2019-10-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
För att det är det enda som passar mig. Jag har en midja på 58 cm. https://images2.imagebam.com/10/ee/e3/23b0ab1274540704.JPG

^ blusen är Euro 32 det är den minsta som finns i affären och den är två storlekar för stor för mig.

1) Maximal Cope. Det är inget som jag har valt, jag är bara naturligt smal.

2) Jag har inte ansträngt mig för att få låg fett-procent, det har bara blivit så.

3) Victoria's Secret modeller är lol. Det är komiskt fula kvinnor med tjock benstomme.

4) Jag förstår att det suger att höra det här, men Victoria's Secret är miminum standarden år 2019.
Klart du har ansträngt dig för att få låg fett procent du har ju nämlingen gång efter gång berättat hur få kalorier du äter betydligt under vad som är normalt för en vuxen kvinna som inte är fullständigt inaktiv.
Du kanske eftersträvar att komma i klimakteriet vid 40 år det kanske tilltalar din man att du i dina barnkläder likt ett barn inte har mens
Citera
2019-10-15, 15:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Är du verkligen en del av den amerikanska södern?
Eller tittar du bara lite för mycket på gammal film?

Har du sett vilka par det är som lyckas och håller ihop i decennier i Sverige?
Det är knappast Paradise Hotelldeltagare eller kändisar, eller hur?

Vad har det med någonting att göra?
Citera
2019-10-15, 15:41
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad har det med någonting att göra?
Det var du som började med en gammal klyscha som aldrig nånsin varit aktuell bland "vanligt folk":
Utan rätt utseende kan hon inte agera "troféfru" och därmed påverka mannens anseende inför andra män..
Du ska väl inte bli en prisbelönt utställningskossa på en bondemarknad heller?
Jag vet inte vad du lever i för verklighet, men vad fan är ens en troféfru?
Är det en fru man satt på piedestal som inte har någon annan uppgift i världen än vara snygg?
Bimbo? Kuttersmycke?
Snälla, vi är en bra bit in på 2000-talet nu. Inte på tidigt 1900-tal.
Citera
2019-10-15, 15:47
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Legit. Och eftersom tjejen är en hora i vilket fall kan du lika gärna få så mycket värde för pengarna som möjligt.
Vad tycker du ett prostituerat knull bör ligga på för pris? I regel alltså. Självklart kostar det mer ju snyggare honan är, men låt oss säga ett normalt pris för ett vaginalt knull, och sedan standardpris för blowjobs.

Citat:
Här är några exempel på allt som kan gå fel,
Ja, kvinnor med trasiga fittor är ganska tråkiga.

Citat:
Det är sant också. Två år yngre var tydligen allt som krävdes för att dissa snubben ifråga.

Citat:
Inte patriarkatet det är för vansinnes-feminister. Men de vill inte göra något för mannen. Det är inte bara sex det är saker som att laga mat, städa, tvätta hans kläder.
Okej men kvinnors knullfientlighet bottnar hur som helst i kvinnors manshat, är vi överens?

Citat:
Titta på vad rika/kända män väljer: benrangel all the way. Tjockisar är för rappare.
Rappare har ju fattat galoppen. Sexiga kvinnor är inte benrangel utan har välformade kvinnliga kurvor, stora tuttar och fyllig rumpa. Ingen blir liksom kåt på Angelina Jolie's kropp, utan det är ju snarare hennes ansikte som har gett henne en karriär.

Men det är väldigt kvinnligt av dig att gå efter vad andra tycker. Typiskt kvinnor, har inga egna åsikter utan följer bara trender. "Rika män väljer smala tjejer, då måste anorexia benrangel vara snyggt", lol, snacka om konfirmeringsbias och att inte ha några egna åsikter.

Citat:
Han var inte hemlös lol. Han saknade bara ett par tänder. Big deal.
Det är ändå jävligt äckligt. Du lät en gubbe du inte känner, som saknar tänder, spruta i din mun. Varför? Har du ingen skam i kroppen? Svalde du därefter? Könssjukdomar?

Citat:
1) Jag har tryckt ut fyra barn utan bedövning. Det känns inte som en big deal att ta lite kuk efter det.
Det är ju inte det som är poängen. Dina ungar kommer nog inte tycka att det är så kul den dagen de får reda på att deras mor visar fittan på Flashback och suger av tandlösa gubbar på sexklubbar och laddar upp burqaporr på internetz osv. Kort sammanfattat: du är en dålig mor. Bli inte förvånad om dina barn kommer att säga upp kontakten med dig senare när de blir vuxna.

Citat:
2) Det finns inget som heter att vara en hoooora (stay MENA my friend) det är bara sex. Alla har sex. Vissa har mer, andra har mindre, same-same.
lol, stay MENA? Vad ska det betyda?

Förnekar du att du är en hora? Faktum är att du är textbokdefinitionen av en hora. Så här definierar Wikipedia, hora:
Föråldrat uttryck för en kvinna som haft utomäktenskapligt sexuellt umgänge – se Hor
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hora
Känner du igen dig själv? Du är ju gift med Babianen och enligt egen utsago suger du av tandlösa gubbar på sexklubbar. Whore is as whore does

Citat:
1) Jag gör sexuella saker för min man som jag har varit tillsammans med i 20 år. Really?
Hur kommer det sig att Babianen godkänner att du suger av främmande män utan tänder på sexklubbar? Går han med på sånt eftersom du försörjer honom eller är han en klassisk cuck? Vad är grejen liksom?

Men ni verkar ju ha ett ganska öppet förhållande. Jag lolade ganska hårt när du berättade att du betalar prostituerade horor för att knulla med Babianen, och om de tillfredsställer honom bättre än vad du gör så misshandlar han dig som straff Du och Babianen är fan rena komediguldet

Citat:
2) "Tänk att ha sex med sin partner efter 20 år det är inte sunt!"
Det är väl ändå bättre än att suga av tandlösa gubbar? lol.

Citat:
1) Jag tycker inte att jag är särskilt bisarr. Jag ligger bara några år före alla andra.
Bisarr och bisarr, du har psykiska problem, och i det avseendet är du faktiskt ganska normal; det är fel i skallen på de flesta kvinnor. Väldigt få kvinnor är psykiskt friska.

Citat:
2) Om ett par år kommer det att ses som självklart att kvinnor ska vara attraktiva och göra saker för män.
Det är ju inte den biten som är problemet med dig, lol.

Citat:
3) Och några år efter det kommer det vara självklart att kvinnor inte ska få rösta till exempel.
Tveksamt. Rösträtten är inte direkt hotad, och det hade krävts ett världskrig innan det blir några begränsningar i rösträtten.

Citat:
4) Om du inte tror mig kan du titta på hur det såg ut för 100-200 år sen. Det var självklart att kvinnor skulle serva män.
Ja men återigen, det är inte det som är problemet här. Varför är du inte nöjd med din man? Varför måste du gå runt och suga andra snubbars kukar på sexklubbar? Är du besatt av sex?

Citat:
1) Maximum cope. Jag är den snyggaste tjejen du nånsin kommer prata med i ditt liv.
lol nej, inte ens nära. Jag har både knullat och är bra vän med snyggare tjejer än dig, vad det nu spelar för roll. Och ingen av dessa vackra tjejer som jag är bekant med, går runt och suger av tandlösa gubbar på sexklubbar, lol, jävla skabb

Citat:
2) Jag har sparat ut mitt hår nu, https://images2.imagebam.com/6d/19/0e/03c0c91276037114.JPG
Ja det är så jag minns dig. Här ser du ju faktiskt normal ut. Snygg är du verkligen inte, men inte ful heller. Helt normal helt enkelt.

Det här är snygg kvinna:

DENISE RICHARDS GOOD GENES OR GOOD DOCS?
https://www.tmz.com/2017/02/19/denise-richards-good-genes-or-good-docs/

^^ Du är ljusår från henne i skönhet. Hade du varit så snygg som du tror att du är, ja då hade Howard Stern bjudit in dig till hans show och snackat så här om dig:

Howard Stern - Tiffani Amber Thiessen - All yours finally !
https://www.youtube.com/watch?v=wfqnE1zHyVg

YouTube verkar ha raderat Howard Stern's Denise Richards intervju, så Tiffani Thiessen får duga. Poängen är att ingen snackar om hur snygg Babianen på Flashback är, lol. Denise Richards och Tiffani Amber-Thiessen däremot, där har du vackra kvinnor.

Hur kommer det sig förresten att du inte spökade ut dig själv i burqa eller mask? Gäller det där bara på nakenbilderna?

Citat:
Det är vanligt att snygga kvinnor upskattar andra saker hos en man än hans utseende/pengar. Han kan ha en bra personlighet, vara bra i sängen, eller en bra partner.
Menar du att det inte går att hitta snygga män som uppfyller allt det där? Är man snygg själv så bör man kunna sålla. Kvinnor har dålig smak helt enkelt, konstigare än så är det inte. Det hör ihop med övriga fel ni har i skallen, lol.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-15 kl. 16:24.
Citera
2019-10-15, 15:47
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
1) Det ska inte vara sexuell kontakt. Men män ska fortfarande ragga på kvinnor så att kvinnorna ska kunna dissa dem.

2) Den ultimata feminismen är typ 1000 desperata Chads som blir dissade av en tjockis.
Ja, det här känns ju som den feministiska dystopin, fullbordad.

Citat:
1) Tror du att det kostar kvinnor något att sära på benen och ha sex? Nope.

2) Men de tänker inte ge dig något gratis även om det inte kostar dem något.
Så kvinnor vill bara ha pengar?

Citat:
3) Kvinnor vill inte ens vara trevliga mot dig gratis. De tycker att du ska betala för att de ska vara trevliga annars kommer de att vara bitchiga.
Ja så är det.

Citat:
4) Kvinnor är elaka, lata, själviska, och giriga. If they didn't have pussies it would be legal to hunt them with dogs.
lol. Men hur stämmer detta inte in på dig själv? Vad gör dig bättre än andra kvinnor?

Citat:
5) Det är inte så att kvinnor inte kan bete sig normalt (som män typ). De vill inte för att de är onda.
Vänsterhanden har ju historiskt sett associerats med det kvinnliga könet, dessutom har ju häxor mer eller mindre varit en kvinnlig grej, medan prästerskapet har historiskt varit ett exklusivt manligt jobb.

Citat:
1) Jag hade en tabell förut men jag kan inte hitta den just nu. The short version är att mest sex hade gifta par i åldern 18-25. Där hade runt 25% sex 4+ gånger i veckan (jag kommer inte ihåg exakt). Alla andra hade mycket mindre sex.
Är trasiga fittor eller låg libido, problemet?

Citat:
2) I vilket fall är det värdelöst att ha sex med samma fula tjej hela tiden så det räknas knappt som sex.
Men om tjejen ifråga är snygg men har låg libido eller trasig fitta?

Citat:
1) Har du inte lärt dig nåt av det jag skrivit? Ingen får fitta. Ful, snygg, fattig, rik, alla sitter hemma och runkar eller går till bordellen och betalar.
Alla män förutom Dan Bilzerian och Brad Pitt är incels i din värld. Men samtidigt så tycker ju du att du själv är världens snyggaste kvinna, så din verklighetsuppfattning är ju ganska loltastic

Citat:
2) Du kan se ut som Brad Pitt eller Justin Bieber. Om du inte har pengar kommer ingen att knulla dig.
Finns hur många killar som helst som får knulla mycket trots att de inte har pengar. Sant är dock att tjejer mycket lättare särar på benen om snubben ifråga har täta fickor. Och jag menar att det är lite det som är grejen här, att feministerna som vill förbjuda prostitution, inte driver förbudet pga att de bryr sig om de stackars kvinnorna (i själva verket så innebär förbud mot sexköp, att fler prostituerade kvinnor blir misshandlade, våldtagna och mördade, medan laglig prostitution innebär ett ganska säkert jobb för kvinnorna som jobbar inom det yrket), utan helt enkelt eftersom de inte tål konkurrensen om mäns plånböcker. Dessa fula feminister vet att de inte kan konkurrera med andra kvinnor som lever på prostitution, och vill därför förbjuda konkurrenterna.

Citat:
3) Sen kan du se ut som Ron Jeremy och kvinnor kommer att stå i kö för att suga din kuk för en chans att få nåt gratis.
Fast Ron Jeremy har ju inte mycket pengar (tydligen en net worth på 5-6 miljoner dollar). Kvinnor suger gärna av Ron Jeremy eftersom han är kändis och har stor balle.

Citat:
1) Så om du blev knullad av en snygg kille skulle det kännas bättre än om du blev knullad av en ful kille?
Jag är inte homo, så båda skulle vara äckliga för min del. Men ja, det skulle kännas bättre om jag knullade en snygg tjej än en ful tjej.

Menar du att kvinnor tänder lika lite på män som vi heterosexuella män tänder på andra män?

Citat:
2) Gillar man att knulla spelar det ingen större roll hur killen ser ut. Gillar man inte att knulla då vill man inte knulla Brad Pitt heller.
Fast så skriver du bara för att rättfärdiga att du suger av tandlösa gubbar, lol. Jag gillar att knulla, och det finns många motbjudande kvinnor som jag inte vill knulla.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-15 kl. 15:50.
Citera
2019-10-15, 15:55
Medlem
Citat:
Det var du som började med en gammal klyscha som aldrig nånsin varit aktuell bland "vanligt folk":
Utan rätt utseende kan hon inte agera "troféfru" och därmed påverka mannens anseende inför andra män..
Är det en fru man satt på piedestal som inte har någon annan uppgift i världen än vara snygg?
Bimbo? Kuttersmycke?
Babianen är ett exempel på en sådan fru
Citera
2019-10-15, 16:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Bimbo? Kuttersmycke?

Jo, det är en fru mannen har enbart för att visa upp, i princip. Typ Trump och hans dam.
Du missade dock poängen helt och hållet, som vanligt.
Poängen var alltså att både män och kvinnor har krav. Män på forumet gnäller om kvinnors hypergami medans de själva utövar samma sak. Kraven ser bara olika ut.
Citera
2019-10-15, 16:03
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Bimbo? Kuttersmycke?
En trophy wife är en relativt snygg ung kvinna som en rik fulgubbe gifter sig med. Det finns ingen riktig kärlek eller så, utan hon är bara ute efter hans plånbok och han vill njuta av hennes utseende och visa upp henne inför hans polare. Det mest kända exemplet är Anna Nicole Smith och James Howard Marshall II:

https://www.telegraph.co.uk/content/dam/tv/2017/02/08/PD2571859_Rex-Features_MILLIONAIRE-HOWARD-J-MARSHALL_trans_NvBQzQNjv4Bqz8PrEBUoq2NOeDT9dFlgS_I XuF-_- lkcMoMs0xv18ao.jpg
Citera
2019-10-15, 16:05
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Babianen är ett exempel på en sådan fru
Egentligen är inte ditt inlägg värt att svara på, för det saknar helt innehåll, men du får väl utveckla, så får vi se om du tänkt klart.
Citera
2019-10-15, 16:08
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo, det är en fru mannen har enbart för att visa upp, i princip. Typ Trump och hans dam.
Du missade dock poängen helt och hållet, som vanligt.
Poängen var alltså att både män och kvinnor har krav. Män på forumet gnäller om kvinnors hypergami medans de själva utövar samma sak. Kraven ser bara olika ut.
Skämtar du eller?
Jämför du vanlig svennebanan med en dollarmiljardär och USAs president och hans val av fru?
Snacka om bom och miss!

Vi kan ta det där med "krav", tillgång och efterfrågan nån gång, men jag kan fortfarande inte släppa att du trodde att en vanlig svensk man kan välja som Trump kan.
Citera
2019-10-15, 16:09
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
En trophy wife är en relativt snygg ung kvinna som en rik fulgubbe gifter sig med. Det finns ingen riktig kärlek eller så, utan hon är bara ute efter hans plånbok och han vill njuta av hennes utseende och visa upp henne inför hans polare. Det mest kända exemplet är Anna Nicole Smith och James Howard Marshall II:

https://www.telegraph.co.uk/content/dam/tv/2017/02/08/PD2571859_Rex-Features_MILLIONAIRE-HOWARD-J-MARSHALL_trans_NvBQzQNjv4Bqz8PrEBUoq2NOeDT9dFlgS_I XuF-_- lkcMoMs0xv18ao.jpg
Så, dollarmiljardärer kan välja och vraka lite bland snygga bimbos?

Doh?

På riktigt? Är folk helt ovetande om detta med "grab'em by the pussy"?

Varenda rockstjärna kan vittna om samma sak.
Citera
2019-10-15, 16:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Skämtar du eller?
Jämför du vanlig svennebanan med en dollarmiljardär och USAs president och hans val av fru?
Snacka om bom och miss!

Vi kan ta det där med "krav", tillgång och efterfrågan nån gång, men jag kan fortfarande inte släppa att du trodde att en vanlig svensk man kan välja som Trump kan.

Det har jag överhuvudtaget aldrig påstått att en vanlig svensk man kan. Och vadå "ta en annan gång"?
Det var det jag skrev om från början så det är det som borde tas nu. Eller så kan du bara säga att jag har rätt eftersom det uppenbarligen är så att du håller med.
Så, sluta försök göra mig dum, det fungerar inte riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in