2019-10-16, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Jag sover alltid dåligt fast jag springer och rör på mig utomhus varje dag. Jag har gått vilse i skogen när de var mörkt men det löste sig. Sällan någon kommer bort för alltid.

ok , nej jag springer aldrig där ute, jag vandrar och njuter , har ofta rätt mycket packning då jag är bekväm av mej

jo vilse löser man med att inte få panik när det händer , jag brukar sätta mej på en stor sten och garva typ , sedan får man tänka till lite hur man har gått , kommer man fram till elgata eller väg , så brukar det lösa sej efter ett tag ,

värsta vilse va 3,5 mil ca och bara urskog , då va det spännande ett par dygn
Citera
2019-10-16, 18:24
Bannlyst
skitdag i dag

hur ska jag orka morgondagen ?
Citera
2019-10-16, 18:26
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbonlife
skitdag i dag

hur ska jag orka morgondagen ?

Det kan du ta itu med imorgon
Citera
2019-10-16, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Det kan du ta itu med imorgon

klarade knappt den här
Citera
2019-10-16, 18:30
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
klarade knappt den här

Knappt är tillräckligt, om du håller samma nivå imorgon så kommer du att klara den dagen också knappt men tillräckligt, så inget att oroa sig över med andra ord.
Citera
2019-10-16, 18:32
Medlem
Är trött, ledsen, rädd. Orkar inte bry mig om att jag inte kan läsa alla ”nyheter”. Kanske är det inte för mig. Information som är viktig nås man väl av ändå förr eller senare. Nyfikenhet är för den som vill leva. Är för trött och orolig för att orka tänka på sånt nu. Vill någon mig illa vill den mig illa. Råkar man illa ut så gör man. Tycker folk om att plåga en för länge, att man inte orkar mer, får man väl hitta sin väg bort från livet tillslut.
Citera
2019-10-16, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Knappt är tillräckligt, om du håller samma nivå imorgon så kommer du att klara den dagen också knappt... men tillräckligt så inget att oroa sig över med andra ord.

haha , om du bara viste

ingen kraft finns och man får tvinga sej till varje moment , så är det inte lätt

nej förvånad att jag tog mej igenom denna dag , kommer sova gott garanterat
Senast redigerad av carbonlife 2019-10-16 kl. 18:38.
Citera
2019-10-16, 18:36
Bannlyst
Citat:
Är trött, ledsen, rädd. Orkar inte bry mig om att jag inte kan läsa alla ”nyheter”. Kanske är det inte för mig. Information som är viktig nås man väl av ändå förr eller senare. Nyfikenhet är för den som vill leva. Är för trött och orolig för att orka tänka på sånt nu. Vill någon mig illa vill den mig illa. Råkar man illa ut så gör man. Tycker folk om att plåga en för länge, att man inte orkar mer, får man väl hitta sin väg bort från livet tillslut.

ja det finns en lösning på allt , synd bara att det går den vägen
Citera
2019-10-16, 19:32
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Haha. Nyheter. Har aldrig brytt mig mindre om något. Handlar ju enbart om hur förjävligt allt är. Men nej tack. Jag hoppar det.
Citera
2019-10-16, 19:40
Medlem
Märker att jag blir väldigt snabbt rädd numera. Hela tiden. Som när man var ett barn. Då var man alltid rädd.
Citera
2019-10-16, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Haha. Nyheter. Har aldrig brytt mig mindre om något. Handlar ju enbart om hur förjävligt allt är. Men nej tack. Jag hoppar det.

Jag tror du gör rätt. Hoppa över saker är nog bra. Ska bli sån. Sitter fast i massa dåliga tankar och agerar utifrån dem.
Citera
2019-10-16, 19:44
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
haha , om du bara viste

ingen kraft finns och man får tvinga sej till varje moment , så är det inte lätt

nej förvånad att jag tog mej igenom denna dag , kommer sova gott garanterat

Hur många dagar har du fixat hittills?
Jag tror du fixar en till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in