2019-10-15, 23:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Stackars...

Och sen har du myndigheter, politiker, public service och övrig mainstream media som också skyller alla mäns problem på kvinnor. Hårt liv!
Så pass hårt att övriga delar av NietzschesHorse's inlägg inte var värd mödan eller?
När koftan hägrar gäller det att passa på såklart.

Du verkar verkligen intresserad av att lära dig någonting... Förklarar dock din totala avsaknad av självinsikt. Du är en större sexist än de "monster" du fäktar mot.

Nieches inlägg var hur bra som helst och jag höll med honom. Därav uteblev kommentarer kring det.

Det var väldigt vad du var lättkränkt, vad är problemet egentligen?
Citera
2019-10-15, 23:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Du förespråkar alltså billiga horor? Vad är motiveringen till detta?

Det är ett slemmigt hål. Du kan köpa ett eget på Amazon på 500 kronor.

Citat:
Går det att få ett slut på det kvinnliga manshatet?

Jag tror inte att det är möjligt.

Citat:
Det du gör är redan normalt; det är ju inte vad det är frågan om. Och ja, prostitution och porrskådespelerskor kommer bara att bli vanligare i framtiden. Det betyder inte att sådana kvinnor inte har psykiska problem.

Så män som säljer sex till kvinnor har också psykiska problem då?

Citat:
Verkar som att du blev butthurt av att jag kallade dig hora? Varför annars drog du upp MENA-kortet? FYI, så tycker svenska och alla andra europeiska män, att du är en.hora precis lika mycket som jag och alla andra blattar tycker att du är en hora. Skillnaden är att nordeuropeiska män lider av betahanne feminism, och vågar inte kalla en spade en spade pga något löjligt jämlikhetstjafs och genuspedagogik, henvänster osv, som har blivit något av en statsreligion i Sverige på senare år.

1) Sluta nu. De enda personerna som fortfarande kallar kvinnor för hora är MENA babbar som inte får ligga.

2) Jag har inte emot det på något sätt. Du får kalla mig hora varje dag och två gånger på söndagar.

3) Det här vara bara en sån där "it's just like in the encyclopedia" moment.

Citat:
Faktum är att du är en hardcore hora. Varför förneka vad du är och kalla mig Abdullah osv? Jag, Lars-Göran och Abdullah, är alla överens: fru Babian är en hora. Spännande va?

Okay bro "hardcore hora".

Citat:
Så att du kör upp gurkor i röven, fotar och laddar upp på Flashback, och sedan suger av tandlösa gubbar på sexklubbar som får äran att spruta i din mun (btw, pic or it didn't happen, lol), detta gör dig alltså till en 'European Lady' och herr Babian, till en 'Europeisk Kung'? Briljant logik. Särskilt med tanke på att din make inte är rasren, lol.

Det är sånt som andra män får betala dyrt för.

Citat:
Du tror alltså på fullaste allvar att rösträtten kommer att tas ifrån kvinnor, bara för att Andrew Anglin trollar på om White Sharia?

Ja jag tror att kvinnor kommer att förlora rösträtten inom vår livstid.

Citat:
Älskar man sin fru så vill man inte se henne bli knullad av andra män, och om en kvinna älskar sin make så vill hon inte se honom knulla andra kvinnor. Kärlek är själviskt liksom.

Men vem älskar en femoid? Är du nån sorts cuck eller? En femoid existerar för att serva och underhålla män.

Citat:
På vilket sätt? Det enda du gör på dagarna är att förespråka våldtäkt, misshandel och jakt på andra kvinnor, lol.

Jag försörjer en man, jag ger honom barn, jag sköter hans hem.

Citat:
Okej, går det att råda bot på låg libido?

1) Det beror på. Kvinnor som har lågt libido på grund av hang ups (typ som att sex är förnedrande eller äckligt) kan botas om de går i terapi och gör sina hemläxor.

2) Men om kvinnan inte ogillar sex på grund av hang ups utan bara inte känner någon sexlust då finns det inget man kan göra.

a) Det finns en del studier som har visat att testosteron kan höja kvinnors sexlust något, men I am not a doctor, nor do I play one on TV.

3) Jag skulle säga att om det fanns något som fick kvinnor att vilja ha sex då hade det upptäckts vid det här laget. Min teori är att de flesta kvinnor inte är gjorda för att ha sex. Det finns ingen annan förklaring.

