2019-10-20, 11:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Unga kvinnor sitter sällan i mammas källare det är jämförelse få kvinnor som lever hemma efter 20 år mot hur många gammpojkar som sitter i källaren.

1) Så det säger du?

Citat:
Young women are more likely to be neither in employment nor in education and training

Figure 4 shows that there is a considerable difference between the sexes in relation to the proportion of young people who were neither in employment nor in education and training. In 2018, more than one fifth (20.9 %) of young women (aged 20–34) in the EU were NEETs, while the corresponding share among young men was 8.7 percentage points lower, at 12.2 %.

1 av 5 prime age kvinnor i EU är NEET.

2) Självklart är majoriteten av dem villiga att knulla en äldre man för att få flytta ut från sin mammas källare.
Citera
2019-10-20, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Så det säger du?

1 av 5 prime age kvinnor i EU är NEET.

2) Självklart är majoriteten av dem villiga att knulla en äldre man för att få flytta ut från sin mammas källare.
Du kan ju inte hänvisa till statistik från EU där det finns en massa länder där tradition är att kvinnor är hemma med barn och aldrig ens har en anställning innan de skaffar barn. I massor med länder finns det dessutom stora mängder tonårsföräldrar.

Ska du använda studier som är giltiga för levnadsförhållanden i Sverige och inte från länder där det råder helt andra förutsättningar.

Engelska medelåldersmän är möjligtvis intressanta som försörjare för den 24-åriga ensamstående mamman med 4 barn.
Citera
2019-10-20, 11:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du kan ju inte hänvisa till statistik från EU där det finns en massa länder där tradition är att kvinnor är hemma med barn och aldrig ens har en anställning innan de skaffar barn. I massor med länder finns det dessutom stora mängder tonårsföräldrar.

Ska du använda studier som är giltiga för levnadsförhållanden i Sverige och inte från länder där det råder helt andra förutsättningar.

Engelska medelåldersmän är möjligtvis intressanta som försörjare för den 24-åriga ensamstående mamman med 4 barn.

1) Nu spekulerar du bara. Faktum är att det finns fler unga kvinnor som är basement dwellers än unga män. Självklart är de här tjejerna intresserade av att hora ut sig till äldre män.

2) Engelska medelåldersmän är attraktiva pojkvänner för 20-25 åriga thaitjejer som jobbar i gogo-barer det är det relevanta.

3) Jag har även sett unga män som importerat bruna asiat-tjejer. Så det handlar inte bara om medelålders män här.
Citera
2019-10-20, 12:08
Medlem
Citat:
1) Nu spekulerar du bara. Faktum är att det finns fler unga kvinnor som är basement dwellers än unga män. Självklart är de här tjejerna intresserade av att hora ut sig till äldre män.

2) Engelska medelåldersmän är attraktiva pojkvänner för 20-25 åriga thaitjejer som jobbar i gogo-barer det är det relevanta.

3) Jag har även sett unga män som importerat bruna asiat-tjejer. Så det handlar inte bara om medelålders män här.
Thaitjejer som jobbar i barer är inte unga snygga instagramtjejer.

Unga män som importerar bartjejer är inte intressanta för svenska unga tjejer inte heller är medelåldersmän med bukfetma intressanta för några instagramtjejer.

Att din man lurat i dig att han är intressant för unga tjejer på instagram betyder bara att du inte kan ta in verkligheten kan även vars så att den låga fettprocent du har ger symtomen att inte kunna tänka
Citera
2019-10-20, 12:13
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
1)
2) Förutom att konceptet "tvingad till sex" är super-löjligt, borde du fundera på hur kvinnor behandlar män socialt, tänk på alla gånger som kvinnor har agerat fittigt mot dig och nekat dig sex. Skulle det inte kännas bra att sätta dem på plats?
Egentligen borde jag inte besvara dina dumheter, då jag har en rätt god kännedom om vem som egentligen står bakom dina ord.
Men, nä. Eller föralldel, jo. Alla som agerar fittigt, män som kvinnor, mot mig är det ju gött att sätta på plats, men en kvinna som inte vill ha sex med mig kan knappast anklagas för att agera fittigt. Antingen vill hon eller också vill hon inte.
Jag vill inte heller ha sex med med varenda kvinna jag stöter på. Jag väljer vilka.

