2019-10-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ganska säker på att det tog slut mellan dem 1-2 månader innan. Marcelo fick förfrågan om att vara med i ph och tackade ja bakom Ninas rygg.

Kan tänka mig att Nina fick en fet summa pengar för att komma till ph.

På tal om något annat så känns det som att Erica har träffat en psykolog efter sin första ph. Mycket är annorlunda med henne, och det var enbart några månader mellan inspelningarna av hennes första och andra säsong.

Ja men hon är precis mitt upp i raggandet av Marcello och smörar för Fimpen när Marcello står bredvid, den grejen som gör henne lite udda. Hon tänker högt tror jag.
Citera
2019-10-14, 16:42
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemindMeToForget
Fy fan vilket svin han är..

Undra hur mycket pengar. Eller borde ju ta sjukt mycket på psyket om man inte är en person som går vidare väldigt lätt. Jag får ångest av att se det för jag tänker hur jobbigt jag hade tyckt det skulle vara, så hade krävts mycket pengar för att vara värt det.
Men alla är såklart olika.

Hon är sjukt annorlunda! Minns hur mycket hon skrek, fick utbrott och beteende som att hon aldrig fått ett nej. Fått allt hon pekat på liksom.
Så en väldigt bra psykolog, eller spelade hon bara en roll. Känns som för stor förändring för att vara sant liksom. Även lite tråkigt, hade hoppats hon skulle flippa ur!

Vet du ungefär när det spelats in?
Spelades denna säsongen in i slutet av våren /tidig sommar och förra säsongen som sändes i våras spelades in hösten 2018?

Är en vecka, alltså 3 dagar, 3 dagar för dom också?
Om denna säsongen har 27 avsnitt, har dom bara varit inne i huset 27 dagar? Eller har dom dagar som ej filmas, lite uppbehåll osv eller alla dagar som gått är verkligen efter varandra?

Vet inte om man begriper, väldigt dåligt förklarat av mig.

Ja, en vecka är tre dagar för dem i huset. Jag tror den här säsongen spelades in i februari och säsongen innan i november, om jag minns rätt.

Men oavsett så var det runt de tidpunkterna. Tror de visar varje dag de är där, dock visar de inte lunch och middag.

Iofs fick Erica oerhört mycket näthat efter sin första säsong så tror hon är fortfarande på spänn och försöker bete sig så bra som möjligt, men troligtvis blandat med psykologhjälp hon har fått innan.
Citera
2019-10-14, 16:46
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Har Adam tagit strypgrepp på Marcello utan att åka ut??

Erica gav Arvid en käftsmäll i säsongen innan och åkte inte ut.
Sen får man ta en nypa salt med vad folk säger, från båda sidorna. Sanningen vet produktionen varav de som bråkar skyller/smutskastar varandra
Citera
2019-10-14, 16:59
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Vad har Marcelo och Jesper gjort som i dina ögon visar på att de är dåliga människor?

Dvärgen: trycker ner tjejer så gott han kan, bla Jessica och försökte dumförklara henne. Smörar o springer efter Marcelo. Spelar inte med tjejerna, han försöker få sitt pussyteam att förlora dvs kasta ut en tjej för att inte riskera att hans Marcelo åker ut. Försöker få ut Josie och Nina.

Juckar mot Helen utan hennes samtycke.

Erkänner att han känner agg mot brudar ifall de inte visar intresse för honom.

Är en dvärg med dvärgkomplex

Trycker ner andra i huset med att kalla de dåliga spelare, utan tanke på att han är i sin andra säsong med sin bästa vän. Adam pekade ut detta i studio ph o dvärgen blev tyst

Blir aggressiv och bitter när andra sidan får fördelar, men förstår inte fördelarna hans gäng får utan han tror att det beror på att han är smart

Tror på riktigt att han innerst inne är homo, dvs kär i Marcelo vilket hade varit ok men påvisar att han är en f.d. Incel med tanke på kvinnohatet han har. Detta syntes även tydligt i temptation island.
Citera
2019-10-14, 18:14
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Camilla, Josie och Nina endast väl?

Jag räknar in Erica i den gruppen också.
Citera
2019-10-14, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Dvärgen: trycker ner tjejer så gott han kan, bla Jessica och försökte dumförklara henne. Smörar o springer efter Marcelo. Spelar inte med tjejerna, han försöker få sitt pussyteam att förlora dvs kasta ut en tjej för att inte riskera att hans Marcelo åker ut. Försöker få ut Josie och Nina.

Juckar mot Helen utan hennes samtycke.

Erkänner att han känner agg mot brudar ifall de inte visar intresse för honom.

Är en dvärg med dvärgkomplex

Trycker ner andra i huset med att kalla de dåliga spelare, utan tanke på att han är i sin andra säsong med sin bästa vän. Adam pekade ut detta i studio ph o dvärgen blev tyst

Blir aggressiv och bitter när andra sidan får fördelar, men förstår inte fördelarna hans gäng får utan han tror att det beror på att han är smart

Tror på riktigt att han innerst inne är homo, dvs kär i Marcelo vilket hade varit ok men påvisar att han är en f.d. Incel med tanke på kvinnohatet han har. Detta syntes även tydligt i temptation island.

”Incel, dvärg, dvärgkomplex och kvinnohat”

Haha om det är någon här som har komplex så är det ju du!

Märker att du kollat typ 2 avsnitt och kanske något Youtube-klipp. Jeppe är den som styr Wolf Pack. Han tar allt ansvar och är den enda riktiga spelaren i huset, klart han blir upprörd ibland när han går all in.

Sedan att han juckat mot Helen är ju bara löjligt. Kolla hur alla beter sig i huset, denna säsong har tjejerna varit bra mycket värre när det kommer till att gå över gränsen med sådant.
Citera
2019-10-14, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Yes! När jag spoilade att Nina skulle komma in för några veckor sedan så blev jag kallad för En massa fula saker..

Det jag skrev var ingen spoiler, en personlig spekulation och en spoiler är inte samma sak. Dessutom har det varit klart sedan säsongsstart att Nina skulle komma in.

Citera
2019-10-14, 20:03
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citera
2019-10-14, 20:14
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Det är Jennifer som ligger i jättetårtan tror jag. Tror dessutom att både Helen och Jennifer får lämna denna veckan.

Vilken tragisk människa den här Nina var då.
Citera
2019-10-14, 20:16
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Återigen, hur patetisk och sorglig ursäkt till människa är inte Natalie? Finns det någon som faller för grupptryck mer än henne i hela världen?

Känns som att man scoutat de svagaste kvinnorna och två mongolidkillar till den här säsongen.
Citera
2019-10-14, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
”Incel, dvärg, dvärgkomplex och kvinnohat”

Haha om det är någon här som har komplex så är det ju du!

Märker att du kollat typ 2 avsnitt och kanske något Youtube-klipp. Jeppe är den som styr Wolf Pack. Han tar allt ansvar och är den enda riktiga spelaren i huset, klart han blir upprörd ibland när han går all in.

Sedan att han juckat mot Helen är ju bara löjligt. Kolla hur alla beter sig i huset, denna säsong har tjejerna varit bra mycket värre när det kommer till att gå över gränsen med sådant.

Det är inte bara i PH som Jesper har visat upp tydliga tecken på misogyni. Även i Temptation Island stod han och skrek och var hotfull mot tjejer. I synnerhet tjejer som inte gav honom någon uppmärksamhet. Riktigt obehaglig typ.

Camilla nämnde även i Studio Paradise att produktionen klippte bort dom värsta delarna när han stod och skrek på henne.

Du måste helt ärligt vara kompis med honom. Det är enda anledningen jag kan se varför du försvarar honom så.
Citera
2019-10-14, 21:18
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes

Du måste helt ärligt vara kompis med honom. Det är enda anledningen jag kan se varför du försvarar honom så.

Eller att han behandlar kvinnor på samma sätt som Jesper gör och därmed inte tycker att det är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in