Citat:
Har jag svårt att tro. Finns jävligt många fula kvinnor som är hur kåta som helst. Däremot är det så att vackra kvinnor kan knulla med vilken man de vill, och detta kan ge det missvisande intrycket att de skulle ha högre libido än normalfula kvinnor.

Nooooo. Fula kvinnor har enorma komplex.

Citat:
Enligt egen utsago så betalar inte Dan Bilzerian slynorna han knullar. Visst, de får äta gratis lyxmat, de får gratis sprit osv när de är där, men han betalar inte dem en massa pengar så sett. Och jag tror honom faktiskt i den frågan. Många brudar vill hänga med Dan Bilzerian eftersom det kan och ofta ger dem en modellkarriär, eller posera naken i Playboy-liknande tidningar osv.

Dan är en lätt autistisk armenier. Det är ingen kvinna som vill knulla honom gratis.

Citat:
Angelina Jolie är en sinnessjuk kvinna (och anorektiker), som skilde sig med Brad Pitt över något löjligt tjafs Brad hade med hennes adoptivson Maddox på ett privat flygplan. Så seriöst tog hon äktenskapet. Angelina Jolie är en extremt dålig förebild för kvinnor, inte bara pga skilsmässan med Brad Pitt, utan rent allmänt. Hennes egen far beskrev henne bäst när han sa att hon har allvarliga psykiska problem (och det är lika sant idag). På så sätt är Angelina Jolie faktiskt en helt normal kvinna. Det är ovanligt med psykiskt stabila kvinnor.

1) Ja Anglina Jolie är galen. Men a) Brad Pitt gifte sig med henne ändå ( det visar hur mycket män vill ha smala kvinnor) och b) hon dumpade Brad Pitt.

2) Om Brad Pitt blir dumpad av sin fru vilken chans har Svenssons?

Citat:
Hur förklarar du då alla som knullar världen över, varje dag? Man och kvinna alltså.

1) I länder där kvinnor har mer frihet knullas det mindre.

2) Det visar att kvinnor bara knullar när de måste för att få mat och bostad typ.

3) Ju mer ekonomisk frihet kvinnor har, desto mindre intresserade är de av att knulla med män.

4) Det är 100% logiskt om du inser att sex med män är äckligt och hemskt.

Citat:
Elaborate.

1) Att knulla män är lite av en äcklig upplevelse. Det är en man som pumpar på dig, han svettas över dig, det är kroppsvätskor, det är det man tänder på.

2) Om du då gör upplevelsen lite äckligare till exempel genom att mannen är mer oattraktiv då blir det mer upphetsande.

3) Här är några exempel,

Gross Guys on Hot Babes!

Married Life With Gross Guys Ayu Hanashiro

Suddenly Gross Guys Descended Upon Them!! Gross Guy Rape

4) Försök tänka på det som att män är oattraktiva sexuellt (det borde inte vara svårt för dig right?) då tänder man som kvinna på att bli knullad av nån som är oattraktiv.

a) Så ju mer oattraktiv mannen är desto mer upphetsande är det.

b) Mannen behöver inte vara fysiskt oattraktiv han kan vara arrogant, pushy, irriterande, då kan det rinna till. Tänk att bli knullad av en kort kille som är arrogant och irriterande... *dregel*
Citera
2019-10-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nieches inlägg var hur bra som helst och jag höll med honom. Därav uteblev kommentarer kring det.

Det var väldigt vad du var lättkränkt, vad är problemet egentligen?

Inte troligt.

Om du nu håller med NietzschesHorse så försök följa det exemplet och tackla frågorna som att det fanns två sidor på ett mynt. Tröttsamt att höra hur utsatt du är av anonyma krakar på nätet.

Du, liksom de flesta kvinnliga debattörer på forumet utgår från att de män som försvarar prostitution gör det därför att de ser kvinnor som mindre värda, som sexleksaker. Oavsett om så är fallet eller inte så bör man diskutera utifrån förutsättningen att så INTE är fallet.

Klarar du det? Klarar du av att låtsas att manliga undermänniskor vill och kan lära sig något och samtidigt sluta försöka döda diskussioner med samma vanliga feministharanger (konstigt eftersom du tydligen inte är feminist) om hur hemska och sexistiska de dumma männen är?...

Själv anser jag att prostitution bör legaliseras. Go!
Citera
2019-10-16, 00:08
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Inte troligt.

