2019-10-18, 10:42
Medlem
Sir Dwains avatar
För att delta till ämnet, en av mina homosexuella bekanta har berättat om hur han blev stött på i bastun på ett gym, där var en äldre män som pratade om hur hans fru ogillade att han pratade med snygga pojkar på gymmet. Det tyckte min bekante var mycket obehagligt och gick därifrån, och det är ingenting i närheten av vad TS beskriver. Det här hände på ett gym i Jönköping, min bekante gymmar huvudsakligen i Stockholm och råkar normalt inte ut för sånt här (dock inte de gym TS nämner, utan t ex grand hotell).

Jag tycker det TS beskriver låter väl extremt, kan det vara så att han går på märkliga tider, så som sent på kvällen? Eller så är han väl helt enkelt särskilt attraktiv, särskilt inbjudande så att folk inte kan behärska sig.
Citera
2019-10-18, 13:16
Medlem
Haha älskar att alla heterosexuella män tror att vi bögar tänder på dom. Hahaha. Skulle säga att jag möjligtvis tänder på 1% av männen jag ser på gymet, men skulle fan aldrig runka upp ett stånd framför någon. Tycker dom flesta män som är på gymet är fula och riktigt osexiga.
Fattar inte varför alla heteromän ska stöna som fan när dom lyfter 50 kg i bänkpress. Det om något är stötande!
Citera
2019-10-18, 13:21
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
För att delta till ämnet, en av mina homosexuella bekanta har berättat om hur han blev stött på i bastun på ett gym, där var en äldre män som pratade om hur hans fru ogillade att han pratade med snygga pojkar på gymmet. Det tyckte min bekante var mycket obehagligt och gick därifrån, och det är ingenting i närheten av vad TS beskriver. Det här hände på ett gym i Jönköping, min bekante gymmar huvudsakligen i Stockholm och råkar normalt inte ut för sånt här (dock inte de gym TS nämner, utan t ex grand hotell).

Jag tycker det TS beskriver låter väl extremt, kan det vara så att han går på märkliga tider, så som sent på kvällen? Eller så är han väl helt enkelt särskilt attraktiv, särskilt inbjudande så att folk inte kan behärska sig.

Om det alls är sant så ser han troligen "twinkig" ut. Troligare är väl att han har inbillat sig en stor del av det han nämner i tråden.
Citera
2019-10-18, 13:26
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Vilket otroligt icke-existerande idiotproblem.
Undrar om du hade skrivit samma sak om det var en kvinna som beklagade sig över män som runkade framför henne i tid och otid?

TS: kan du inte gå till en annan lättillgänglig kedja? Alltid fått för mig att SATS är lite mer homo än andra kedjor.
Citera
2019-10-18, 13:35
Medlem
savagemamiis avatar
Du övertänker ju bara.. sluta noja haha. Man har ögon för o titta ellerhur? de tycker väll du är fin eller ful. Kanske därför de kollar.
Sålänge de inte börjar antasta dig eller slänga glåpord efter dig så kan du skita i de?
Citera
2019-10-18, 13:54
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Undrar om du hade skrivit samma sak om det var en kvinna som beklagade sig över män som runkade framför henne i tid och otid?

TS: kan du inte gå till en annan lättillgänglig kedja? Alltid fått för mig att SATS är lite mer homo än andra kedjor.
För det är gängse beteende för en homosexuell att behå sexulla övergrepp på främlingar det vet ju alla...

Idioti
Citera
2019-10-18, 13:58
Medlem
Atrocitets avatar
Inte för att jag bryr mig nämnvärt hurvida homosexuella kollar in mig när jag tränar, jag kollar väl på tjejers rumpor med lixom. Men har en rätt rolig historia.

Var ca 18bast. Hade kort dag i skolan och klev in på gymmet redan vid 13.00, knappt något folk i lokalen men det som stack ut var att en väldigt feminin dude stod vid smithmaskinen och gjorde squats i avklippta jeansshorts modell för korta. Han smög inte med att vara bög direkt.

