2019-10-14, 19:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Män ska inte bestämma vad kvinnor ska göra med sina kroppar!

Det är feminister som ska göra det!

Nu är det ju kvinnor som vill bestämma under vilka kriterier andra kvinnor kan samtycka till sex. Kriminaliserar man sexköp så underkänner man samtidigt säljarens samtycke till transaktionen.
Citera
2019-10-14, 19:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Män ska inte bestämma vad kvinnor ska göra med sina kroppar!

Det är feminister som ska göra det!
Om män kunde koncentrera sig på att bestämma över sin egen kuk och dess handlingar så kan nog kvinnor sköta sitt. Vad tror du om det?
Citera
2019-10-14, 19:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är klart att det är relevant när ni påstår att all sexhandel är pest och pina, och när du säger att män har svårt att tillfredsställa sina kvinnor. Slicka och knulla hur svårt kan det bli? Kanske är det hemmafruarnas eget fel? Har du tänkt på det med din genusmarinerade hjärna?

Jag vet inte hur svårt det kan bli?
Jag har aldrig haft problem med att tillfredsställa mina män.
Däremot verkar många män ha problem med att tillfredsställa kvinnor.
Citera
2019-10-14, 19:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
SKYLL INTE PÅ ANDRA!

Men det är ju precis vad svenska kvinnor gör hela tiden. Alla deras misslyckanden är mäns fel.
Citera
2019-10-14, 19:15
Avslutad
Citat:
Vad exakt är problematiskt med principen att det inte ska vara olagligt för vuxna människor att ha samtyckande sex mot betalning?

På pappret låter din lilla princip fin.

Men å andra sidan, det gör kommunismen också.
Citera
2019-10-14, 19:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Om män kunde koncentrera sig på att bestämma över sin egen kuk och dess handlingar så kan nog kvinnor sköta sitt. Vad tror du om det?

Om sexualmoralister kunde respektera att andra samtyckande och vuxna vill knulla ifred på det sätt som de själva väljer så blir det bra. Vad tror du om det?
Citera
2019-10-14, 19:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nu är det ju kvinnor som vill bestämma under vilka kriterier andra kvinnor kan samtycka till sex. Kriminaliserar man sexköp så underkänner man samtidigt säljarens samtycke till transaktionen.

Nu är det ju även män som är emot sexköp i detta land, inte enbart kvinnor. Kan du få in det i din trånga lilla ärthjärna?
Citera
2019-10-14, 19:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Vad exakt är problematiskt med principen att det inte ska vara olagligt för vuxna människor att ha samtyckande sex mot betalning?

Jo, problemet verkar i detta fallet vara bristfällig slutledningsförmåga hos dig. Du förstår inte att det kan bli en påverkan större än just den transaktionen som sker mellan köpare och säljare.
Citera
2019-10-14, 19:18
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag vet inte hur svårt det kan bli?
Jag har aldrig haft problem med att tillfredsställa mina män.
Däremot verkar många män ha problem med att tillfredsställa kvinnor.

Det handlar ju om att kvinnor har massvis med hang-ups som Babianen tidigare varit inne på. Därför är det roligare och mer tillfredsställande att ligga med horor än med kvinnor i allmänhet. I synnerhet svenska kvinnor är oerhört konforma och tråkiga i sängen. Jag vet vad jag talar om. Jag har haft över hundra sexpartners av olika nationaliteter. Cirka hälften av dem var sexarbetare, och de andra vanliga kvinnor.
Citera
2019-10-14, 19:19
Avslutad
Citat:
Men det är ju precis vad svenska kvinnor gör hela tiden. Alla deras misslyckanden är mäns fel.

Ännu en man som är helt uppfylld av sig själv och talar för alla kvinnor FÖRUTOM de kvinnor som säljer sin fitta till honom. De ska ingen få tala för.... bara han själv då ju.
Citera
2019-10-14, 19:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nu är det ju även män som är emot sexköp i detta land, inte enbart kvinnor. Kan du få in det i din trånga lilla ärthjärna?

Enligt en studie av Priebe et al., så var omkring 80 % av kvinnorna för sexköpslagen och mindre än 50 % av männen. Så en majoritet av kvinnorna stödjer lagen, men bara en minoritet av männen.
Citera
2019-10-14, 19:21
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag bara tänker logiskt om hur de uppfattar sin situation, jag har själv ingen erfarenhet.

Varför vill du gynna någon som lever på dina behov ?

Ja, du uttalar dig utan att egentligen ha någon aning alltså. Kanske är det bättre att de själva får avgöra hur de uppfattar sin egen situation.

Varför skulle jag ha några problem med att gynna prostituerade kvinnor? Jag är tacksam för att de finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in