1. För övrigt kan du sluta tramsa nu, vi vet vad/vem som döljer sig bakom dina inlägg.

2. Sexuellt tvång förekommer bevisligen. Att kvinnor i allmänhet skulle anse det som önskvärt är inte sant.

PS. Att systematiskt bryta ner en individ till den grad att hon/han inte längre kan skilja sitt eget medvetande ifrån ditt är bevisligen också fullt möjligt. Men det kommer en dag när du kommer få betala för det. Då kommer du själv känna på vad tvång innebär.
Citera
2019-10-20, 12:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
men en kvinna som inte vill ha sex med mig kan knappast anklagas för att agera fittigt. Antingen vill hon eller också vill hon inte.

Det är ingen big deal att ha sex med nån. Du blev bara nekad för att tjejerna tyckte att det var kul att dissa dig.

Citat:
Jag vill inte heller ha sex med med varenda kvinna jag stöter på. Jag väljer vilka.

Du kan inte välja vem du ska ha sex med. Det enda sättet för dig att få uppleva det är om du köper sex. Samma upplevelse som kvinnor får gratis varje dag.

Citat:
2. Sexuellt tvång förekommer bevisligen. Att kvinnor i allmänhet skulle anse det som önskvärt är inte sant.

Naive blupilled thinker.

Citat:
PS. Att systematiskt bryta ner en individ till den grad att hon/han inte längre kan skilja sitt eget medvetande ifrån ditt är bevisligen också fullt möjligt. Men det kommer en dag när du kommer få betala för det. Då kommer du själv känna på vad tvång innebär.

Jag har ingen aning om vad du pratar om. Men jag vill påminna dig att i enlighet med Stockholm Syndrome kommer kvinnor alltid att vara lojala mot de män som behandlar dem illa.
Citera
2019-10-20, 12:48
Avslutad
Citat:
Det är ingen big deal att ha sex med nån. Du blev bara nekad för att tjejerna tyckte att det var kul att dissa dig.

Du kan inte välja vem du ska ha sex med. Det enda sättet för dig att få uppleva det är om du köper sex. Samma upplevelse som kvinnor får gratis varje dag.

Naive blupilled thinker.

Jag har ingen aning om vad du pratar om. Men jag vill påminna dig att i enlighet med Stockholm Syndrome kommer kvinnor alltid att vara lojala mot de män som behandlar dem illa.

Så jävla mycket skitsnack. Du är duktig på att slingra dig.

Varför bemöter du inte punkt 1 i inlägg 6150?

(o.b.s begär med detta inte bilder på din/partners fitta).
Citera
2019-10-20, 12:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Thaitjejer som jobbar i barer är inte unga snygga instagramtjejer.

1) "Instagram tjejer" är bara NEETs som bor hemma hos mamma och har en massa tid över för smink och selfies.

2) En thaitjej som jobbar i en bar har i alla fall ett jobb och en inkomst.

Citat:
Unga män som importerar bartjejer är inte intressanta för svenska unga tjejer inte heller är medelåldersmän med bukfetma intressanta för några instagramtjejer.

1) Du menar "you can't fire me, I quit!"

2) Män som importerar har redan gett svenska tjejer sparken.

3) För det första finns det en massa Instagram tjejer som horar, så det är bara att hyra dem om man är intresserad.

a) För det andra är det ingen rolig upplevelse att vara pappa till en förvuxen tonåring. Det finns säkert en massa delusional män som skulle vilja göra det, men en någorlunda normal man kommer att pumpa & dumpa och gå vidare.

Citat:
Att din man lurat i dig att han är intressant för unga tjejer på instagram betyder bara att du inte kan ta in verkligheten kan även vars så att den låga fettprocent du har ger symtomen att inte kunna tänka

1) Min man tittar inte ens på Instagram.

