2019-10-17, 11:14
Medlem
RobertoSavianos avatar
Nån som vet hur lång tid man har på sig att klara de utmaningarna som är för Ikon Swaps?
Citera
2019-10-17, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynkun
Är du en av de som också gråter för att du inte har förstägda spelare? Självklart allas egna val, men jag har enkelt kunnat ta mig igenom det som krävs för utmaningarna för ikoner. Pga en ganska hög standard på untradeable players.

Men snälla du sätt dig ner. Blev klar med de fem stora ligorna för flera dagar sedan.

e: Extremt provocerande för övrigt att EA trycker in hela fyra stycken icon swap items i single player. Jag avskyr verkligen att spela offline.
Senast redigerad av FarrokhBulsara 2019-10-17 kl. 12:12.
Citera
2019-10-17, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Nån som vet hur lång tid man har på sig att klara de utmaningarna som är för Ikon Swaps?

22,5 dagar kvar

Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Men snälla du sätt dig ner. Blev klar med de fem stora ligorna för flera dagar sedan.

e: Extremt provocerande för övrigt att EA trycker in hela fyra stycken icon swap items i single player. Jag avskyr verkligen att spela offline.

Fast för dom som avskyr att lira online så är det ju provocerande att det är så många utmaningarsom är online 😋
Citera
2019-10-17, 12:38
Medlem
Haha sjuka rewards man fick för icon swap..
Gnabbet, semedeo, Lucas moura och lewandoski i red pick pack..

Tack ea !

Får bli att använda lewa som supersub👍
Citera
2019-10-17, 12:53
Avslutad
Det här var fan sista gången jag spelade skiten, dominerade matchen men hans målvakt gjorde hela tiden superräddningar eller så sköt jag strax utanför. Efter första halvlek stod det 12-4 i skott och han ledde med 3-0. Jag hade bättre spelare på varenda position och dominerade matchbilden. Han gjorde tre kontringar där mina försvarare inte visste vart bollen var, den bara rann rakt igenom.
Det här spelet är så jävla handikappat sedan senaste patchen, skottprocenten ligger typ på 80% för den ena spelaren, det är alltid bara en spelare som tycks kunna göra mål, den som har bäst connection mot servern vinner, det handlar inte längre om skill då spelet tycks beräkna vad du trycker.
Visst jag har också vunnit matcher med typ 6-0, det blir snarare tennissiffror hela tiden och det går inte påverka försvaret, antingen funkar det eller så funkar det inte!
Känns som ett lotteri hela jävla skitspelet.
Citera
2019-10-17, 14:05
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Det här var fan sista gången jag spelade skiten, dominerade matchen men hans målvakt gjorde hela tiden superräddningar eller så sköt jag strax utanför. Efter första halvlek stod det 12-4 i skott och han ledde med 3-0. Jag hade bättre spelare på varenda position och dominerade matchbilden. Han gjorde tre kontringar där mina försvarare inte visste vart bollen var, den bara rann rakt igenom.
Det här spelet är så jävla handikappat sedan senaste patchen, skottprocenten ligger typ på 80% för den ena spelaren, det är alltid bara en spelare som tycks kunna göra mål, den som har bäst connection mot servern vinner, det handlar inte längre om skill då spelet tycks beräkna vad du trycker.
Visst jag har också vunnit matcher med typ 6-0, det blir snarare tennissiffror hela tiden och det går inte påverka försvaret, antingen funkar det eller så funkar det inte!
Känns som ett lotteri hela jävla skitspelet.

Spelet e rättvist

Gäller du ha nätverkskabel i

Nä men detta sa ju jag från början men då visade sej att de flesta tyckte spelet va rättvist .
för de hade de bra spelarna oxå sagt 😅
Citera
2019-10-17, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Fast för dom som avskyr att lira online så är det ju provocerande att det är så många utmaningarsom är online 😋

Avskyr man att lira online gör man nog bäst i att inte syssla med FUT öht...
Citera
2019-10-17, 16:15
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Haha sjuka rewards man fick för icon swap..
Gnabbet, semedeo, Lucas moura och lewandoski i red pick pack..

Tack ea !

Får bli att använda lewa som supersub👍
Ja det var satan vilka goa rewards det vart. 200k + in på kontot + Röda Wijnaldum. Det går bra nu. Behöver kunna bygga ett lag nu bara med full kemi runt If Gomez och Gigi W.
Citera
2019-10-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Avskyr man att lira online gör man nog bäst i att inte syssla med FUT öht...

Ja de är kanske sant 😂
Citera
2019-10-17, 16:41
Medlem
KorvkastarNs avatar
Guld 3, semedo, yedder och röda gundogan resten var urin...

Lite jävligt att man inte fick en walkout på både rival och wl rewards
Citera
2019-10-17, 17:25
Medlem
Wads avatar
”Tyvärr, den här försäljningen är slut.”

Helt jävla otroligt att försöka göra klipp på marknaden. Sitter man bara och konkurrerar med botar eller? Spelarna har inte ens funnits på marknaden i en sekund, och det går ändå inte att lägga bud.
Citera
2019-10-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
”Tyvärr, den här försäljningen är slut.”

Helt jävla otroligt att försöka göra klipp på marknaden. Sitter man bara och konkurrerar med botar eller? Spelarna har inte ens funnits på marknaden i en sekund, och det går ändå inte att lägga bud.

Det har funnits autobuyers (botar) i tidigare upplagor, oftast något form av program eller extension som man låter köra på ens web app man får logga in på. Man ser allting som händer dvs. Hade en för kanske 6 år sedan eller nått. Principen utgår på att man ställer in en summa som anses vara ett ”kap” för en viss spelare.

Finns nog YT videos på det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in