Citat:
Ursprungligen postat av
birdshit
Det stämmer överens med mina erfarenheter.
Får man fråga varför du har dom på?
Jag har i många år begagnat mig av thaimassage och enbart haft erfarenhet av seriösa salonger (3 st). När jag nyligen bytte arbetsplats, ville jag hitta en ny i det område jag jobbar.
Snacka om att jag blev förvånad över att jag blev erbjuden extra överallt. Provade några gånger, även start utan kallingar, men kom ganska snart fram till slutsatsen att känslan efter extratjänsterna sällan var bättre än teasingen.
Jag provar fortfarande olika salonger och mitt mål är att hitta salonger som antingen inte erbjuder extra eller som inte tjatar sönder mig för att jag ska gå med på extra. Jag har t.o.m. tackat nej till HJ för en hundralapp på ett populärt ställe.
Jag är nog lite kräsen och har svårt för den industriella känsla jag har fått på majoriteten av de salonger jag besökt. Med detta kan jag dock säga att jag gärna gör återbesök till salonger som har erbjudit extra där massösen lugnt accepterat mitt val och gett bra massage och är trevliga. Sen om de är 20, 30,40 eller 50 år spelar ingen roll för mig. Vem vet, jag kanske ändrar mig i framtiden.
Att man reagerar på teasing är inget problem. Jag tycker det är trevligt och skönt, men en del massöser tar det för givet att man vill ha extra.