Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag håller med jag tycker också att det är värdelöst att ha sex med kvinnor.
Skönt, du är iallafall ingen djurknullare.
Citat:
Det är en social konstruktion. Nu när vi får bättre sex-dockor och robotar får vi hoppas att män kommer bort från det.
Ja herregud ja! Så slipper de sätta på dumma äckliga djur.
Citat:
Varför vill du hindra män från att leva ut deras sexualitet?
Kanske för att de vill sätta på djur?
Citat:
Då får hon bend over i 5 minuter och sen gå vidare med livet ingen big deal.
Nä förfan no big deal, bara för kossan att bend over i 5x6 minuter och föda en av djurknullarnas avkomma (som ingen kommer vilja ha), bara gå vidare till nya betesmarker för mamma 🐮.
Citat:
1) Men den personen presenteade inga bevis för det.
Nä han har bara jobbat med det och pratar utifrån egen erfarenhet, men å andra sidan sätter han nog på ett äckligt djur sååå.... ja förstår vad du menar.
Citat:
2) Om det fanns bevis för att kvinnor blev tvingade skulle det fallet blåsas upp i media varje dag i en månad.
Nä nu är du korkad igen, ingen jävel bryr sig om en fattig jävla kossa från öst. Varför skulle de?!
Citat:
a) Inte ens när man erbjuder horor pengar för att säga att de blir tvingade lyckas man få fram mer än enstaka fall.
Men de tog säkert pengarna ändå, äckliga djur alltså.
Citat:
3) Människohandel per definition betyder att en kvinna reser till ett annat land för att sälja sex.
Du menar att djuren reser runt utan sina husbönder?
Citat:
a) Om en kvinna tar färjan till Finland för att sälja sex då har hon blivit utsatt för människohandel.
Av husbonden? Gör inte han som han vill med sina djur?
Citat:
3) Ditt argument är "om man legliserar sexhandel då kommer kvinnor bli tvingade att sälja sex". Det är bullshit eftersom det finns 1000 tals kvinnor som horar helt frivilligt och då behöver ingen tvingas.
Åh vad skönt, de har snälla husbönder, ja jag hatar ju faktiskt djurplågeri. Låter bra!
Citat:
1) Det är din egen pinsamma sex-fantasi.
What? Treat? Åh mjau vad är en sexfantasi?
Citat:
2) Ingen vill tvinga civila kvinnor att sälja sex mkay? Ni är oattraktiva, dåliga sängen, och har en hemsk attityd.
Ja det borde vara tämligen oattraktivt att sätta på dumma äckliga djur.
Citat:
a) Män går på bordell för att
slippa civila kvinnor. Tror du att de vill träffa er där också?
Ahh du kallar bondgården för "bordell", ja djur bör vara instängda eller hur? Tänk så förvirrad du själv blir när din husbonde släpper ut dig utan tillsyn.
Citat:
1) Det där är
porr för kvinnor.
2) "Sexgalna män som inte kan få nog... tvingar fattiga tjejer att ta kuk... organiserade kriminella... tvång och droger..." sluta nu.
Ja vad tänkte jag

Mjau muu får nog återgå till att lata mig.
Citat:
3) Vad som egentligen hände är att tyska tjejer kalla och tråkiga så män där valde att köpa sex av andra tjejer.
Ja de tyska djuren är kända för att vara sega och hårda i köttet. Lite obekvämt för djurknullarna såklart.
Citat:
4) Som jag har visat tidigare är det brist på arbetskraft i öststaterna så alla tjejer som horar kan få vanliga jobb om de vill.
"Vanliga jobb" vet inte vad du menar. Ahh "lata" sig" och vara "bitchig" menar du, ja då förstår jag.
Citat:
Att förhindra att de kan köpa sex av kvinnor utan feministisk attityd? Varför skulle de vilja göra det?
Nej de bör få välja det köttet som är lättast att stoppa kuken i, absolut håller med. Ska man ändå knulla djur bör det ju iallafall vara någorlunda billiga djur.
Citat:
Det kommer alltid att finnas smarta kvinnor som inser att de behöver en manager. Det gör jobbet 100% lättare.
Manager=husbonde. Förstår. Ja det underlättar faktiskt att ha en husbonde som ger en mat och tak över huvudet, annars hade ju vi dumma djuren stått utomhus och frusit och svultit ihjäl.
Citat:
2) Om ingen vill knulla dig är du i fel bransch. Det är bara att skaffa ett vanligt jobb.
"Vanligt jobb"? Lata mig, putsa pälsen?
Citat:
1) Hur skulle det gå till? Du inser att en tjej kan knulla 20 killar per dag right?
Ja en kossa som du med skitstor fitta absolut, du skulle nog kunna ta det dubbla, 40 per dag, du har ändå tryckt ut 4 ungar och "det är bara så lite som träning och kirurgi kan göra." Husbönderna får väl helt enkelt sätta kossor som dig på jobbet.
Citat:
2) Sen har de flesta män inte råd att köpa sex så ofta.
Nej de får köpa utländskt kött direkt från gatan brukar vara billigare än det svenska på ICA.
Citat:
3) Hur ser det ut med kvinnors efterfrågan på typ frisörer, nagelsalonger, och spa? Visst är efterfrågan större än utbudet?
Sånt där gör inte jag, jag är innekatt. Min husbonde ger mig vad jag behöver ändå.
Citat:
Ja i feministiska länder vill kvinnor inte ha sex även om de får betalt. Då får man importera. Vad är problemet?
Nema problema, som sagt utländskt kött från svarta marknaden brukar vara mycket billigare. Billigt för djurknullarna och djuren får leva i lyx i ett land med större burar. WinWin.
Citat:
Ingen vill våldta eller prostituera dig, mkay? Inse att du är oattraktiv för män. Inse att män skulle välja bort dig om de fick chansen.
Oh gud väljer djurknullarna bort mig?! Skönt, då fortsätter jag med att lata mig och putsa pälsen.
Citat:
1) I par-relationer är det kvinnan som bestämmer när och hur paret har sex. Det betyder att kvinnor får det sex som de vill ha medan män inte får det.
Det är ju bara för djurknullarna att köpa annat kött, no big deal.
Citat:
3) Ska vi vara jämställda på riktigt borde det finnas bordeller som betalas av staten och som är gratis för män. På samma sätt som sex är gratis för kvinnor.
Ja djuren nöjer sig med att utfodras då och då och ha tak över huvudet ju. Då jobbar de på fint och betalar sig självt.
Citat:
1) Om en polischef i Tyskland säger att jorden är platt ska vi tro på det också?
Är inte jorden platt? Vad skulle den annars vara? Rund?
Citat:
2) Det handlar obv om en White Knight som säker själv köper sex på fritiden.
Ja precis, han är en äcklig djurknullare själv som sätter på de ännu äckligare djuren, fyfan.
Citat:
Män vill ha saker som har att göra med kvinnan som person. Kvinnor struntar i personen och vill bara ha resurserna.
Hahhahha du är rolig du. Djurknullarna vill ha billigt kött, extra bonus om pälsen är putsad och blank. Annars sätter de på i stort sätt vilka djur som helst, till och med korkade kossor som du obv.