Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Om du åt lika få kalorier som jag skulle du vara mindre bitter.
Är du medveten om att anorexia är en psykisk sjukdom?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) För suck & fuck kanske €10.
2) För BJ kanske €6.
Du förespråkar alltså billiga horor? Vad är motiveringen till detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja
Går det att få ett slut på det kvinnliga manshatet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men gå och skaffa dig en fet svart kvinna då om det är vad du vill ha.
Ingen vill ha feta svarta kvinnor, lol. Men det finns fylliga och kurviga vita kvinnor som är betydligt sexigare än anorexiatramset du flashar runt med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är objektivt sant att män som kan välja på köttmarkanden väljer smala kvinnor.
Det är också en objektiv sanning att de flesta män är kryptopedofiler
Vi män som föredrar riktiga kvinnor, vi gillar stora tuttar och stor rumpa, med fina former.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Tyckte det var en kul grej.
Så var i den ortodox kristna religionen, uppmanas gifta kvinnor att suga av tandlösa gubbar på sexklubbar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jaja min mormor trodde också att jag skulle skämmas över min mamma när jag fick reda på att hon bar minikjolar på 60 talet. Om 10-20 år kommer det jag gör att vara helt normalt och ingen kommer att höja på ögonbrynen.
Men herregud, ya Allah, vilken feministlogik. Att du horar ut dig på nätet (utan att lyckas bygga upp en runkkåt publik på xhamster, xvideos och liknande sidor där du har laddat upp dina porrklipp), går ju för helvete inte att jämföra med att din mamma bar minikjolar på 60-talet, lol.
Det du gör är redan normalt; det är ju inte vad det är frågan om. Och ja, prostitution och porrskådespelerskor kommer bara att bli vanligare i framtiden. Det betyder inte att sådana kvinnor inte har psykiska problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Det är bara människor från sexuellt förtryckta MENA kulturer som har en fixering vid "hooooorooooor" aka kvinnor som har sex.
2) Newsflash Abdullah: här är i Västvärlden är det okay för kvinnor att experimentera sexuellt.
3) Ja jag är en hora som har sex med vem som helst. Kladda inte ner ditt tangentbord.
Verkar som att du blev butthurt av att jag kallade dig hora?

Varför annars drog du upp MENA-kortet? FYI, så tycker svenska och alla andra europeiska män, att du är en.hora precis lika mycket som jag och alla andra blattar tycker att du är en hora. Skillnaden är att nordeuropeiska män lider av betahanne feminism, och vågar inte kalla en spade en spade pga något löjligt jämlikhetstjafs och genuspedagogik, henvänster osv, som har blivit något av en statsreligion i Sverige på senare år.
Sedan har vi killar inget emot horor så sett, och hora är förresten ett proto-indoeuropeiskt ord, så att kalla kvinnor horor, har europeiska män gjort i alla tider
The English word whore derives from the Old English word hōra, from the Proto-Germanic *hōrōn (prostitute), which derives from the Proto-Indo-European root *keh₂- meaning "desire", a root which has also given us Latin cārus (dear), whence the French cher (dear, expensive) and the Latin cāritās (love, charity). Use of the word whore is widely considered pejorative, especially in its modern slang form of ho. In Germany, however, most prostitutes' organizations deliberately use the word Hure (whore) since they feel that prostitute is a bureaucratic term. Those seeking to remove the social stigma associated with prostitution often promote terminology such as sex worker, commercial sex worker (CSW) or sex trade worker. Another commonly used word for a prostitute is hooker.
https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution#Etymology_and_terminology
^^ Noterbart är att kognaterna för hora i de andra indo-europeiska språken, inte betyder 'hora', alltså prostituerad, sexsäljare osv, så hora är ett germanskt ord. Och som vi båda vet så fördaterar ordet hora, MENA-invandringen till Sverige, och även all politisk korrekthet och henfeminism osv som har blivit obligatoriskt på senare år, så jo, svenska mäns kvinnosyn inkluderar definitivt ordet hora.
Faktum är att du är en hardcore hora. Varför förneka vad du är och kalla mig Abdullah osv? Jag, Lars-Göran och Abdullah, är alla överens: fru Babian är en hora. Spännande va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Jag har förklarat för honom att det är en värdefull sexuell tjänst som en European Lady kan erbjuda en man. Det är en sorts lyxprodukt.
2) Till exempel DSK och Berlusconi betalade för att få samma sak som jag ger min man gratis.
