ha dem.

3) En av de mörka tjejerna kom ut från hor-rummet i nån sorts outfit, svart korsett eller nåt, "hej killar! Titta på mig!" ingen var intresserad, sen stod hon i ett hörn och insåg att "åh nej, det är över för mig". Hon tog på sig sina civila kläder, kom och tog mat, och tröståt i hor-rummet resten av kvällen.

4) Tänk er att den här tjejen har köpt en outfit för sina egna pengar och sen vill ingen ha sex med henne även fast de inte behöver betala något. Hon får jobba på en annan bordell nu.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2019-09-13 kl. 09:37.
Citera
2019-09-13, 09:41
  #12
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1)
a) Till exempel den tyske herrn som jag pratade med gick på bordell fast han var gift och hans fru hade inget att säga till om. En annan kille var skild och nu går han på bordell istället, han kunde antagligen inte göra det när han var gift. Flera killar var stammisar.


Intressant att det kan vara sådan skillnad. Är ju inte ens 100 mil dit.
Du får det att låta som att det endast är männen som är ute och knullar runt och att det i stort sett är legalt för dom i äktenskapet.
Hur ligger det till för kvinnorna?
Är det samma självklarhet för dom att ensam gå ut en kväll och ha gruppsex medans mannen stannar hemma med barnen?

Här i Sverige skulle dom nog bli bespottade och utfrysta av vänner och bekanta och tveklöst få en horstämpel i pannan. Förmodligen skulle männen som fryst ut dom offentligt försöka ta kontakt med dom ändå och vilja knulla dom bakom frugans rygg.. Du vet typiskt svenskt.. Dubbelmoralens land.

Vill även tacka för en väldigt trevlig recension. Skriven med glimten i ögat på ett roligt och rätt upphetsande sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback