Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Om man betraktar din silhuett så är det exakt vad många män är beredda att betala för. En slank och sofistikerad figur och snygga ben. Sedan gillar jag hur du ser ut i ansiktet och håret också. Lite classy så där. Lägg sedan till sexuell frigjordhet och en förmåga att tänka utanför boxen.
Du har också verkligen fått fjädrarna att ryka i hönshuset i den här debatten om sexhandel. Många är så jävla avundsjuka på dig. Själv skulle jag lätt betala 3000-4000 SEK för en timme med dig. Observera att det inte är ett seriöst försök att bjuda (strider kanske mot forumreglerna), utan snarare ett hypotetiskt resonemang, som visar hur högt jag skattar frigjorda kvinnor.
Hör ni det Moment22, Merapi, Jenny9, m.fl. fnöskfitte-torrisar? Inte en femma och en fimp för er.

Hah nä det tackar vi för, finns ingen fiber i min kropp som velat beblanda sig med varesig dig eller Babianen.
Vi kan konstatera att vi har väldigt olika smak vad gäller kvinnor iallafall.
Men hörru, du kanske skulle slänga upp en bild på dig här också? Lite lättklätt sådär "classy"?
Just det, 100 sexpartners varav 50 prostituerade...sorry dude, men inget utseende i världen kan få dig eller Babianen att bli classy. Det är bara nånting med wt-folk, det liksom lyser om er..även om man inte VET så känner man igen en när man ser en.