I vilket fall, körde en ca timmas träning. Går ner för att duscha och är ensam i omklädningsrummet, efter jag kliver ut ur duschen står homokillen näck vid sitt skåp och pratar i tele. Jag har mitt skåp ca 2m bort så kliver förbi honom och börjar byta om.

Efter ca 1min pratande av vad jag antar är med hans bästa vän (han står och diskuterar att han drog hem en annan dude från krogen helgen innan i klassisk överdriven homoröst), så säger han följande mening: "Nej vadåååå, jag testade mig och är 100% ren och redo att hoppa i säng igen".

Medans han säger det så vänder jag min blick mot honom där jag står i mina kallingar, och möts av att han kollar på mig med ett leende och "wink wink" med ena ögat som en flirt haha.

Vet inte om han drev med mig eller om det var en seriös invite. Kändes som det sistnämnda. Försökte iallafall att inte asgarva, bytte om och gick därifrån.

Utöver detta har man ju gått in i duschen på diverse folk som står och tar nakenselfies osv. Kommersiella gym är fan komedi deluxe ibland. Positiva är ju fina tjejrumpor och diverse stories man får från puckon som man ser/pratar med. Negativa är mycket folk och att man har svårt fokusera på träningen.

Håller till i ett litet källargym nuförtiden där jag kan ha perioder på 3+ månader där jag inte ens ser annat folk. Bra för gainsen, mindre för roliga historier.
Citera
2019-10-18, 14:31
Medlem
submariners avatar
Hej,

Tränar emellanåt på samma gym som Mark Levengood, helt oproblematiskt.

Homosexuella män brukar inte vara mer spännbögar än alla de heterosexuella killar som tar selfies i speglarna stup i kvarten.
Och med tanke på att killar (främst från Mellanöstern) gärna står i omklädningsrummet på SATS och berättar högt om vika Tinderslampor de knullat borde väl bögar kunna göra samma sak utan gnäll
Citera
2019-10-18, 15:16
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Jag kan bekräfta att detta är vanligt förekommande. Har tränat på många olika gym men SATS är på en helt annan nivå. Dras dessa personer till SATS p.g.a. namnet tro?

Vill inte avslöja vart jag uppehåller mig men på ett SATS-gym jag körde på ett tag var de tvungna att stänga av herrbastun då de fick så mycket klagomål om att folk runkade där inne. Fyfan vad äcklad man blev av bara tanken så fort man såg bastun. Aldrig mera SATS.
Citera
2019-10-18, 15:23
Medlem
tennisputtes avatar
brukar gå o träna på svingen i 24/7 eller nordic wellness i järfälla.

24/7 = låg risk för bögerier

kan vara pga att det är många nysvenskar på det gymmet. eller som ni kallar dom- kriminella invandrare. haha!!! där är det alltid ganska stel stämning pga alla guldkedjor och tattuerade bicepskulor, vilket är ganska schysst då bögarna verkar se det som någon slags varning att "här kan det bli stökigt".
rekommenderar starkt. om man inte har något emot en tjock lukt av axe body spray.

nordic wellness = medelrisk för bögerier

kan inte säga att risken är hög då det är enbart en specifik händelse som fått mig att lämna gymmet. jag sitter i omklädningsrummet på väg att dra på mig jarlingarna. ut ur duschen kommer en äldre man och ba ställer sig rakt framför mig och stirrar på den gamle kobran. ser honom klart som dagen och det är inte en fråga om att han stirrar på sparven. så jag frågar "äru bög eller?" äcklig gubbjävel!

tare lugnt boys! big dicks in your ass is bad for your health
Citera
2019-10-18, 15:28
Medlem
Logiskt att ett gym med namnet SATS lockar till sig bögar.
Citera
2019-10-18, 15:34
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
För det är gängse beteende för en homosexuell att behå sexulla övergrepp på främlingar det vet ju alla...

Idioti
Dina ord.

Varför finner du det så himmla befängt att de homos med perversa böjelser söker sig till sammanhang där ett överflöd av nakna män finns? Är du själv en utav förövarna som inte vill att ljus ska kastas på dina brottsliga handlingar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in