2019-10-15, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Man kanske gillar att sova i sin egen säng och inte har mer än en timme eller två på sig?

Vill man inte bli beskylld för att "ha utnyttjat" en "damzel in distress", så är det väl ganska schysst att vara överens om det innan?
Att tjejer kan hålla på hela natten och komma och komma massor av gånger är en av livets orättvisor.
Det var fan i mig den sämsta ursäkt för att köpa sex som jag har hört. ”Jag hade bara en timme på mig”.
Citera
2019-10-15, 19:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Klart du har ansträngt dig för att få låg fett procent du har ju nämlingen gång efter gång berättat hur få kalorier du äter betydligt under vad som är normalt för en vuxen kvinna som inte är fullständigt inaktiv.
Du kanske eftersträvar att komma i klimakteriet vid 40 år det kanske tilltalar din man att du i dina barnkläder likt ett barn inte har mens

Om du åt lika få kalorier som jag skulle du vara mindre bitter.

Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vad tycker du ett prostituerat knull bör ligga på för pris? I regel alltså. Självklart kostar det mer ju snyggare honan är, men låt oss säga ett normalt pris för ett vaginalt knull, och sedan standardpris för blowjobs.

1) För suck & fuck kanske €10.

2) För BJ kanske €6.

Citat:
Okej men kvinnors knullfientlighet bottnar hur som helst i kvinnors manshat, är vi överens?

Ja

Citat:
Rappare har ju fattat galoppen. Sexiga kvinnor är inte benrangel utan har välformade kvinnliga kurvor, stora tuttar och fyllig rumpa. Ingen blir liksom kåt på Angelina Jolie's kropp, utan det är ju snarare hennes ansikte som har gett henne en karriär.

Men gå och skaffa dig en fet svart kvinna då om det är vad du vill ha.

Citat:
Men det är väldigt kvinnligt av dig att gå efter vad andra tycker. Typiskt kvinnor, har inga egna åsikter utan följer bara trender. "Rika män väljer smala tjejer, då måste anorexia benrangel vara snyggt", lol, snacka om konfirmeringsbias och att inte ha några egna åsikter.

Det är objektivt sant att män som kan välja på köttmarkanden väljer smala kvinnor.

Citat:
Det är ändå jävligt äckligt. Du lät en gubbe du inte känner, som saknar tänder, spruta i din mun. Varför? Har du ingen skam i kroppen? Svalde du därefter? Könssjukdomar?

Tyckte det var en kul grej.

Citat:
Det är ju inte det som är poängen. Dina ungar kommer nog inte tycka att det är så kul den dagen de får reda på att deras mor visar fittan på Flashback och suger av tandlösa gubbar på sexklubbar och laddar upp burqaporr på internetz osv. Kort sammanfattat: du är en dålig mor. Bli inte förvånad om dina barn kommer att säga upp kontakten med dig senare när de blir vuxna.

Jaja min mormor trodde också att jag skulle skämmas över min mamma när jag fick reda på att hon bar minikjolar på 60 talet. Om 10-20 år kommer det jag gör att vara helt normalt och ingen kommer att höja på ögonbrynen.

Citat:
lol, stay MENA? Vad ska det betyda?

Förnekar du att du är en hora? Faktum är att du är textbokdefinitionen av en hora. Så här definierar Wikipedia, hora:
Föråldrat uttryck för en kvinna som haft utomäktenskapligt sexuellt umgänge – se Hor
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hora
Känner du igen dig själv? Du är ju gift med Babianen och enligt egen utsago suger du av tandlösa gubbar på sexklubbar. Whore is as whore does

1) Det är bara människor från sexuellt förtryckta MENA kulturer som har en fixering vid "hooooorooooor" aka kvinnor som har sex.

2) Newsflash Abdullah: här är i Västvärlden är det okay för kvinnor att experimentera sexuellt.

3) Ja jag är en hora som har sex med vem som helst. Kladda inte ner ditt tangentbord.

Citat:
Hur kommer det sig att Babianen godkänner att du suger av främmande män utan tänder på sexklubbar? Går han med på sånt eftersom du försörjer honom eller är han en klassisk cuck? Vad är grejen liksom?

