2019-10-16, 19:03
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Dessa beigerosa är inte helt värdelösa men inget jag rekommenderar att köpa!

Har du kartan på dessa? Om de är beigserosa så gissar jag på att det är Nobligan. Vet att Dolatramyl 200 mg är vita runda.

Ja de polska cirkulerar fritt i Stockholms västra o norra förorter. Nu har även de röda signature börjat visa sig igen efter ett längre uppehåll...iaf här.
Citera
2019-10-16, 19:41
Medlem
minilogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Någon annan som kommit över dessa polska beigerosa tabletter med texten T3 på? De cirkulerar lite överallt nu och måste säga att de har ett jävligt bra rus för att vara depot. Bästa depotruset jag fått, utan tvekan.
Kan även vara stora företagets "STADA", de har 200mg retard som ser ut så. Märkesgrejjer helt enkelt isf., som dolatramyl 200mg.
Citera
2019-10-16, 19:54
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Create08
Jag håller helt med att det borde avskrivas då den är extremt beroendeframkallande.
Men skörda liv? Vad är det du sett då? :/
Jag har bara mött många som är beroende men inte att folk dött.
Av överdos eller?
Folk dör av EP om ingen är där ibland för ingen lägger dem i framstupa sidoläge så de inte kvävs av vitt skum eller sin tunga. Vet folk som dött i sömnen bara för att denne fick ep i sömnen och kvävdes av sin kudde.
Citera
2019-10-16, 20:00
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Folk dör av EP om ingen är där ibland för ingen lägger dem i framstupa sidoläge så de inte kvävs av vitt skum eller sin tunga. Vet folk som dött i sömnen bara för att denne fick ep i sömnen och kvävdes av sin kudde.
Läkare borde skriva ut oxycodone med naloxon i tabletten (så att de inte får något rus bara smärtlindring) därmed blir du inte "hooked". Men det är redan kört. Svarta marknaden blomstrar och utbudet på tramadol blir högre och högre för varje minut. Så det går inte att stoppa epidemin. Hellre Oxy eller sub varje dag i veckan än smuts tram.
Citera
2019-10-16, 20:29
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Har du kartan på dessa? Om de är beigserosa så gissar jag på att det är Nobligan. Vet att Dolatramyl 200 mg är vita runda.

Ja de polska cirkulerar fritt i Stockholms västra o norra förorter. Nu har även de röda signature börjat visa sig igen efter ett längre uppehåll...iaf här.

Jag bor i en förort (norra) till Sthlm, har aldrig sett dom beigerosa som du beskriver 🤔, och då handlar jag ändå 1-2 ggr i veckan 😌🤭.. Får bara vita, skårade 200/225mg varav ena sorten smakar så otroligt otroligt vidrigt 😂🤢.. Har ovanan att alltid tugga sönder dom 🤪
Citera
2019-10-16, 21:25
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Fyfan önskar att jag visste om den här tråden innan jag tog 2 st röda släta för ca. 2 timmar sen. En polare torskade på dessa och han pissade positivt på tram så det är tram i dem, en fentanyl. Men jag är helt fucking övertygad om att det är en smutsig rc i här, jag känner igen den här känslan att vara fucked utan njutning så mycket ifrån rc tiden.

Fyfan för dessa. Väntar bara ut ruset och har typ svårt att se och skriva men noll lycka eller välmående.
Citera
2019-10-16, 21:43
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Jag bor i en förort (norra) till Sthlm, har aldrig sett dom beigerosa som du beskriver 🤔, och då handlar jag ändå 1-2 ggr i veckan 😌🤭.. Får bara vita, skårade 200/225mg varav ena sorten smakar så otroligt otroligt vidrigt 😂🤢.. Har ovanan att alltid tugga sönder dom 🤪

