2019-10-15, 16:17
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Så, dollarmiljardärer kan välja och vraka lite bland snygga bimbos?

Doh?

På riktigt? Är folk helt ovetande om detta med "grab'em by the pussy"?

Varenda rockstjärna kan vittna om samma sak.
Jag bara svarade på din efterblivna fråga. Vilken sten har du levt under de senaste 10 åren, att du inte ens vet vad ordet troféfru betyder, och frågar vad det betyder på Flashback? Sedan försöker du framstå som att du har koll på läget med grab 'em by the pussy osv. Det är du som inte vet vad en troféfru är, vi andra har inte missat Trump's eskapader, jag vann till och med bra pengar på att betta på Trump, så jag har bra koll på Trump.

Trophy wifes dejtar inte fattiga killar. De är bara ute efter pengar och äktenskap för dem är bara en karriärstege. Nu är Melania Knauss absolut inte tillräckligt snygg för att vara en trophy wife, men Donald Trump råkar ha dålig smak (Marla Maples är hans enda vackra fru).
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-15 kl. 16:32.
Citera
2019-10-15, 16:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du dribblar bort frågan. Sluta klaga på kvinnors preferenser när ni själva har precis lika höga krav fast inom andra områden.

Vi är åtminstone beredda att ha sex med normala tjejer ur befolkningen. Kvinnors krav är orimliga. Det finns fler kvinnor som ser bra ut än vad det finns högstatusmän. För att ha sex med en tjej behöver vi inte veta något om henne, bara hur hon ser ut. Sedan gillar de flesta män unga tjejer både när de själva är 20 år eller 65 år.
Citera
2019-10-15, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Egentligen är inte ditt inlägg värt att svara på, för det saknar helt innehåll, men du får väl utveckla, så får vi se om du tänkt klart.
Babianen klassar sig som en troféfru
Citera
2019-10-15, 16:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
För att det är det enda som passar mig. Jag har en midja på 58 cm. https://images2.imagebam.com/10/ee/e3/23b0ab1274540704.JPG

^ blusen är Euro 32 det är den minsta som finns i affären och den är två storlekar för stor för mig.

1) Maximal Cope. Det är inget som jag har valt, jag är bara naturligt smal.

2) Jag har inte ansträngt mig för att få låg fett-procent, det har bara blivit så.

3) Victoria's Secret modeller är lol. Det är komiskt fula kvinnor med tjock benstomme.

4) Jag förstår att det suger att höra det här, men Victoria's Secret är miminum standarden år 2019.

Om man betraktar din silhuett så är det exakt vad många män är beredda att betala för. En slank och sofistikerad figur och snygga ben. Sedan gillar jag hur du ser ut i ansiktet och håret också. Lite classy så där. Lägg sedan till sexuell frigjordhet och en förmåga att tänka utanför boxen.

Du har också verkligen fått fjädrarna att ryka i hönshuset i den här debatten om sexhandel. Många är så jävla avundsjuka på dig. Själv skulle jag lätt betala 3000-4000 SEK för en timme med dig. Observera att det inte är ett seriöst försök att bjuda (strider kanske mot forumreglerna), utan snarare ett hypotetiskt resonemang, som visar hur högt jag skattar frigjorda kvinnor.

Hör ni det Moment22, Merapi, Jenny9, m.fl. fnöskfitte-torrisar? Inte en femma och en fimp för er.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-10-15 kl. 16:48.
Citera
2019-10-15, 16:43
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
För att det är det enda som passar mig. Jag har en midja på 58 cm. https://images2.imagebam.com/10/ee/e3/23b0ab1274540704.JPG

^ blusen är Euro 32 det är den minsta som finns i affären och den är två storlekar för stor för mig.

1) Maximal Cope. Det är inget som jag har valt, jag är bara naturligt smal.

2) Jag har inte ansträngt mig för att få låg fett-procent, det har bara blivit så.

3) Victoria's Secret modeller är lol. Det är komiskt fula kvinnor med tjock benstomme.

4) Jag förstår att det suger att höra det här, men Victoria's Secret är miminum standarden år 2019.
När ska du förstå: du är inte snygg bara för att du är smal. Det är bara fula tjejer som försöker kompensera med anorexia, tatueringar och piercingar. Är man snygg på riktigt så behöver man inte förstöra sin kropp på det sättet. Och nej, du blir inte snyggare i ansiktet bara för att du är smal.

Snygg är du om du helt enkelt är snygg. Ingen är "naturligt smal", och enligt egen utsago så äter du bara fettsnål keso om dagarna (du kommer att åka på bröstcancer om några år).