1) Jag har förklarat för honom att det är en värdefull sexuell tjänst som en European Lady kan erbjuda en man. Det är en sorts lyxprodukt.

2) Till exempel DSK och Berlusconi betalade för att få samma sak som jag ger min man gratis.

3) Så det är något som Europeiska Kungar betalar för att få.

Citat:
Tveksamt. Rösträtten är inte direkt hotad, och det hade krävts ett världskrig innan det blir några begränsningar i rösträtten.

Men hur många män tycker idag att kvinnor inte ska få rösta? Om vi jämför med för typ 10-20 år sen? Det går framåt.

Citat:
Ja men återigen, det är inte det som är problemet här. Varför är du inte nöjd med din man? Varför måste du gå runt och suga andra snubbars kukar på sexklubbar? Är du besatt av sex?

Det är kul med variation på både sex och partners. Varje man på planeten skulle hålla med.

Citat:
lol nej, inte ens nära. Jag har både knullat och är bra vän med snyggare tjejer än dig, vad det nu spelar för roll. Och ingen av dessa vackra tjejer som jag är bekant med, går runt och suger av tandlösa gubbar på sexklubbar, lol, jävla skabb

Jag hoppas att du inte har missat mitt senaste äventyr, (FB) Sausage Hunt Berlin - Erlebniswohnung och Insomnia September 2019

Citat:
Så kvinnor vill bara ha pengar?

1) Kvinnor vill ha ett lyxliv där de kan lata sig.

2) Om du har pengar men inte spenderar dem är kvinnor inte intresserade.

Citat:
lol. Men hur stämmer detta inte in på dig själv? Vad gör dig bättre än andra kvinnor?

Att jag är till nytta.

Citat:
Är trasiga fittor eller låg libido, problemet?

Jag skulle säga att det är låg libido.

Citat:
Men om tjejen ifråga är snygg men har låg libido eller trasig fitta?

Det förekommer, jag har känt såna kvinnor. Men generellt skulle jag säga att utseende och libido korrelerar.

Citat:
Alla män förutom Dan Bilzerian och Brad Pitt är incels i din värld. Men samtidigt så tycker ju du att du själv är världens snyggaste kvinna, så din verklighetsuppfattning är ju ganska loltastic

Brad Pitt blev dumpad av sin fru. Dan Bilzerian får betala som alla andra.

Citat:
Finns hur många killar som helst som får knulla mycket trots att de inte har pengar.

Nope. Det förekommer så klart. Men det finns inte "hur många som helst" det är väldigt ovanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av =EliasAlucard
Jag är inte homo, så båda skulle vara äckliga för min del. Men ja, det skulle kännas bättre om jag knullade en snygg tjej än en ful tjej.

Menar du att kvinnor tänder lika lite på män som vi heterosexuella män tänder på andra män?

1) Ja exakt. Det är lika äckligt för kvinnor att bli knullade av en man som det skulle vara för en hetero man att bli knullad av en bög.

2) Precis som det finns få män som njuter av att bli knullade av bögar, finns det väldigt få kvinnor som njuter av att bli knullade av män.

Citat:
Fast så skriver du bara för att rättfärdiga att du suger av tandlösa gubbar, lol. Jag gillar att knulla, och det finns många motbjudande kvinnor som jag inte vill knulla.

1) Fast du får knulla kvinnor, jag måste knulla män.

2) Tänk på hur man måste vara kopplad i skallen för att vilja bli anal-knullad av en man.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-15 kl. 19:38.
Citera
2019-10-15, 20:42
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
För att göra ett seriöst inlägg i den här idiotiska lågvattenmärke-debatten så är det rätt viktigt att tänka på mäns och kvinnors skilda orgasmfrekvenser vid tillfälligt sex. En hel del kvinnor får inte orgasm. Nästan alla män får det även vid tillfälligt sex. Anatomin är helt enkelt olika och det kan vi inte göra någonting åt.

