Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Hans första nick ska vara mål, sen att trädet gör mål 1 cm från mållinjen förändrar inget han är fortfarande en värdelös sopa. Mats Magnusson i nuvarande fysiska form hade också gjort mål.
Du som IFK G fan är väl den sista som ska sitta och hylla honom? Badar i pengar trots de väljer han och golddiggern fortsatt spel i obskyra ligor istället för komma hem. Fyfan vilken girig fitta han är. Hade Rosenberg King hållit på så hade man häpnat. Men så är det attraktivare att spela i MFF än hos er förvisso, fråga bara övriga töntar från er klubb som vägrar vända hem.
Hasta la vista.
Vart läste du mina hyllningar? Har för mig att jag skrev något om Bengtsson och Seb... fattig jävla läsförmåga gubben.
Men om vi nu skall diskutera Berg så är han såklart en nyttig spelare, och han saknas när han inte är på banan, eller du kanske tycker matchen mot Norge var fantastisk?
Angående våra f d spelare så är inte jag en av dom som tjatar eller ens "drömmer" om att få hem dom. Sedan är jag säker på att en spelare som Berg hade varit en otrolig tillgång för i princip alla AS lag, men det är en annan femma, jag tycker det är betydligt mer spännande när vi får upp våra nya unga spelare från akademin... det är även så vi måste jobba för att skapa förutsättningar för framtiden. Historiskt sett så är vi också som bäst när vi ger våra unga spelare chansen.