Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Legit. Och eftersom tjejen är en hora i vilket fall kan du lika gärna få så mycket värde för pengarna som möjligt.
Vad tycker du ett prostituerat knull bör ligga på för pris? I regel alltså. Självklart kostar det mer ju snyggare honan är, men låt oss säga ett normalt pris för ett vaginalt knull, och sedan standardpris för blowjobs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Här är några exempel på allt som kan gå fel,
Ja, kvinnor med trasiga fittor är ganska tråkiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är sant också. Två år yngre var tydligen allt som krävdes för att dissa snubben ifråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Inte patriarkatet det är för vansinnes-feminister. Men de vill inte göra något för mannen. Det är inte bara sex det är saker som att laga mat, städa, tvätta hans kläder.
Okej men kvinnors knullfientlighet bottnar hur som helst i kvinnors manshat, är vi överens?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Titta på vad rika/kända män väljer: benrangel all the way. Tjockisar är för rappare.
Rappare har ju fattat galoppen. Sexiga kvinnor är inte benrangel utan har välformade kvinnliga kurvor, stora tuttar och fyllig rumpa. Ingen blir liksom kåt på Angelina Jolie's kropp, utan det är ju snarare hennes ansikte som har gett henne en karriär.
Men det är väldigt kvinnligt av dig att gå efter vad andra tycker. Typiskt kvinnor, har inga egna åsikter utan följer bara trender. "Rika män väljer smala tjejer, då måste anorexia benrangel vara snyggt", lol, snacka om konfirmeringsbias och att inte ha några egna åsikter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Han var inte hemlös lol. Han saknade bara ett par tänder. Big deal.
Det är ändå jävligt äckligt. Du lät en gubbe du inte känner, som saknar tänder, spruta i din mun. Varför? Har du ingen skam i kroppen? Svalde du därefter? Könssjukdomar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Jag har tryckt ut fyra barn utan bedövning. Det känns inte som en big deal att ta lite kuk efter det.
Det är ju inte det som är poängen. Dina ungar kommer nog inte tycka att det är så kul den dagen de får reda på att deras mor visar fittan på Flashback och suger av tandlösa gubbar på sexklubbar och laddar upp burqaporr på internetz osv. Kort sammanfattat: du är en dålig mor. Bli inte förvånad om dina barn kommer att säga upp kontakten med dig senare när de blir vuxna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Det finns inget som heter att vara en hoooora (stay MENA my friend) det är bara sex. Alla har sex. Vissa har mer, andra har mindre, same-same.
lol, stay MENA? Vad ska det betyda?
Förnekar du att du är en hora? Faktum är att du är textbokdefinitionen av en hora. Så här definierar Wikipedia, hora:
Föråldrat uttryck för en kvinna som haft utomäktenskapligt sexuellt umgänge – se Hor
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hora
Känner du igen dig själv? Du är ju gift med Babianen och enligt egen utsago suger du av tandlösa gubbar på sexklubbar. Whore is as whore does
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Jag gör sexuella saker för min man som jag har varit tillsammans med i 20 år.
Really? 
Hur kommer det sig att Babianen godkänner att du suger av främmande män utan tänder på sexklubbar? Går han med på sånt eftersom du försörjer honom eller är han en klassisk cuck? Vad är grejen liksom?
Men ni verkar ju ha ett ganska öppet förhållande. Jag lolade ganska hårt när du berättade att du betalar prostituerade horor för att knulla med Babianen, och om de tillfredsställer honom bättre än vad du gör så misshandlar han dig som straff

Du och Babianen är fan rena komediguldet
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) "Tänk att ha sex med sin partner efter 20 år det är inte sunt!"
Det är väl ändå bättre än att suga av tandlösa gubbar? lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Jag tycker inte att jag är särskilt bisarr. Jag ligger bara några år före alla andra.
Bisarr och bisarr, du har psykiska problem, och i det avseendet är du faktiskt ganska normal; det är fel i skallen på de flesta kvinnor. Väldigt få kvinnor är psykiskt friska.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Om ett par år kommer det att ses som självklart att kvinnor ska vara attraktiva och göra saker för män.
Det är ju inte den biten som är problemet med dig, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Och några år efter det kommer det vara självklart att kvinnor inte ska få rösta till exempel.
Tveksamt. Rösträtten är inte direkt hotad, och det hade krävts ett världskrig innan det blir några begränsningar i rösträtten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
4) Om du inte tror mig kan du titta på hur det såg ut för 100-200 år sen. Det var självklart att kvinnor skulle serva män.
Ja men återigen, det är inte det som är problemet här. Varför är du inte nöjd med din man? Varför måste du gå runt och suga andra snubbars kukar på sexklubbar? Är du besatt av sex?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Maximum cope. Jag är den snyggaste tjejen du nånsin kommer prata med i ditt liv.
lol nej, inte ens nära. Jag har både knullat och är bra vän med snyggare tjejer än dig, vad det nu spelar för roll. Och ingen av dessa vackra tjejer som jag är bekant med, går runt och suger av tandlösa gubbar på sexklubbar, lol, jävla skabb
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja det är så jag minns dig. Här ser du ju faktiskt normal ut. Snygg är du verkligen inte, men inte ful heller. Helt normal helt enkelt.
Det här är snygg kvinna:
DENISE RICHARDS GOOD GENES OR GOOD DOCS?
https://www.tmz.com/2017/02/19/denise-richards-good-genes-or-good-docs/
^^ Du är ljusår från henne i skönhet. Hade du varit så snygg som du tror att du är, ja då hade Howard Stern bjudit in dig till hans show och snackat så här om dig:
Howard Stern - Tiffani Amber Thiessen - All yours finally !
https://www.youtube.com/watch?v=wfqnE1zHyVg
YouTube verkar ha raderat Howard Stern's Denise Richards intervju, så Tiffani Thiessen får duga. Poängen är att ingen snackar om hur snygg Babianen på Flashback är, lol. Denise Richards och Tiffani Amber-Thiessen däremot, där har du vackra kvinnor.
Hur kommer det sig förresten att du inte spökade ut dig själv i burqa eller mask? Gäller det där bara på nakenbilderna?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är vanligt att snygga kvinnor upskattar andra saker hos en man än hans utseende/pengar. Han kan ha en bra personlighet, vara bra i sängen, eller en bra partner.
Menar du att det inte går att hitta snygga män som uppfyller allt det där? Är man snygg själv så bör man kunna sålla. Kvinnor har dålig smak helt enkelt, konstigare än så är det inte. Det hör ihop med övriga fel ni har i skallen, lol.