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi är åtminstone beredda att ha sex med normala tjejer ur befolkningen. Kvinnors krav är orimliga. Det finns fler kvinnor som ser bra ut än vad det finns högstatusmän. För att ha sex med en tjej behöver vi inte veta något om henne, bara hur hon ser ut. Sedan gillar de flesta män unga tjejer både när de själva är 20 år eller 65 år.
Det hela beror på att kvinnor är extremt bortskämda. De flesta män förstår faktiskt inte hur bortskämda kvinnor är. Kvinnors orimliga krav hänger i hög grad ihop med hur bortskämda kvinnor är.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Babianen klassar sig som en troféfru
lol det är hon verkligen inte. Hade hon varit en troféfru, ja då hade hon inte varit gift med Babianen och försörjt honom.
Citera
2019-10-15, 17:08
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Jo men allting handlar nu inte om sex. Du och andra män verkar ha svårt att greppa det faktum att kvinnor eller tjejer inte bara vill ha sex med vem som helst, vilket jag försökt förklara många gånger. En orsak kan vara att det är lättare för mannen att få orgasm, en annan orsak är antagligen att evolutionärt ser kvinnors lust lite annorlunda ut än mäns. Det är liksom inte något konstigt med detta, men det verkar vara svårt att acceptera för en del.

Varför skulle det vara bättre att vara villig att "ha sex med vem som helst bara man vet hur personen ser ut" än att vara mer selektiv och långsiktig i sitt val av partner och sexpartner?
Citera
2019-10-15, 17:10
Avslutad
Citat:
Hör ni det Moment22, Merapi, Jenny9, m.fl. fnöskfitte-torrisar? Inte en femma och en fimp för er.

Snälla du, jag ska äta strax. Bara tanken på att ha sex med en sån som dig, en självgod omogen uppblåst bebis, får min fitta att vilja begå harakiri hellre.
Citera
2019-10-15, 17:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Om man betraktar din silhuett så är det exakt vad många män är beredda att betala för. En slank och sofistikerad figur och snygga ben. Sedan gillar jag hur du ser ut i ansiktet och håret också. Lite classy så där. Lägg sedan till sexuell frigjordhet och en förmåga att tänka utanför boxen.

Du har också verkligen fått fjädrarna att ryka i hönshuset i den här debatten om sexhandel. Många är så jävla avundsjuka på dig. Själv skulle jag lätt betala 3000-4000 SEK för en timme med dig. Observera att det inte är ett seriöst försök att bjuda (strider kanske mot forumreglerna), utan snarare ett hypotetiskt resonemang, som visar hur högt jag skattar frigjorda kvinnor.

Hah nä det tackar vi för, finns ingen fiber i min kropp som velat beblanda sig med varesig dig eller Babianen.
Vi kan konstatera att vi har väldigt olika smak vad gäller kvinnor iallafall.
Men hörru, du kanske skulle slänga upp en bild på dig här också? Lite lättklätt sådär "classy"?
Just det, 100 sexpartners varav 50 prostituerade...sorry dude, men inget utseende i världen kan få dig eller Babianen att bli classy. Det är bara nånting med wt-folk, det liksom lyser om er..även om man inte VET så känner man igen en när man ser en.
Citera
2019-10-15, 17:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Snälla du, jag ska äta strax. Bara tanken på att ha sex med en sån som dig, en självgod omogen uppblåst bebis, får min fitta att vilja begå harakiri hellre.

Tänk då Babianen ihop med WW
Just det, du skulle äta. Sorry..
Citera
2019-10-15, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Tänk då Babianen ihop med WW
Just det, du skulle äta. Sorry..

Åhh fyfan M, du PTSD:ade mig rejält där.....!
Citera
2019-10-15, 17:26
Medlem
Citat:
1) Jag kommer i tröjor för 10-12 åringar. Och kjolar för 8 åringar.

Småflickor är dom hetaste brudarna. Inga bröst och inget hår på fittan.

https://www.youtube.com/watch?v=LWbgcq6l4Hc

https://www.youtube.com/watch?v=l0OjksVrlDs

Sen är det inte bara en dans på rosor för sexturister. Man kan gå på en mina ibland. Det vet alla som besökt klubbar i Tyskland. Feministerna tror att tjejerna sitter som små otrygga lamm och väntar på stora stygga vargen. Men en del är slipade och vill göra så lite som möjligt för sitt arvode. Dom vill bara casha in. Dom kallas för hajar. I sexbranschen finns ingen ångerrätt eller att man kan reklamera. Det är bara att betala för köparen även fast upplevelsen varit kass. Det borde feministerna applådera och tycka att hajarna var hjältinnor. Men dom har ingen aning om nånting som vanligt.
Citera
2019-10-15, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Dessutom 50 + vilket inte direkt höjer attraktionskraften rynkor och skumma veck här och där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in