Men, självklart innebär detta att kvinnor kommer vara mindre angelägna om att ha tillfälliga sexpartners. Om man jämför vilka fantastiska orgasmer man kan få med sig själv hemma, eller att hooka up med en man och ha tillfälligt sex, så blir valet att tillfredsställa sig själv om det är en skön orgasm man är ute efter. Vill man däremot ha närhet och det intima mellan man och kvinna, samt känna en kuk fylla upp härligheten så blir mannen det enkla valet.
Dock så brukar man oftast vara sugen på att vara intim med någon man känner eller har en relation till. Således finns ingen riktig anledning för de kvinnor som inte har otroligt lätt för att få orgasm med vem som helst att ligga med en okänd man.

Denna skillnad får vi leva med. Det var aldrig tänkt att kvinnor och män skulle fungera exakt likadant sexuellt, för isåfall hade vi gjort det. Det är liksom inget att vara bitter över, eller ens reta sig på. Det är som det är och har antagligen sina evolutionära förklaringar.

Ja, mäns och kvinnors sexualitet och lust är kopplad helt olika. Det är inristat i vår DNA. Den som tror något annat bedrar sig själv, fast det är ju en läxa kanske sexköparen lär sig efter ännu ett fejkat euforiskt samlag? När stjärnsmällen efter orgasmen försvinner och luften klarnar kanske han förstår vem han lurar? Vad vet jag.

Självklart finns det något i kvinnan som långsamt dör varje gång hon säljer sig som prostituerad eftersom en drivkraft, som är äldre än vad vi är, "våldtas" varje gång hon inte väljer den Man hon ska vara med. När den här instinkten inte får levas ut. I längden är det att stympa sin själ även om hon lönsamt nyttjar ett begär hos mannen, som ju också är äldre än vad vi är.

Det finns många självskadebeteenden som vi människor utsätter oss för, och att det ska vara olagligt ser jag som poänglöst. Vi får acceptera att det alltid kommer att existera i någon form så länge vi vandrar på denna jord.

Kvinnor som hatar kvinnor ser vi ju en hel del i denna tråd, men vi borde även se alla dessa män som hatar män, lika mycket som män som hatar kvinnor. De är vanligare än vad man tror, jag skulle säga vanligare med män som hatar män.

Jag ser och hör dem överallt i samhället, jag ser många män som när de var pojkar har kränkts eller mobbats av andra män eller sina fäder, som vill ta ut det på andra män eller pojkar. Som vill hämnas. De här männen är oftast de som ställer sig på extrema feministers sida och sen går det som det går med den där Kapten Klänning....
Citera
2019-10-15, 20:46
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om du åt lika få kalorier som jag skulle du vara mindre bitter.
Är du medveten om att anorexia är en psykisk sjukdom?

Citat:
1) För suck & fuck kanske €10.

2) För BJ kanske €6.
Du förespråkar alltså billiga horor? Vad är motiveringen till detta?

Citat:
Ja
Går det att få ett slut på det kvinnliga manshatet?

Citat:
Men gå och skaffa dig en fet svart kvinna då om det är vad du vill ha.
Ingen vill ha feta svarta kvinnor, lol. Men det finns fylliga och kurviga vita kvinnor som är betydligt sexigare än anorexiatramset du flashar runt med.

Citat:
Det är objektivt sant att män som kan välja på köttmarkanden väljer smala kvinnor.
Det är också en objektiv sanning att de flesta män är kryptopedofiler

Vi män som föredrar riktiga kvinnor, vi gillar stora tuttar och stor rumpa, med fina former.

Citat:
Tyckte det var en kul grej.
Så var i den ortodox kristna religionen, uppmanas gifta kvinnor att suga av tandlösa gubbar på sexklubbar?

Citat:
Jaja min mormor trodde också att jag skulle skämmas över min mamma när jag fick reda på att hon bar minikjolar på 60 talet. Om 10-20 år kommer det jag gör att vara helt normalt och ingen kommer att höja på ögonbrynen.
Men herregud, ya Allah, vilken feministlogik. Att du horar ut dig på nätet (utan att lyckas bygga upp en runkkåt publik på xhamster, xvideos och liknande sidor där du har laddat upp dina porrklipp), går ju för helvete inte att jämföra med att din mamma bar minikjolar på 60-talet, lol.

Det du gör är redan normalt; det är ju inte vad det är frågan om. Och ja, prostitution och porrskådespelerskor kommer bara att bli vanligare i framtiden. Det betyder inte att sådana kvinnor inte har psykiska problem.

Citat:
1) Det är bara människor från sexuellt förtryckta MENA kulturer som har en fixering vid "hooooorooooor" aka kvinnor som har sex.

2) Newsflash Abdullah: här är i Västvärlden är det okay för kvinnor att experimentera sexuellt.

3) Ja jag är en hora som har sex med vem som helst. Kladda inte ner ditt tangentbord.
Verkar som att du blev butthurt av att jag kallade dig hora? Varför annars drog du upp MENA-kortet? FYI, så tycker svenska och alla andra europeiska män, att du är en.hora precis lika mycket som jag och alla andra blattar tycker att du är en hora. Skillnaden är att nordeuropeiska män lider av betahanne feminism, och vågar inte kalla en spade en spade pga något löjligt jämlikhetstjafs och genuspedagogik, henvänster osv, som har blivit något av en statsreligion i Sverige på senare år.

Sedan har vi killar inget emot horor så sett, och hora är förresten ett proto-indoeuropeiskt ord, så att kalla kvinnor horor, har europeiska män gjort i alla tider
The English word whore derives from the Old English word hōra, from the Proto-Germanic *hōrōn (prostitute), which derives from the Proto-Indo-European root *keh₂- meaning "desire", a root which has also given us Latin cārus (dear), whence the French cher (dear, expensive) and the Latin cāritās (love, charity). Use of the word whore is widely considered pejorative, especially in its modern slang form of ho. In Germany, however, most prostitutes' organizations deliberately use the word Hure (whore) since they feel that prostitute is a bureaucratic term. Those seeking to remove the social stigma associated with prostitution often promote terminology such as sex worker, commercial sex worker (CSW) or sex trade worker. Another commonly used word for a prostitute is hooker.
https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution#Etymology_and_terminology
^^ Noterbart är att kognaterna för hora i de andra indo-europeiska språken, inte betyder 'hora', alltså prostituerad, sexsäljare osv, så hora är ett germanskt ord. Och som vi båda vet så fördaterar ordet hora, MENA-invandringen till Sverige, och även all politisk korrekthet och henfeminism osv som har blivit obligatoriskt på senare år, så jo, svenska mäns kvinnosyn inkluderar definitivt ordet hora.

Faktum är att du är en hardcore hora. Varför förneka vad du är och kalla mig Abdullah osv? Jag, Lars-Göran och Abdullah, är alla överens: fru Babian är en hora. Spännande va?

Citat:
1) Jag har förklarat för honom att det är en värdefull sexuell tjänst som en European Lady kan erbjuda en man. Det är en sorts lyxprodukt.

2) Till exempel DSK och Berlusconi betalade för att få samma sak som jag ger min man gratis.

3) Så det är något som Europeiska Kungar betalar för att få.
Så att du kör upp gurkor i röven, fotar och laddar upp på Flashback, och sedan suger av tandlösa gubbar på sexklubbar som får äran att spruta i din mun (btw, pic or it didn't happen, lol), detta gör dig alltså till en 'European Lady' och herr Babian, till en 'Europeisk Kung'? Briljant logik. Särskilt med tanke på att din make inte är rasren, lol.

Citat:
Men hur många män tycker idag att kvinnor inte ska få rösta? Om vi jämför med för typ 10-20 år sen? Det går framåt.
Du tror alltså på fullaste allvar att rösträtten kommer att tas ifrån kvinnor, bara för att Andrew Anglin trollar på om White Sharia?

Visst, åsikten om att beröva kvinnor rösträtten, har blivit vanligare på senare år, lite mer rumsren så sett, men det beror ju på massinvandringen. I vilket fall som helst så kommer ingen att ta bort rösträtten inom den närmaste tiden, för någon. Det är mer sannolikt att 16-åringar får börja rösta än att kvinnor blir av med rösträtten.

Citat:
Det är kul med variation på både sex och partners. Varje man på planeten skulle hålla med.
Älskar man sin fru så vill man inte se henne bli knullad av andra män, och om en kvinna älskar sin make så vill hon inte se honom knulla andra kvinnor. Kärlek är själviskt liksom.

Ert äktenskap är inte välmående så sett.

Citat:
Jag hoppas att du inte har missat mitt senaste äventyr, (FB) Sausage Hunt Berlin - Erlebniswohnung och Insomnia September 2019
lol okej, ska kolla in tråden senare!

Citat:
1) Kvinnor vill ha ett lyxliv där de kan lata sig.

2) Om du har pengar men inte spenderar dem är kvinnor inte intresserade.
Så är det naturligtvis. Samtidigt innebär det här vad jag har sagt länge: kvinnor älskar inte män, och kvinnor gifter sig inte med män; kvinnor gifter sig med plånboken.

Citat:
Att jag är till nytta.
På vilket sätt? Det enda du gör på dagarna är att förespråka våldtäkt, misshandel och jakt på andra kvinnor, lol.

Citat:
Jag skulle säga att det är låg libido.
Okej, går det att råda bot på låg libido?

Citat:
Det förekommer, jag har känt såna kvinnor. Men generellt skulle jag säga att utseende och libido korrelerar.
Har jag svårt att tro. Finns jävligt många fula kvinnor som är hur kåta som helst. Däremot är det så att vackra kvinnor kan knulla med vilken man de vill, och detta kan ge det missvisande intrycket att de skulle ha högre libido än normalfula kvinnor.

Citat:
Brad Pitt blev dumpad av sin fru. Dan Bilzerian får betala som alla andra.
Enligt egen utsago så betalar inte Dan Bilzerian slynorna han knullar. Visst, de får äta gratis lyxmat, de får gratis sprit osv när de är där, men han betalar inte dem en massa pengar så sett. Och jag tror honom faktiskt i den frågan. Många brudar vill hänga med Dan Bilzerian eftersom det kan och ofta ger dem en modellkarriär, eller posera naken i Playboy-liknande tidningar osv.

Angelina Jolie är en sinnessjuk kvinna (och anorektiker), som skilde sig med Brad Pitt över något löjligt tjafs Brad hade med hennes adoptivson Maddox på ett privat flygplan. Så seriöst tog hon äktenskapet. Angelina Jolie är en extremt dålig förebild för kvinnor, inte bara pga skilsmässan med Brad Pitt, utan rent allmänt. Hennes egen far beskrev henne bäst när han sa att hon har allvarliga psykiska problem (och det är lika sant idag). På så sätt är Angelina Jolie faktiskt en helt normal kvinna. Det är ovanligt med psykiskt stabila kvinnor.

Citat:
Nope. Det förekommer så klart. Men det finns inte "hur många som helst" det är väldigt ovanligt.
Skulle inte säga att det är ovanligt. Men det beror på hur seriöst det är också; många kvinnor har en tendens att spela svårfångade och dyra osv, "jag knullar inte på första dejten", lol. Sedan knullar de på första dejten i alla fall.

Citat:
1) Ja exakt. Det är lika äckligt för kvinnor att bli knullade av en man som det skulle vara för en hetero man att bli knullad av en bög.

2) Precis som det finns få män som njuter av att bli knullade av bögar, finns det väldigt få kvinnor som njuter av att bli knullade av män.
Hur förklarar du då alla som knullar världen över, varje dag? Man och kvinna alltså.

Citat:
Elaborate.

Citat:
2) Tänk på hur man måste vara kopplad i skallen för att vilja bli anal-knullad av en man.
Ja men jag säger ju det, det är fel i skallen på er kvinnor
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-15 kl. 20:55.
Citera
2019-10-15, 20:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Om man betraktar din silhuett så är det exakt vad många män är beredda att betala för. En slank och sofistikerad figur och snygga ben. Sedan gillar jag hur du ser ut i ansiktet och håret också. Lite classy så där. Lägg sedan till sexuell frigjordhet och en förmåga att tänka utanför boxen.

Du har också verkligen fått fjädrarna att ryka i hönshuset i den här debatten om sexhandel. Många är så jävla avundsjuka på dig. Själv skulle jag lätt betala 3000-4000 SEK för en timme med dig. Observera att det inte är ett seriöst försök att bjuda (strider kanske mot forumreglerna), utan snarare ett hypotetiskt resonemang, som visar hur högt jag skattar frigjorda kvinnor.

Hör ni det Moment22, Merapi, Jenny9, m.fl. fnöskfitte-torrisar? Inte en femma och en fimp för er.

Tackar och niger!

Det värsta för en kvinna är om ingen man skulle betala för att ha sex med henne. Det är nog det som driver de flesta kvinnor som har problem med prostitution.

Citat:
När ska du förstå: du är inte snygg bara för att du är smal. Det är bara fula tjejer som försöker kompensera med anorexia, tatueringar och piercingar. Är man snygg på riktigt så behöver man inte förstöra sin kropp på det sättet. Och nej, du blir inte snyggare i ansiktet bara för att du är smal.

Alla ser bättre ut om de är smala. Dags att gå till gymmet och lägga ner chipspåsen.

Citat:
lol det är hon verkligen inte. Hade hon varit en troféfru, ja då hade hon inte varit gift med Babianen och försörjt honom.

Jag skulle vara en drottning i ditt hemland clown.
Citera
2019-10-15, 21:00
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:

1-2) Varför måste du det? Det låter jobbigt.
Citera
2019-10-15, 21:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Sen är det inte bara en dans på rosor för sexturister. Man kan gå på en mina ibland. Det vet alla som besökt klubbar i Tyskland. Feministerna tror att tjejerna sitter som små otrygga lamm och väntar på stora stygga vargen. Men en del är slipade och vill göra så lite som möjligt för sitt arvode. Dom vill bara casha in. Dom kallas för hajar. I sexbranschen finns ingen ångerrätt eller att man kan reklamera. Det är bara att betala för köparen även fast upplevelsen varit kass. Det borde feministerna applådera och tycka att hajarna var hjältinnor. Men dom har ingen aning om nånting som vanligt.

1) Det finns ju såna här filmer om stora stygga sexköparen och den stackars tvingade tonårstjejen. Det är vad de här fultanterna sitter och tittar på för att få en cheap thrill.

2) Om de såg verkligheten skulle de säga "was this it?" och sen skulle de inte bry sig, för det finns inget spännande för dem i det.

3) Jag kan tänka mig att gå och hora och ta med mig nån av de här tjejerna. Jag är ganska säker på att de skulle ändra sig.

4) Any takers?
Senast redigerad av Babianen 2019-10-15 kl. 21:18.
Citera
2019-10-15, 21:06
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Tackar och niger!

Det värsta för en kvinna är om ingen man skulle betala för att ha sex med henne. Det är nog det som driver de flesta kvinnor som har problem med prostitution.
Jag håller med. I grund och botten är ju prostitutionsförbud-ivrarna, fula feminister som ingen vettig man med bra smak, vill betala för. Med betala för menar jag då ett vanligt förhållande. Så just därför är de avundsjuka på kvinnorna som får tusentals kr från män, tack vare deras utseende.

Citat:
Alla ser bättre ut om de är smala. Dags att gå till gymmet och lägga ner chipspåsen.
Jag var på gymmet både igår och idag, och jag deffar faktiskt just nu Är snart uppe på 40 kg per hantel på hantelpressen igen (rekordet är 45 kg per hantel, men jag åkte på njurstenar sommaren 2018 och hade 10 månaders uppehåll från all träning). Känns bra att lyfta skrot!

Faktum är dock att du är för smal och därför inte heller sexuellt attraktiv.

Citat:
Jag skulle vara en drottning i ditt hemland clown.
Tror du ja, lol.

Citat:
1) Det finns ju såna här filmer om stora stygga sexköparen och den stackars tvingade tonårstjejen. Det är vad de här fultanterna sitter och tittar på för att få en cheap thrill.

2) Om de såg verkligheten skulle de säga "was this it?" och sen skulle de inte bry sig, för det finns inget spännande för dem i det.

3) Jag kan tänka mig att gå och hora och med mig nån av de här tjejerna. Jag är ganska säker på att de skulle ändra sig.

4) Any takers?
En viktig aspekt inom horförbud-debatten som du har glömt, är att feministvänstern även vill förbjuda sexköp, eftersom de anser att män som betalar kvinnor pengar för att få knulla dem, temporärt äger deras kroppar. Det här med ownership är ett stort no-no inom vänstern.
Citera
2019-10-15, 21:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
1-2) Varför måste du det? Det låter jobbigt.

