Ni som är nybörjare ett litet tips från oss som är trådens experter köp inte längre än tre månader i taget så slipper ni hamna i någon sits där det funkar dåligt men ni köpt ett års abonnemang redan.
Senast redigerad av hksnismo 2019-10-15 kl. 08:54.
Anledning: done
Nope... Inget från dem. Då är jag också en i mängden som har problem med just Den leverantören... Tack för svar dock. Så svårt att veta vilken leverantör som är "pålitlig" när man inte är så insatt. Notera "" innan ni kastar syrliga kommentarer. Jag förstår att ingen av dem är något att lita på. Polaren hade samma leverantör innan han kände att han inte behövde så många kanaler. Så jag signade för 6 månader tänkte jag. Ca 3 månader in nu och det har inte funkat sen typ 1 vecka sen...
Får inte tag på dem. Hemsidan nere så ingen chatt och svarar inte på mail heller. Ska testa kontakta vikingIPTV som en föreslog ovan, se om det hjälper.
Får inte tag på dem. Hemsidan nere så ingen chatt och svarar inte på mail heller. Ska testa kontakta vikingIPTV som en föreslog ovan, se om det hjälper.
Det låter inte så bra.
Lycka till, hoppas att det löser sig till slut.