Om du nu håller med NietzschesHorse så försök följa det exemplet och tackla frågorna som att det fanns två sidor på ett mynt. Tröttsamt att höra hur utsatt du är av anonyma krakar på nätet.

Du, liksom de flesta kvinnliga debattörer på forumet utgår från att de män som försvarar prostitution gör det därför att de ser kvinnor som mindre värda, som sexleksaker. Oavsett om så är fallet eller inte så bör man diskutera utifrån förutsättningen att så INTE är fallet.

Klarar du det? Klarar du av att låtsas att manliga undermänniskor vill och kan lära sig något och samtidigt sluta försöka döda diskussioner med samma vanliga feministharanger (konstigt eftersom du tydligen inte är feminist) om hur hemska och sexistiska de dumma männen är?...

Själv anser jag att prostitution bör legaliseras. Go!

Vad fan snackar du om?
Jag har försökt diskutera med öppet sinne här flertalet gånger, men det går inte.
Kan du visa för mig vilka feministiska och sexistiska haranger det är du syftar på att jag använder här?

Vad gäller prostitition så bör det inte vara en kriminell handling, men det ska inte vara tillåtet att driva bordeller och liknande verksamheter.
Citera
2019-10-16, 00:21
Medlem
Citat:
Vad fan snackar du om?
Jag har försökt diskutera med öppet sinne här flertalet gånger, men det går inte.
Kan du visa för mig vilka feministiska och sexistiska haranger det är du syftar på att jag använder här?

Allvarligt? Du försökte tysta diskussionen i vanlig feministisk ordning för ett par ynka inlägg sen.
Hemska män på forumet ville inte lära sig något, skrev du.

Citat:
Vad gäller prostitition så bör det inte vara en kriminell handling, men det ska inte vara tillåtet att driva bordeller och liknande verksamheter.

Ser inga problem med lagliga bordeller, annat än att dess kunder i mina ögon är patetiska. Men skulle man kriminalisera allt jag tyckte var patetiskt så skulle nog världen bli aningen grådaskig för de flesta och min personliga syn på saken är inte skäl nog att kriminalisera något.

Legaliserad prostitution skulle enligt min uppfattning minska antalet utsatta/tvingade och svälta bort kriminella element.

Vi verkar hyfsat överens i det här i varje fall, inget annat att tillägga.
Citera
2019-10-16, 00:50
Medlem
I don't cares avatar
Till alla prostitutionsmotståndare här som vill förbjuda köp utav humanitära skär vill jag bara säga att ni är långt ifrån så humana som ni tror. Så antingen så erkänner ni att det inte är humanitära skäl och är ärliga. Eller förklarar varför manligt lidande inte har någon betydelse.
Citera
2019-10-16, 01:15
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du har inte mer erfarenhet än tyska myndigheter som jobbat med detta sen 2002.

Du har pratat med 10-15 prostituerade.

Om alla 10-15 verkar vara av någorlunda samma åsikt kan man anta att det är en väldigt vanlig åsikt.

Nu väljer jag iofs alltid bara de allra snyggaste hororna och förutom att vara snyggast tenderar de också ofta att vara de mest glada och harmoniska. Bland de som inte har lika bra utseende kanske det ser annorlunda ut.

Citat:
Nu låter du som vilken radikalfeminist som helst. Eller judehatare eller kkk-klanare. Är du lika svart/vit i tankegången som dem?

Försöker inte vara det men det är svårt när man får nytt vatten på sin kvarn varje dag.

Citat:
Bättre än vadå?! Vad pratar du om? Är detta en tävling om vem som är bäst eller vem som vinner? Vi är vuxna människor som sitter och diskuterar ett visst ämne.

Du förminskar och omyndigförklarar kvinnor precis lika mycket som någon annan här. Kan inte prostituerade få tala för sig själva?

Tog du del av intervjun jag länkade?

Citat:
Nej.

Att sexköpande kvinnor och män känner så förstår jag dock. Men de får ju anpassa sig efter lagarna precis som alla vi andra.

Lagen i Sverige kontrollerar mäns sexualitet. Javisst, själv följer jag lagen i både Sverige och Tyskland.

