Citat:
Ursprungligen postat av
ollepolle90
Ganska säker på att det tog slut mellan dem 1-2 månader innan. Marcelo fick förfrågan om att vara med i ph och tackade ja bakom Ninas rygg.
Kan tänka mig att Nina fick en fet summa pengar för att komma till ph.
På tal om något annat så känns det som att Erica har träffat en psykolog efter sin första ph. Mycket är annorlunda med henne, och det var enbart några månader mellan inspelningarna av hennes första och andra säsong.
Fy fan vilket svin han är..
Undra hur mycket pengar. Eller borde ju ta sjukt mycket på psyket om man inte är en person som går vidare väldigt lätt. Jag får ångest av att se det för jag tänker hur jobbigt jag hade tyckt det skulle vara, så hade krävts mycket pengar för att vara värt det.
Men alla är såklart olika.
Hon är sjukt annorlunda! Minns hur mycket hon skrek, fick utbrott och beteende som att hon aldrig fått ett nej. Fått allt hon pekat på liksom.
Så en väldigt bra psykolog, eller spelade hon bara en roll. Känns som för stor förändring för att vara sant liksom. Även lite tråkigt, hade hoppats hon skulle flippa ur!
Vet du ungefär när det spelats in?

Spelades denna säsongen in i slutet av våren /tidig sommar och förra säsongen som sändes i våras spelades in hösten 2018?
Är en vecka, alltså 3 dagar, 3 dagar för dom också?
Om denna säsongen har 27 avsnitt, har dom bara varit inne i huset 27 dagar? Eller har dom dagar som ej filmas, lite uppbehåll osv eller alla dagar som gått är verkligen efter varandra?
Vet inte om man begriper, väldigt dåligt förklarat av mig.