2019-10-15, 20:36
Medlem
zajjahs avatar
Nej. Det går inte längre. Vem. Bryr sig? Ska jobba imorgon. Ok. Om man trodde. Äh. Alla tar avstånd. För jag mår inte bra. Men fuck sake. Det gör mig inte bättre. Ibland. Äh. Alla människor som betyder mycket för mig. Tar avstånd. Alla tar avstånd. Fan vad elaka människor är. Dem man trodde brydde sig. Försvinner. Åt helvete hoppas jag. Som mig. Skiter man i mig. Nej. Men tar avstånd. När dem har det svårt. Ska jag med ta avstånd. Titta på när dem går och hänger sig rakt av. Hahha. Så knasigt det kan gå. Whatever inte mitt problem.

Nej. Det går inte längre. Ut och gå. För alltid.
Citera
2019-10-15, 20:57
Medlem
zajjahs avatar
Nej. Alla människor jag träffat på. Brinn i helvetet. God natt.
Citera
2019-10-15, 21:02
Medlem
zajjahs avatar
Hoppas du blir våldtagen av en älg.

Är dagens visdoms ord. God natt.
Citera
2019-10-15, 21:15
Medlem
zajjahs avatar
Bra det känns. Tror jag bett 100 personer att dra åt helvete bli våldtagna av en älg och sätta en kuk i halsen. Haha. Känns bra.
Citera
2019-10-15, 21:47
Medlem
zajjahs avatar
Helvete vilken ren besvikelse livet är. Ta slut jävlar skit jävlar.
Citera
2019-10-15, 22:18
Medlem
Undrar hur jag ska orka leva, folk är ju så jävla noga med att säga att självmord inte är lösningen men de bryr sig fan inte om att säga hur man ska göra för att orka fortsätta leva.
Vet hur jag ska gå tillväga ifall det blir för jobbigt, har planen klar. Gick på samtal hos en bra psykolog fram till för två veckor sedan och han vet, men nu kommer jag aldrig träffa honom igen
Citera
2019-10-15, 22:21
Medlem
Jag tycker inte om det där instagrammet med en slags snövit som ger fingret åt allt och alla jämt. Förstår inte grejen med att bara hålla på så. Jag blir deprimerad av för mycket sånt där skit som bara handlar om att armbåga sig framåt, höras, synas och be andra fara och flyga och ”jag, jag, jag” och ego-kultur.
Nu är det sömntabletter här. Har ätit mer sömntabletter i år än vad jag ätit sammanlagt under alla mina tidigare år. Varje gång jag slutat så händer det nåt jobbigt så jag börjar igen. Kan vara vad som helst. Beställde nya igår. De skriver så gärna ut både det och amfetamin och sen är det tack och adjö och att man ska dra åt helvete. Kanske att de frågar om man äter ordentligt också. Godnatt och sov.
Citera
2019-10-16, 00:00
Medlem
Dopaminas avatar
Jag är Gud, och kvinna. Jesus är min hangaround. Bara så att ni vet. Alla är överens. Min plikt är att komma ut i världen och upplysa folket om att det finns en väg. En väg till fred och välmående. Följ Dopamina! Ät av det bröd och vin som tilldelas. Det är spetsat för ditt personliga välmående med passande narkotikum. Jag är den nya världsordningen!
Senast redigerad av Dopamina 2019-10-16 kl. 00:04.
Citera
2019-10-16, 00:16
Medlem
Dopaminas avatar
Hejda psykopaten! Hejda psykopaten! Skriker den frustrerade psykiatrikern..

..men ingen orkar lyssna längre. Psykopatrin (tack för ordet Mellinie) dör ut och Dopamina helar er alla. Jag skall göra mitt yttersta för er och era trasiga själar.

Mycket kärlek.

D.
Citera
2019-10-16, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertybanan
Undrar hur jag ska orka leva, folk är ju så jävla noga med att säga att självmord inte är lösningen men de bryr sig fan inte om att säga hur man ska göra för att orka fortsätta leva.
Vet hur jag ska gå tillväga ifall det blir för jobbigt, har planen klar. Gick på samtal hos en bra psykolog fram till för två veckor sedan och han vet, men nu kommer jag aldrig träffa honom igen

Förstår aldrig poängen med psykologer. Jag kommer inte träffa min döda vän mer. Min vän begravdes för typ en vecka sen eller när det nu var. Så otäckt det var. Jag gillar inte begravningar men psykologer är värre för de kan pågå i evighet men begravningar tar slut. Föredrar psykiatriker framför psykologer, de är ofta smartare och trevligare, men dem får man inte prata så ofta med. De jobbar ju inte med samtal. Har man tur kan man få träffa någon med något spännande forskningsprojekt som de gillar att berätta om. Min nuvarande berättar också lite om det han kallar sin ”flummiga sida”. Men det är ju bara 1 eller 2 ggr per år som jag går dit för medicin typ sömntabletter nu. Är osäker på om jag kommer gå dit mer.
Citera
2019-10-16, 09:26
Medlem
Det enda jag vet säkert är att jag som alla kommer dö (skönt när det blir av) och att det knappt kommer komma någon på min begravning. Ingenting av det stör mig så mycket. Livet stör mig.
Citera
2019-10-16, 09:44
Medlem
Jag är en sån där som drar mig undan. Därför blir det jobbigt att leva. Jag är dålig på att bygga upp nätverk. Jag känner så få människor. Folk brukar tycka jag är trevlig iofs. De brukar nog inte tycka jag är ful heller. Det är inte såna problem jag har. Det är något annat. Jag kan prata ganska mycket vid enstaka tillfällen när jag väl är bland folk. Men jag drar mig undan sen. Jag är osäker.
Tycker människor är elaka. Vill vara ifred. Är rädd. Sån är jag. Skriver av mig i trådar. Sån är jag också. Jag har varit lättlurad. Förlorat saker och känt mig ledsen för elakheter. Träffat psykopater sa min läkare att jag har gjort men han kunde ju inte göra nåt åt det mer än att berätta om sin forskning. De dumma psykopaterna sitter i fängelse sa han och de smarta går runt i världen och är elaka men lagen kommer inte åt dem, för de bryter inte mot lagar eller så gör de det när ingen ser. Jag är rädd för att själv bli psykopat men min läkare sa att jag inte var det men att de nog gillar mig, psykopaterna alltså. Vad vet jag. Blir inte mindre misstänksam mot folk nu när jag hört det. Vad ska jag tro. Vill inte tro ont om världen och andra egentligen. Jag har ju själv sagt elaka saker när jag känt att jag måste försvara mig själv eller något jag står för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in