2019-10-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Yngre förmågor i Malmö. Utan att nämna någon salong vid namn så skulle jag kolla ute på backarna.
Vill man ha 40+, så är det ännu enklare, det finns nog att tillgå i alla salonger.

Finns alltid en mammasan, även om hon kanske inte alltid vill lägga tid på dig....
Citera
2019-10-16, 06:19
Medlem
Kanske Mamasan finns i bakgrunden, men på stället jag syftar på är det två unga vältränade tjejer som möter dig innanför dörren. Enda problemet är att välja om man nu inte vill ha ett fourhand jobb.
Citera
2019-10-16, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Kanske Mamasan finns i bakgrunden, men på stället jag syftar på är det två unga vältränade tjejer som möter dig innanför dörren. Enda problemet är att välja om man nu inte vill ha ett fourhand jobb.

Olagligt unga eller på gränsen?
Silikon inblandat?
Undrar om vi menar samma ställe...
Citera
2019-10-16, 15:50
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makadamia69
Olagligt unga eller på gränsen?
Silikon inblandat?
Undrar om vi menar samma ställe...
"Olagligt", hur menar du?
Åldersgräns på att utföra massage?
Citera
2019-10-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
"Olagligt", hur menar du?
Åldersgräns på att utföra massage?

Barnarbete kanske?
Citera
2019-10-17, 17:04
Medlem
birdshits avatar
Jag vet att vissa tycker att det är idiotiskt att behålla kallingarna på vid massage. Men jag har vid samtliga tillfällen lämnat dom på men det har ändå alltid lett till extra.

Tycker det är kul att se hur dom hanterar det, att dom får jobba lite mer för det. Det känns lite mer spännande!
Ibland händer det ju att dom ber en ta av dom direkt, vilket också är lite gött, för då vet man vad som väntar.

Någon som håller med?

Hur gör ni andra? Näckar ni alltid och om inte hur hanterar tjejen det?
Citera
2019-10-17, 17:52
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birdshit
Jag vet att vissa tycker att det är idiotiskt att behålla kallingarna på vid massage. Men jag har vid samtliga tillfällen lämnat dom på men det har ändå alltid lett till extra.

Tycker det är kul att se hur dom hanterar det, att dom får jobba lite mer för det. Det känns lite mer spännande!
Ibland händer det ju att dom ber en ta av dom direkt, vilket också är lite gött, för då vet man vad som väntar.

Någon som håller med?

Hur gör ni andra? Näckar ni alltid och om inte hur hanterar tjejen det?

Det där fungerar rätt bra också om du vill skrämma upp nojjiga brudar att det ligger en civil snut där.
Men men what ever rocks your boat.

Jag tar av kallingarna och njuter av teasingen som kommer 9 ggr av 10.
Citera
2019-10-17, 18:27
Medlem
birdshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMemberNewName
Det där fungerar rätt bra också om du vill skrämma upp nojjiga brudar att det ligger en civil snut där.
Men men what ever rocks your boat.

Jag tar av kallingarna och njuter av teasingen som kommer 9 ggr av 10.

Teasingen är ju härlig förstås!

Tror du verkligen att dom tänker att man är civarre för att man har jarlingarna på sig?
Vill verkligen inte skrämmas, inte det jag menar.

Men visst, näckar nästan varenda människa så är det såklart märkligt att ligga med kallingarna på.
Är det jag som är märklig?
Citera
2019-10-17, 18:42
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birdshit
Teasingen är ju härlig förstås!

Tror du verkligen att dom tänker att man är civarre för att man har jarlingarna på sig? -JA, jag inte tror. Jag vet.
Vill verkligen inte skrämmas, inte det jag menar.

Men visst, näckar nästan varenda människa så är det såklart märkligt att ligga med kallingarna på.
Är det jag som är märklig? -Jag tror det.

Tror du tjejerna vill riskera att sitta i förhör för att de kanske tror att den okände tomten som ligger på madrassen är en snut? Det finns nog en del tjejer som skiter i om du har de på eller ej. Men jag vet några som du kan glömma det där med extra om de misstänker att det ligger en gris där.
Citera
2019-10-17, 19:25
Medlem
Jag har alltid kallingarna på mig när jag lägger mig. Har alltid blivit tillfrågad om extra oavsett om massösen bett mig ta av mig kallingarna innan massagen eller ej. Det har dock ibland varit lite mer försynt oftast.
Citera
2019-10-17, 19:53
Medlem
birdshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMemberNewName
Tror du tjejerna vill riskera att sitta i förhör för att de kanske tror att den okände tomten som ligger på madrassen är en snut? Det finns nog en del tjejer som skiter i om du har de på eller ej. Men jag vet några som du kan glömma det där med extra om de misstänker att det ligger en gris där.

Klart det inte blir något extra om dom tror man är snut. Det är väl självklart!
Det är mycket möjligt att misstanken bland tjejerna finns, inte konstigt. Men att det är så självklart så du får det att låta tror jag inte.
Att det ändå erbjuds extra utan inviter från min sida talar emot det.

Jag tolkar det du säger som om att alla näckar och jag är märklig. Ja, då är jag märklig
Citera
2019-10-17, 19:54
Medlem
birdshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Jag har alltid kallingarna på mig när jag lägger mig. Har alltid blivit tillfrågad om extra oavsett om massösen bett mig ta av mig kallingarna innan massagen eller ej. Det har dock ibland varit lite mer försynt oftast.

Det stämmer överens med mina erfarenheter.

Får man fråga varför du har dom på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in