2019-10-17, 23:44
Medlem
En fråga: är ni inte rädda att snuten avlyssnar/filmar er när ni köper?
Citera
2019-10-18, 01:11
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady-Elsa
En fråga: är ni inte rädda att snuten avlyssnar/filmar er när ni köper?

Jo. Hela tiden.
Citera
2019-10-18, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makadamia69
Olagligt unga eller på gränsen?
Silikon inblandat?
Undrar om vi menar samma ställe...
Nej inte olagligt unga. Typ 25-30.
Skulle jag misstänks att de var för unga så skulle tom jag vända i dörren.
Citera
2019-10-18, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birdshit
Det stämmer överens med mina erfarenheter.

Får man fråga varför du har dom på?
Jag har i många år begagnat mig av thaimassage och enbart haft erfarenhet av seriösa salonger (3 st). När jag nyligen bytte arbetsplats, ville jag hitta en ny i det område jag jobbar.

Snacka om att jag blev förvånad över att jag blev erbjuden extra överallt. Provade några gånger, även start utan kallingar, men kom ganska snart fram till slutsatsen att känslan efter extratjänsterna sällan var bättre än teasingen.

Jag provar fortfarande olika salonger och mitt mål är att hitta salonger som antingen inte erbjuder extra eller som inte tjatar sönder mig för att jag ska gå med på extra. Jag har t.o.m. tackat nej till HJ för en hundralapp på ett populärt ställe.

Jag är nog lite kräsen och har svårt för den industriella känsla jag har fått på majoriteten av de salonger jag besökt. Med detta kan jag dock säga att jag gärna gör återbesök till salonger som har erbjudit extra där massösen lugnt accepterat mitt val och gett bra massage och är trevliga. Sen om de är 20, 30,40 eller 50 år spelar ingen roll för mig. Vem vet, jag kanske ändrar mig i framtiden.

Att man reagerar på teasing är inget problem. Jag tycker det är trevligt och skönt, men en del massöser tar det för givet att man vill ha extra.
Citera
2019-10-18, 09:34
Medlem
Kalsingar av eller kalsingar på är den eviga frågan!

Hade massagen kostat en sju, åttahundra eller ännu högre pris för en timme hade nog inte massösen brytt sig. Som det är idag behöver tjejerna också tjäna pengar av fullt förståeliga skäl.

Jag har själv besökt en serös salong där man blir uppmanad att behålla kalsongerna på. Massagen blev inte sämre för detta och kalsongerna blev inte nedkletade av olja. Frågan om "extra" var bara att glömma. Massagen däremot var av toppklass.
Pris för en timme 500kr.
Citera
2019-10-18, 15:11
Medlem
Hejsan. Någon som varit på någon bra salong i Borås eller?
Citera
2019-10-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Nej inte olagligt unga. Typ 25-30.
Skulle jag misstänks att de var för unga så skulle tom jag vända i dörren.

Perfekt ålder!
Bra på backen/arna alltså...
Citera
2019-10-18, 23:16
Medlem
Har ju på senaste tid låtit kallingarna få sitta kvar under massagen då jag kan tycka det är rätt så jobbigt att få full fräs framför dem. Teasingen har jag inget emot.
Citera
2019-10-19, 08:48
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latinfirelove
Har ju på senaste tid låtit kallingarna få sitta kvar under massagen då jag kan tycka det är rätt så jobbigt att få full fräs framför dem. Teasingen har jag inget emot.
Om du är obekväm med att få ribba framför tjejerna antar jag att du inte är ute efter extratjänster i huvudtaget eller hur?

Tjejerna har ju sett alla storlekar och former på kukar så de bryr sig inte.
Citera
2019-10-19, 11:07
Medlem
Citat:

Har varit på många thaimassagebesök gissar på över 200 st.
Och fått stånd på de allra flesta massagestunderna och aldrig fått någon negativ kommentar.

Varit på flera seriösa salonger som inte erbjuder HJ, fått stånd där med och när jag slaknar lite så är de i närheten av könet så är jag hård igen.
Och de ser ofta nöjda ut när jag får stånd.
Aldrig fattat varför de blir nöjda när de inte erbjuder något extra.
Citera
2019-10-19, 11:35
Medlem
birdshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Jag har i många år begagnat mig av thaimassage och enbart haft erfarenhet av seriösa salonger (3 st). När jag nyligen bytte arbetsplats, ville jag hitta en ny i det område jag jobbar.

Snacka om att jag blev förvånad över att jag blev erbjuden extra överallt. Provade några gånger, även start utan kallingar, men kom ganska snart fram till slutsatsen att känslan efter extratjänsterna sällan var bättre än teasingen.

Jag provar fortfarande olika salonger och mitt mål är att hitta salonger som antingen inte erbjuder extra eller som inte tjatar sönder mig för att jag ska gå med på extra. Jag har t.o.m. tackat nej till HJ för en hundralapp på ett populärt ställe.

Jag är nog lite kräsen och har svårt för den industriella känsla jag har fått på majoriteten av de salonger jag besökt. Med detta kan jag dock säga att jag gärna gör återbesök till salonger som har erbjudit extra där massösen lugnt accepterat mitt val och gett bra massage och är trevliga. Sen om de är 20, 30,40 eller 50 år spelar ingen roll för mig. Vem vet, jag kanske ändrar mig i framtiden.

Att man reagerar på teasing är inget problem. Jag tycker det är trevligt och skönt, men en del massöser tar det för givet att man vill ha extra.

Håller med om att salonger där det inte är pang på utan mer naturlig massage som övergår till något annat är att föredra (även om man vet att det blir extra). Annars känns det nästan som en ren bordell.

Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Kalsingar av eller kalsingar på är den eviga frågan!

Hade massagen kostat en sju, åttahundra eller ännu högre pris för en timme hade nog inte massösen brytt sig. Som det är idag behöver tjejerna också tjäna pengar av fullt förståeliga skäl.

Jag har själv besökt en serös salong där man blir uppmanad att behålla kalsongerna på. Massagen blev inte sämre för detta och kalsongerna blev inte nedkletade av olja. Frågan om "extra" var bara att glömma. Massagen däremot var av toppklass.
Pris för en timme 500kr.

Härligt! Den typen av salonger växer inte på träd, inte med det priset iaf.

Citat:

Som någon annan skrev, då blir det inget extra eller? Svårt att bli teasad utan att bli hård. Eller?
Citera
2019-10-24, 08:45
Medlem
FindAways avatar
Någon mer än jag som lagt märke till att då det finns utrymme så kommer tjejen upp vid huvudändan och sätter sig, ibland med och ibland utan trosor
Blir man kåt eller blir man kåt?
Detta måste ju vara den ultimata marknadsföringen från damens sida.
Dom trycker sig mot pannan på mig och småjuckar, det kallar jag service. Detta har hänt tre gngr nu på tre olika salonger inom 1.5 veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in