Citat:
Ursprungligen postat av
Tangentriddaren
Testade tramadol för första gången för 8h sen ca. Verkar vara en sämre version av morfin (som jag f.ö. älskar). Toleransen bör vara noll, tryckte i mig 300mg. Började väl nodda lätt, men fanns verkligen noll värme eller eufori, blev mest tom i huvudet och svävade mellan vakenhet och sömn. Vilken skitdrog.
Är de inte de som är nodda, när man svävar mellan vaken och sömn? :P Ja tar mest tramadol när jag ska jobba och då känner jag euorofi, pigghet och lite ångestdämpning vilket gör att jobbet flyter på bättre. Men ja överlag är de en riktig skitdrog pga Sjukt beroende framkallande speciellt om man jobbar på de...
Men samtidigt sjukt bra drog då den är så mångsidig. Den kan användas i så många situationer, ska man gå ut men vill inte dricka för mkt men samtidigt mingla lite funkar den, vill du jobba effektivare och att tiden ska gå snabbare funkar den, vill du mysa till de lite hemma med en film eller mysa i sängen, chatta lite med folk , spela tv-spel funkar den också. Livar upp tillvaron.