3) Så det är något som Europeiska Kungar betalar för att få.
Så att du kör upp gurkor i röven, fotar och laddar upp på Flashback, och sedan suger av tandlösa gubbar på sexklubbar som får äran att spruta i din mun (btw, pic or it didn't happen, lol), detta gör dig alltså till en 'European Lady' och herr Babian, till en 'Europeisk Kung'? Briljant logik. Särskilt med tanke på att din make inte är rasren, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men hur många män tycker idag att kvinnor inte ska få rösta? Om vi jämför med för typ 10-20 år sen? Det går framåt.
Du tror alltså på fullaste allvar att rösträtten kommer att tas ifrån kvinnor, bara för att Andrew Anglin trollar på om White Sharia?
Visst, åsikten om att beröva kvinnor rösträtten, har blivit vanligare på senare år, lite mer rumsren så sett, men det beror ju på massinvandringen. I vilket fall som helst så kommer ingen att ta bort rösträtten inom den närmaste tiden, för någon. Det är mer sannolikt att 16-åringar får börja rösta än att kvinnor blir av med rösträtten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är kul med variation på både sex och partners. Varje man på planeten skulle hålla med.
Älskar man sin fru så vill man inte se henne bli knullad av andra män, och om en kvinna älskar sin make så vill hon inte se honom knulla andra kvinnor. Kärlek är själviskt liksom.
Ert äktenskap är inte välmående så sett.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
lol okej, ska kolla in tråden senare!
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Kvinnor vill ha ett lyxliv där de kan lata sig.
2) Om du har pengar men inte spenderar dem är kvinnor inte intresserade.
Så är det naturligtvis. Samtidigt innebär det här vad jag har sagt länge: kvinnor älskar inte män, och kvinnor gifter sig inte med män; kvinnor gifter sig med plånboken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Att jag är till nytta.
På vilket sätt? Det enda du gör på dagarna är att förespråka våldtäkt, misshandel och jakt på andra kvinnor, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag skulle säga att det är låg libido.
Okej, går det att råda bot på låg libido?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det förekommer, jag har känt såna kvinnor. Men generellt skulle jag säga att utseende och libido korrelerar.
Har jag svårt att tro. Finns jävligt många fula kvinnor som är hur kåta som helst. Däremot är det så att vackra kvinnor kan knulla med vilken man de vill, och detta kan ge det missvisande intrycket att de skulle ha högre libido än normalfula kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Brad Pitt blev dumpad av sin fru. Dan Bilzerian får betala som alla andra.
Enligt egen utsago så betalar inte Dan Bilzerian slynorna han knullar. Visst, de får äta gratis lyxmat, de får gratis sprit osv när de är där, men han betalar inte dem en massa pengar så sett. Och jag tror honom faktiskt i den frågan. Många brudar vill hänga med Dan Bilzerian eftersom det kan och ofta ger dem en modellkarriär, eller posera naken i Playboy-liknande tidningar osv.
Angelina Jolie är en sinnessjuk kvinna (och anorektiker), som skilde sig med Brad Pitt över något löjligt tjafs Brad hade med hennes adoptivson Maddox på ett privat flygplan. Så seriöst tog hon äktenskapet. Angelina Jolie är en extremt dålig förebild för kvinnor, inte bara pga skilsmässan med Brad Pitt, utan rent allmänt. Hennes egen far beskrev henne bäst när han sa att hon har allvarliga psykiska problem (och det är lika sant idag). På så sätt är Angelina Jolie faktiskt en helt normal kvinna. Det är ovanligt med psykiskt stabila kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Nope. Det förekommer så klart. Men det finns inte "hur många som helst" det är väldigt ovanligt.
Skulle inte säga att det är ovanligt. Men det beror på hur seriöst det är också; många kvinnor har en tendens att spela svårfångade och dyra osv, "jag knullar inte på första dejten", lol. Sedan knullar de på första dejten i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Ja exakt. Det är lika äckligt för kvinnor att bli knullade av en man som det skulle vara för en hetero man att bli knullad av en bög.
2) Precis som det finns få män som njuter av att bli knullade av bögar, finns det väldigt få kvinnor som njuter av att bli knullade av män.
Hur förklarar du då alla som knullar världen över, varje dag? Man och kvinna alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Fast du får knulla kvinnor, jag måste knulla män.
Elaborate.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Tänk på hur man måste vara kopplad i skallen för att vilja bli anal-knullad av en man.
Ja men jag säger ju det, det är fel i skallen på er kvinnor