Citat:
Absolut, men det blir ändå ett jäkla hycklande från din och tex B:s sida när ni drar de flesta arbetande/skattebetalande - kvinnor i skiten för att de påstått kör med 100% kvinnlig hypergami och sen helt och hållet friköper andra kvinnor som av olika anledningar hamnat i prostitution, när de i själva verket verkligen kör med, enligt er, stereotypen för kvinnlig hypergami

Det blir inget hycklande alls. Om man nu har den synen på kvinnor att de alla är horor i någon mån så är endast den renaste och mest explicita, icke-hycklande formen av horeri värd att respektera. Självklart friköper jag prostituerade - de ger ju mig sex precis när jag vill.
Citera
2019-10-16, 01:30
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det var fan i mig den sämsta ursäkt för att köpa sex som jag har hört. ”Jag hade bara en timme på mig”.

Ja, det var en dålig anledning. Finns ju många bättre.

Men självklart har man hellre sex i en timme för 1500 kr med en snygg tjej än en hel natt med en ful feminist.
Citera
2019-10-16, 07:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, det var en dålig anledning. Finns ju många bättre.

Men självklart har man hellre sex i en timme för 1500 kr med en snygg tjej än en hel natt med en ful feminist.
Men en ful antifeminist skulle gå bra??

Hur säkerställer du horornas politiska åsikter?
Citera
2019-10-16, 09:24
Medlem
WordWarriors avatar
Bara för att illustrera precis hur sjuk sexköpslagen och den "svenska modellen" är:

Ponera att jag betalade Babianen för sex och polisen fick nys om det. Då skulle jag åka dit för sexköp. Babianen skulle bli av med sin bostad (kopplerilagen), och få kunna få en fet skönstaxering från skattemyndigheten framtagen i princip att random (sextjänster beskattas trots att sexköp är förbjudet). Vårdnaden om barnen kan också ifrågasättas i vissa fall (horar man så är man per automatik en dålig mamma).

På vilket sätt skyddar detta sexarbetare?

- Förlorar bostad - CHECK
- Hamnar hos Kronofogden - CHECK
- Blir av med vårdnaden om sina barn - CHECK

Detta är den svenska modellen, som Sverige försöker sälja in som en human lagstiftning och en stor framgång. Det här handlar inte om att hjälpa människor, det handlar om att straffa syndare.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-10-16 kl. 09:27.
Citera
2019-10-16, 09:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Ser inga problem med lagliga bordeller, annat än att dess kunder i mina ögon är patetiska. Men skulle man kriminalisera allt jag tyckte var patetiskt så skulle nog världen bli aningen grådaskig för de flesta och min personliga syn på saken är inte skäl nog att kriminalisera något.

Legaliserad prostitution skulle enligt min uppfattning minska antalet utsatta/tvingade och svälta bort kriminella element.

Vi verkar hyfsat överens i det här i varje fall, inget annat att tillägga.

Jag har att tillägga däremot. Gjorde en liten research på bordellverksamhet/laglig prostitution i Tyskland och Nederländerna, och det finns alltså vad jag kan se ingenting som tyder på att det minskar kriminella aktörer. Traffickingoffer, droger, hallickar, kriminella nätverk inblandade i bordellverksamheter verkar vara relativt vanligt.
Att det blir säkrare för sexsäljaren det kan säkert vara sant. Generellt.
MEN, ska man då tillåta någonting som skapar marknad för kriminella aktörer bara för att vissa ska kunna sälja sex mer säkert?
Det är alltid en fråga att brottas med tänker jag. Samma gällde när de pratade om förbud mot burka i Danmark. Argument var då att "kvinnor kommer bli ännu mer utsatta då de inte kommer gå ut överhuvudtaget".
Okej? Så, ska vi strunta i alla arbete mot förbättringar i samhället som stort och på sikt för att en viss procent kommer till skada?
Problemet med att resonera så är att man inte kommer framåt i förändringar/ förbättringar överhuvudtaget.
Citera
2019-10-16, 09:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
MEN, ska man då tillåta någonting som skapar marknad för kriminella aktörer bara för att vissa ska kunna sälja sex mer säkert?

Lagstiftningen ska vara utformad så att den bedömer enskilda fall. Människohandel, minderåriga, och tvång ska vara behäftat med höga straff för köpare och förmedlare om det finns uppsåt, och samtyckande relationer mellan vuxna ska vara avkriminaliserade.

Sedan MÅSTE bordeller avkriminaliseras, eftersom dessa är den i särklass säkraste arbetsmiljön för sexsäljare (källa: Socialstyrelsen i Danmark och New Zeeland Justice Department). Givetvis ska det ställas krav på bordeller och de ska kontrolleras av myndigheterna. Men kraven får inte vara så orimliga att de omöjliggörs i praktiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in