Citat:
Ursprungligen postat av
.-fuckYUO-.
Kan det vara så att du uppfattas som otroligt gay, jävligt kåt och ovillkorligt villig, TS? Går du runt med stånd eller vad är det du gör egentligen?
Jag ser ingen annan förklaring till hur du kan vara så otroligt utsatt.
Jag är då 101% straight. Jag vet inte, jag är vältränad och ser väl bra ut, kvinnor är intresserade men det hör inte till den här tråden. Hade det endast varit män som visat intresse då hade jag fått kalla fötter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Perlmutter
Det är faktiskt sant. Minns anställda på sats Sundbyberg som fick jaga bögar som kom dit och knullade i omklädningsrummet, möjligtvis bastun om de hade en. Såg själv två bögar kyssas inne i en liten gym bastu. Bögar är ju fixerade vid omklädningsrum och bastuknull. Dom känner sig väl busiga och många hade väl bara blivit kåtare fall någon heteo gav dem en smäll. Står de tydligt och runkar i duschen förtjänar de att filmas o läggas upp offentligt. SVT bögen som sprutade ner gymmet var bara en i mängden.
Ja personalen på T-Centralen har ertappat ett par bögknull i bastun. De är väl de enda jag pratat med om detta problem, kände dessa bättre.
Jag brukar filma dessa på snapchat och skicka till vänner för ett skratt.
Citat:
Ursprungligen postat av
FrancysBelle
Sjukt vidrigt jag har svårt att avgöra om du hittar på eller inte. Varför portar inte gymmet bögarna jag menar bögar som runkar i duschen wtf det kan förstöra hela dagen
Det här är sant, såhär ser det ut. Nu är det sällan extrema fall när dom står och runkar såhär men smygrunkar, tar på sig, blir hård, jag tänker jaha ännu en bög då, vilket håll ska jag stå åt? Ska jag stå med kuken mot honom eller arslet? Han är nöjd vilket som? Fyfan vad vidrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Monsteria
Du verkar vara ett troll med livlig fantasi eller så är det du som är ”dessa bögar” och vill se vår reaktion?
Har lång erfarenhet av flertalet SATS och har aldrig varit med om något liknande, dra en runk måste man väl inte vara bög för att göra?
Dock är det såklart inte okej att göra detta inför någon annan som inte valt att deltaga i det hela men inget pekar åt att man måste vara bög för det.
Jo man är fan bög om man håller på med såna fasoner bland män och jag trollar inte har tränat på sats över 10år och de senaste åren har det spårat ur.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gospell11
fula killar kommer ej förstå vad du menar, jag har tränat på dessa ställen och håller med dig 100% kryllar av smygbögar som stirrar som fan och kan följa en, e man snygg och har bra kropp så märker man detta, annars vet man ej! Men jag har aldrig vart me om att folk får stånd/håller på i omklädningsrum etc, hade nog smällt till dom direkt isåfall, men stirrningar, blickar och att smygbögarna följa en på Sats händer i princip varje gång, speciellt på de stora anläggningarna, de brukar ge upp snabbt om man är lite tydlig med att man absolut ej är gay.
Fan vad skönt att höra. Helt rätt!
Hur är man tydlig? Jag vill inte börja hota eller tjafsa på golvet heller och skämma ut bögen som inte fattar. Stirrar jag och ger onda ögat så verkar de ta det som en invit och det blir värre. Har dock frågat ett par om det har något problem? Händer dock i omklädningsrummet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Verkisto2
Har under de två senaste årtiondena tränat på ett antal gym, och SATS är verkligen i en klass för sig. Mycket hög bög-frekvens, vilket är skälet till att jag nu för tiden tränar på annat gym.
Kanske beror den höga bög-frekvensen på att SATS förknippas med att vara lite "fräschare"?
I så fall tränar jag gärna på ett mindre fräscht gym bara för att slippa dessa påträngande, asociala, ja rent ut sagt obehagliga bögar som tycks trivas som fisken i vattnet på SATS.
Kan vara så. Väldigt obehagliga, vilket paradis för en bög. För varje pass som går så blir jag bara mer och mer förbannad och snart får någon en hantel på sig. Läser ni om en homofob grov misshandel den närmaste tiden så är det jag.