2) Att tänka själv är överskattat om man är kvinna. Det är mycket lättare att bara fråga en man.
Citera
2019-10-20, 12:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Så jävla mycket skitsnack. Du är duktig på att slingra dig.

Varför bemöter du inte punkt 1 i inlägg 6150?

(o.b.s begär med detta inte bilder på din/partners fitta).

1) För att det är cope.

2) Såna män kan inte hantera att det finns en man som har en kvinna som jag för det är orättvist. Så det kan inte vara sant.

3) Här är en bild som jag ritade igår, det borde bevisa att jag är kvinna, https://images2.imagebam.com/d5/32/83/c9b9991323460391.jpg
Senast redigerad av Babianen 2019-10-20 kl. 12:58.
Citera
2019-10-20, 13:11
Medlem
Citat:
Egentligen borde jag inte besvara dina dumheter, då jag har en rätt god kännedom om vem som egentligen står bakom dina ord.
Men, nä. Eller föralldel, jo. Alla som agerar fittigt, män som kvinnor, mot mig är det ju gött att sätta på plats, men en kvinna som inte vill ha sex med mig kan knappast anklagas för att agera fittigt. Antingen vill hon eller också vill hon inte.

1. För övrigt kan du sluta tramsa nu, vi vet vad/vem som döljer sig bakom dina inlägg.

Det är inte buktalarens docka som har åsikter och talar trots att dockan rör på munnen
Citera
2019-10-20, 13:12
Medlem
Babianens avatar
Jag kan ta ett recent exempel, den här mannen vann Nobelpriset i ekonomi, https://ichef.bbci.co.uk/news/590/cpsprodpb/7FE6/production/_109224723_124e488a-7384-4fac-9706-110e636c9779.jpg

och han får knulla det här, https://ichef.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/1641A/production/_109226119_gettyimages-493928620.jpg

https://i.giphy.com/media/Vg0JstydL8HCg/giphy.webp

http://giphygifs.s3.amazonaws.com/media/BmhyI3ERqHdUk/giphy.gif

http://giphygifs.s3.amazonaws.com/media/4BvHSffsBtRJu/giphy.gif

fatta att vinna Nobelpriset och får sämre pussy än alla tusentals lirare som puntar i Thailand
Citera
2019-10-20, 13:23
Avslutad
Citat:
1) För att det är cope.

2) Såna män kan inte hantera att det finns en man som har en kvinna som jag för det är orättvist. Så det kan inte vara sant.

3) Här är en bild som jag ritade igår, det borde bevisa att jag är kvinna, https://images2.imagebam.com/d5/32/83/c9b9991323460391.jpg

1. "Cope" förklarar du bort mycket med. Det är så du cope:ar sånt du inte vill/kan svara på.

2. En desillusionerad radikalfeministisk kvinna som gillar att chocka/spexa till det genom att lägga upp fittan på Flashback? Ditt förakt för män och svaga kvinnor ("som är som barn") är massivt.

3. Vad kallar du tjejen i rosa klänning? "Amazonbabianen"? Amazon som i en jävligt stark och självständig kvinna som försörjer familjen, sköter hela hushållet och jobbar 60 timmar i veckan. Men som är jävligt rädd för att bli lämnad och därför håller sitt bf på 12.5% och går på bordell med sin man, fastän "man måste vara i ett visst mindset för att suga kuk". Som är så jävla osäker att hon tjatar om utseende och Instagramtjejer hela tiden.

Det är din egen svaghet du äcklas av och projicerar på din omvärld. Gör upp med dina demoner är mitt råd.

Ta ett sabbatsår från mannen (som du varit tillsammans med sen fking 18 års åldern) och barnen och res, träffa människor, vidga dina vyer, rök på/ta en tripp, gå kurser, utmana dig, testa en ny sport, sitt på café och filosofera. Du är väldigt inskränkt. Du behöver utvecklas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in