2019-10-17, 19:20
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Det har funnits autobuyers (botar) i tidigare upplagor, oftast något form av program eller extension som man låter köra på ens web app man får logga in på. Man ser allting som händer dvs. Hade en för kanske 6 år sedan eller nått. Principen utgår på att man ställer in en summa som anses vara ett ”kap” för en viss spelare.

Finns nog YT videos på det hela.
Installerade ett sånt program igår på min webapp. Sjukt smidigt och man drar ju in gott med deg. Men ändå roligare att snipa på konsol. Vissa filter hinner man ändå allt som oftast först på.
Citera
2019-10-17, 20:27
Medlem
Fimpaciggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Installerade ett sånt program igår på min webapp. Sjukt smidigt och man drar ju in gott med deg. Men ändå roligare att snipa på konsol. Vissa filter hinner man ändå allt som oftast först på.
Är inte risken rätt stor att man blir bannad? Jag har inte vågat gjort det
Citera
2019-10-17, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fimpaciggen
Är inte risken rätt stor att man blir bannad? Jag har inte vågat gjort det

Man bör nog inte göra det på sitt huvudkonto.
Citera
2019-10-17, 21:07
Medlem
Citat:

Som föregående talare, behöver man inte vara rädd för Ban?
Hur funkar det med den där "bot kontrollen", där man behöver snurra en bild när man blir utsparkad?
Citera
2019-10-17, 21:45
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Som föregående talare, behöver man inte vara rädd för Ban?
Hur funkar det med den där "bot kontrollen", där man behöver snurra en bild när man blir utsparkad?

Finns ett filter i programmet som pausar dig om du går på för hårt. Risken för ban finns där absolut , ska nog ligga lågt med det ändå. Vart nästan tråkigt lätt också , man vill ju åt den där kicken när man gör sina 5k snipes. Kommer köra enbart konsol framöver, roligare trading på så vis.
Citera
2019-10-17, 22:24
Medlem
Joelfrogs avatar
Inte bra nån Digne med röd bakgrund 85 var de bästa och någon argentisk anfallare från team of the week tror jag o sen vanlig Henderson
Citera
2019-10-17, 22:34
Medlem
Vad har ändrats sen senaste patchen? Jag kan inte göra mål och gör man inga mål vinner man inga matcher. Missar varje friläge, oavsett om jag chippar, finessar eller skjuter vanligt? Medan motståndarna finesses skjuter med Semedos vänster i borte kryckan. Har jag missat ngt eller har jag bara blivit totalt jävla värdelös över en natt?

Gått från 1240 rivals poäng till 960 på en kväll, så de lär ju inte vara några proffs jag möter. Kom guld 2 förra helgen i WL men som spelet är nu så blire inge WL. Tråkigt att förlora, ännu tråkigare att inte ens kunna göra mål..
Citera
2019-10-17, 22:42
Medlem
UnEasys avatar
Nu 9 av 23 ! #roadtodrogba
Citera
2019-10-17, 22:45
Medlem
Fimpaciggens avatar
Jag har endast bronsspelare på bänken just nu, får man ens någon fördel av det? Känns inte som det
Citera
2019-10-17, 22:59
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimpaciggen
Jag har endast bronsspelare på bänken just nu, får man ens någon fördel av det? Känns inte som det

Bra. Det är en löjlig bugg..
Citera
2019-10-17, 23:06
Medlem
Gikts avatar
Direkt när spelet släpptes tyckte jag det var hur kul som helst. Jag spelade 200 matcher på 1 vecka. Jag hittade 5 formationer som funkade för mig, jag tyckte jag blev bättre och bättre för varje match jag spelade.

Nu på senaste tiden fungerar inte en enda uppställning, spelarna står helt stilla, kan inte slå en simpel passning, kan inte placera avsluten. Jag känner att jag och mitt lag blir sämre och sämre för varje gång jag spelar.

Innan spelade jag jämt på legendarisk. Nu har jag inte en chans på världsklass.

Jag är för gammal för att orka lära mig ett nytt spel varje vecka när de ska fixa någon jävla patch.

#bringbackfifa20
Citera
2019-10-18, 00:22
Medlem
Citat:
Finns ett filter i programmet som pausar dig om du går på för hårt. Risken för ban finns där absolut , ska nog ligga lågt med det ändå. Vart nästan tråkigt lätt också , man vill ju åt den där kicken när man gör sina 5k snipes. Kommer köra enbart konsol framöver, roligare trading på så vis.
Hur får man tag på detta program?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in