2019-10-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Har du kartan på dessa? Om de är beigserosa så gissar jag på att det är Nobligan. Vet att Dolatramyl 200 mg är vita runda.

Ja de polska cirkulerar fritt i Stockholms västra o norra förorter. Nu har även de röda signature börjat visa sig igen efter ett längre uppehåll...iaf här.
Om du söker på dolatramyl 200mg /bilder så kommer du finna beigerosa som det står TM 3 på ena sidan och M på andra sidan!
Funkar...men inget köpvärde i dem!
Citera
2019-10-18, 13:14
Medlem
Charliework86s avatar
Gilla aldrig tram. Va rädd för ep varje gång jag käka. Hänt en gång men då blanda jag med lyr. Sen gilla jag aldrig ruset speciellt mycket. Ska vara H,eller oxy, sub...
Citera
2019-10-18, 14:48
Medlem
Jag har en vän som käkat Tramadol i cirka 2 år varje dag. Hans doser kan vara allt ifrån 300-500. Om han imorgon skulle besluta sig för att ta en cold turkey hur lång AT har han att förvänta sig? För mig räcker det med att käka i några veckor bara och jag behöver 1 vecka för att bli återställd. Har han 2-4 veckors elände att se fram emot?
Citera
2019-10-18, 14:52
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
Jag har en vän som käkat Tramadol i cirka 2 år varje dag. Hans doser kan vara allt ifrån 300-500. Om han imorgon skulle besluta sig för att ta en cold turkey hur lång AT har han att förvänta sig? För mig räcker det med att käka i några veckor bara och jag behöver 1 vecka för att bli återställd. Har han 2-4 veckors elände att se fram emot?

För egen del tog det 4 veckor. Men sitter i huvudet förjävla länge det psykologiska
Citera
2019-10-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
För egen del tog det 4 veckor. Men sitter i huvudet förjävla länge det psykologiska

När var det absolut värsta över för din del? Eller var de 4 veckorna lika horribla?
Citera
2019-10-18, 15:01
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
När var det absolut värsta över för din del? Eller var de 4 veckorna lika horribla?

Tyckte dom första 3 veckorna va värst. Men behöver inte bli så för dej. Jag är extremt känslig för at.
Citera
2019-10-18, 15:49
Medlem
Varför alltså VARFÖR tar man tramadol som kan ge EP anfall och mycket dyrare än tex Subutex? Sub har Längre rus, är skönare & starkare, billigare. OCH man slipper EP anfall. Bara färskingar som föredrar tramadol framför Subutex och tex Oxycontin.. ska man knarka gör det korrekt

Möjligvis Kodein om man nu ska vara sån rookie. Bara man slipper EP-anfallen
Citera
2019-10-18, 15:52
Medlem
Har försökt hitta någon som har skrivit om dem men har inte hittat dom specifika jag har.

Har nämnts vita 200mg som står ’Signature’ på i skrivstil. Dom jag fick har skorvor som går att delas i 4. Kom utan karta, bara i handen

Tycker jag blir hängig i 2 dagar efter jag tar 300mg på en kväll, nån som vet någonting om dom?
Citera
2019-10-18, 15:58
Medlem
Fick inte mina tram som väntat idag. Tog sista i förrgår efter två månader intensivt knaprande.
Börjar redan känna av yrsel och ångest. Kommer bli en skithelg, någon som har tips på vad som kan mildra utsättningssymtomen som komma skall???
Citera
2019-10-18, 16:08
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Varför alltså VARFÖR tar man tramadol som kan ge EP anfall och mycket dyrare än tex Subutex? Sub har Längre rus, är skönare & starkare, billigare. OCH man slipper EP anfall. Bara färskingar som föredrar tramadol framför Subutex och tex Oxycontin.. ska man knarka gör det korrekt

Möjligvis Kodein om man nu ska vara sån rookie. Bara man slipper EP-anfallen

Brist på substanser i min by. Så käkat tram dom gångerna jag inte haft tillgång till H,sub och oxy..
Citera
2019-10-18, 16:09
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruBartelotti
Fick inte mina tram som väntat idag. Tog sista i förrgår efter två månader intensivt knaprande.
Börjar redan känna av yrsel och ångest. Kommer bli en skithelg, någon som har tips på vad som kan mildra utsättningssymtomen som komma skall???

Kan du inte köpa någon annan opiat?, så du klarar dej till måndag..
Citera
2019-10-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willieDeezNut
Har försökt hitta någon som har skrivit om dem men har inte hittat dom specifika jag har.

Har nämnts vita 200mg som står ’Signature’ på i skrivstil. Dom jag fick har skorvor som går att delas i 4. Kom utan karta, bara i handen

Tycker jag blir hängig i 2 dagar efter jag tar 300mg på en kväll, nån som vet någonting om dom?

Väldigt populära o finns överallt. Ger ett gott rus. Tror de andra är individuellt. Jag kan käka Tram i en väldigt kort tid, säg några dagar till 2 veckor, och jag mår piss i 4-7 dagar efter. Medan vissa kan äta i 1-2 månader o klara sig symptomfritt.

Men bra tram, tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in