Haha underligt, o jag har inte sett några vita skårade. Du kanske bor lite mer norrut än mig o har tillgång till andra kranar. De polska beiga dominerade marknaden och var det enda jag kunde få tag på, vare sig jag handlade här i norrort eller om jag begav mig västerut. Nu är de röda signature tillbaks iaf.
Här i norrort tar dom 300 kr kartan för 200mg, i västerort är det minst 400 som gäller, i vissa fall 500 kr när det är torka.
Citera
2019-10-16, 21:46
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Fyfan önskar att jag visste om den här tråden innan jag tog 2 st röda släta för ca. 2 timmar sen. En polare torskade på dessa och han pissade positivt på tram så det är tram i dem, en fentanyl. Men jag är helt fucking övertygad om att det är en smutsig rc i här, jag känner igen den här känslan att vara fucked utan njutning så mycket ifrån rc tiden.

Fyfan för dessa. Väntar bara ut ruset och har typ svårt att se och skriva men noll lycka eller välmående.

När man köper Tramadol så ska man alltid få dom i en karta, så att man vet vad man får. Jag skulle aldrig köpa/ta emot tabletter löst utan att veta från vilken förpackning de kommer. Kan ju vara vad som helst.
Citera
2019-10-16, 22:40
Medlem
R.Bloodworths avatar
Förresten, är det någon annan än jag som får ångest av Tramadol bara man ätit det i några dagar i streck?

T.ex har jag inte ätit Tramadol på några veckor och slänger i mig tram så får jag världens skönaste rus. Men äter jag det i 4-5 dagar i streck så ersätts den där sköna uppåt känslan med att jag får vågor av ångest i stället av Tramadolen. Den rubbar hjärnans kemi väldigt lätt för mig. Förut var det inte så, men har blivit så mer med tiden. Men jag ser det som en bra grej, detta tvingar mig att ha längre pauser mellan varje gång jag tar tram.
Citera
2019-10-17, 21:13
Medlem
Citat:
Förresten, är det någon annan än jag som får ångest av Tramadol bara man ätit det i några dagar i streck?

T.ex har jag inte ätit Tramadol på några veckor och slänger i mig tram så får jag världens skönaste rus. Men äter jag det i 4-5 dagar i streck så ersätts den där sköna uppåt känslan med att jag får vågor av ångest i stället av Tramadolen. Den rubbar hjärnans kemi väldigt lätt för mig. Förut var det inte så, men har blivit så mer med tiden. Men jag ser det som en bra grej, detta tvingar mig att ha längre pauser mellan varje gång jag tar tram.
Kan hålla med om att det kan komma vågor av ångest, en håglöshet typ. Jag kan känna mig lite värdelös. När man ätit för mkt ngr dagar i rad. Då jag har svårt att sluta leder det inte till pauser för mig tyvärr, utan tar bara ännu mer så jag blir avtrubbad ist. Vaknar upp på morgonen slänger i mig nån benzo, för att ngr timmar senare börja tramma igen. Ond cirkel.
Citera
2019-10-17, 21:26
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Kan hålla med om att det kan komma vågor av ångest, en håglöshet typ. Jag kan känna mig lite värdelös. När man ätit för mkt ngr dagar i rad. Då jag har svårt att sluta leder det inte till pauser för mig tyvärr, utan tar bara ännu mer så jag blir avtrubbad ist. Vaknar upp på morgonen slänger i mig nån benzo, för att ngr timmar senare börja tramma igen. Ond cirkel.
Depp symptom kommer av sig självt efter ett tag pga tramadol är den enda opioiden som ger dig seratonin påslag, då slutar kroppen i vis grad att tillverka eget seratonin
Citera
2019-10-18, 08:52
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Läkare borde skriva ut oxycodone med naloxon i tabletten (så att de inte får något rus bara smärtlindring) därmed blir du inte "hooked". Men det är redan kört. Svarta marknaden blomstrar och utbudet på tramadol blir högre och högre för varje minut. Så det går inte att stoppa epidemin. Hellre Oxy eller sub varje dag i veckan än smuts tram.

Kan man inte få ett rus om det är naloxon i tableten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in