1) För sex med kvinnor är mycket sämre.

2) Män är mer biffiga och mer sexuella IMO.

3) Det här är sex med män, https://www.youtube.com/watch?v=jR7y7g8h1y4 du är omgiven av alla de här männen som stirrar på dig med hungriga ögon och vill knulla dig.

4) Man måste vara lagd åt ett visst håll för att uppskatta det.
Citera
2019-10-15, 21:25
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
1) För sex med kvinnor är mycket sämre.

2) Män är mer biffiga och mer sexuella IMO.

3) Det här är sex med män, https://www.youtube.com/watch?v=jR7y7g8h1y4 du är omgiven av alla de här männen som stirrar på dig med hungriga ögon och vill knulla dig. Man måste vara en viss sorts person för att uppskatta det.

OK, trams.

Vet du? Ta itu med ditt förakt och avsky för män. Många i den här tråden luras av ditt sätt, men jag ser rakt igenom det.

Ditt avgrundsdjupa hat mot män är illa dolt bakom en forcerad misogyni som mest verkar gå ut över din kropp och din familj. Det är osunt att förakta män på det sätt du gör. Vet inte tillräckligt mycket om dig mer än att det verkar som att du behöver försonas med din far?

Det blir mitt svar till dig i den frågan.

Må väl.
Citera
2019-10-15, 22:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Ja, mäns och kvinnors sexualitet och lust är kopplad helt olika. Det är inristat i vår DNA. Den som tror något annat bedrar sig själv, fast det är ju en läxa kanske sexköparen lär sig efter ännu ett fejkat euforiskt samlag? När stjärnsmällen efter orgasmen försvinner och luften klarnar kanske han förstår vem han lurar? Vad vet jag.

Självklart finns det något i kvinnan som långsamt dör varje gång hon säljer sig som prostituerad eftersom en drivkraft, som är äldre än vad vi är, "våldtas" varje gång hon inte väljer den Man hon ska vara med. När den här instinkten inte får levas ut. I längden är det att stympa sin själ även om hon lönsamt nyttjar ett begär hos mannen, som ju också är äldre än vad vi är.

Det finns många självskadebeteenden som vi människor utsätter oss för, och att det ska vara olagligt ser jag som poänglöst. Vi får acceptera att det alltid kommer att existera i någon form så länge vi vandrar på denna jord.

Kvinnor som hatar kvinnor ser vi ju en hel del i denna tråd, men vi borde även se alla dessa män som hatar män, lika mycket som män som hatar kvinnor. De är vanligare än vad man tror, jag skulle säga vanligare med män som hatar män.

Jag ser och hör dem överallt i samhället, jag ser många män som när de var pojkar har kränkts eller mobbats av andra män eller sina fäder, som vill ta ut det på andra män eller pojkar. Som vill hämnas. De här männen är oftast de som ställer sig på extrema feministers sida och sen går det som det går med den där Kapten Klänning....

Mäns illojalitet mot andra män existerar i allra högsta grad ja. Jag skrev ett eller två inlägg om det tidigare i tråden.
Många män har andra män att "skylla på" först och främst när det gäller sin olycka eller sina misslyckade liv, men det verkar få begripa här. Men förvisso är inte en människa ( främst män) här intresserad av att förstå någonting eller vidga sina vyer gällande någonting överhuvudtaget.
Citera
2019-10-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Mäns illojalitet mot andra män existerar i allra högsta grad ja. Jag skrev ett eller två inlägg om det tidigare i tråden.
Många män har andra män att "skylla på" först och främst när det gäller sin olycka eller sina misslyckade liv, men det verkar få begripa här. Men förvisso är inte en människa ( främst män) här intresserad av att förstå någonting eller vidga sina vyer gällande någonting överhuvudtaget.

Stackars...

Och sen har du myndigheter, politiker, public service och övrig mainstream media som också skyller alla mäns problem på kvinnor. Hårt liv!
Så pass hårt att övriga delar av NietzschesHorse's inlägg inte var värd mödan eller?
När koftan hägrar gäller det att passa på såklart.

Du verkar verkligen intresserad av att lära dig någonting... Förklarar dock din totala avsaknad av självinsikt. Du är en större sexist än de "monster" du fäktar mot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in