2019-10-14, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Jag hade önskat vara en sexarbetare. Tänk dig att få knulla tjejer varje dag!
Oj vänta lite, säger du att kvinnor och män är inte lika?
Jag trodde att feminismen sa att män och kvinnor är lika?

varför kan en man sexarbeta och känna eufori medan kvinnan känner misär?
Alltså är vi inte olika, och feminismen är en lögn.

De flesta sexköpare är män så du får allt bli euforisk av att suga kuk varje dag.
Citera
2019-10-14, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Jag hade önskat vara en sexarbetare. Tänk dig att få knulla tjejer varje dag!
Oj vänta lite, säger du att kvinnor och män är inte lika?
Jag trodde att feminismen sa att män och kvinnor är lika?

varför kan en man sexarbeta och känna eufori medan kvinnan känner misär?
Alltså är vi inte olika, och feminismen är en lögn.

Om du verkligen skulle vara sexarbetare skulle du upptäcka att det inte är så givande.

På papperet ser det bra ut men i verkligheten inte.

Skulle tro att män skulle ha ännu svårare än kvinnor vara sexarbetare , eftersom män kan inte fejka.
Citera
2019-10-14, 11:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
De flesta sexköpare är män så du får allt bli euforisk av att suga kuk varje dag.

1) Det finns unga kvinnor som köper sex också. Jag har länkat till flera exempel tidigare.

2) Självklart är det ett jämställdhetsproblem att kvinnor kan tjäna pengar på att sälja sex medan det är mycket svårare för män.
Citera
2019-10-14, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det finns unga kvinnor som köper sex också. Jag har länkat till flera exempel tidigare.

2) Självklart är det ett jämställdhetsproblem att kvinnor kan tjäna pengar på att sälja sex medan det är mycket svårare för män.
I Sverige är det fler unga män som tjänar på att sälja sex än det är unga kvinnor vilket innebär att det är lättare för män att sälja sex och att det finns en god marknad för män att sälja sex, kanske en lämplig syssla för alla de män som inte lyckas få sex gratis
Citera
2019-10-14, 12:05
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Om du verkligen skulle vara sexarbetare skulle du upptäcka att det inte är så givande.

På papperet ser det bra ut men i verkligheten inte.

Skulle tro att män skulle ha ännu svårare än kvinnor vara sexarbetare , eftersom män kan inte fejka.

Jaså, berätta mer om din tid som sexarbetare. Vad var det jobbigaste?
Citera
2019-10-14, 12:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
I Sverige är det fler unga män som tjänar på att sälja sex än det är unga kvinnor vilket innebär att det är lättare för män att sälja sex och att det finns en god marknad för män att sälja sex, kanske en lämplig syssla för alla de män som inte lyckas få sex gratis

1) Jag talar om att sälja sex till det motsatta könet obv.

2) De flesta män lyckas inte få sex gratis.
Citera
2019-10-14, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jaså, berätta mer om din tid som sexarbetare. Vad var det jobbigaste?
Att ha sex med det genetiska bottenskrap som det hos civila kvinnor finns inbyggt att rata eftersom det går mot naturen.
Citera
2019-10-14, 12:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Att ha sex med det genetiska bottenskrap som det hos civila kvinnor finns inbyggt att rata eftersom det går mot naturen.

1) Jag vill påminna dig om att Cristiano Ronaldo och DSK också fick betala för sex. Civila kvinnor tycker inte att de duger.

2) Även de män som är i toppen i status-hierarkin får stå i kö till bordellen som alla andra.
Citera
2019-10-14, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag vill påminna dig om att Cristiano Ronaldo och DSK också fick betala för sex. Civila kvinnor tycker inte att de duger.

2) Även de män som är i toppen i status-hierarkin får stå i kö till bordellen som alla andra.
Personen frågade vad som var det värsta med att sälja sex svaret på vad det var är att sälja just till de som ingen frivilligt någonsin kan tänka sig att ha sex med, de där personerna som säger att de ska göra revolution om de inte kan få sex
Citera
2019-10-14, 13:16
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Jaså, sålde du sex till många genetiska bottenskrap? I Sverige eller jobbade du utomlands? Hur länge jobbade du?

För övrigt noterar jag att vi har ännu en kvinna här som ser män som inte faller henne i smaken som genetiskt bottenskrap. Säg mig, varför ska dessa män bry sig om huruvuda du blir våldtagen?

Dessutom finns det gott om snygga, vältränade, rika etc män som köper sex. Men de kanske inte ville köpa av just dig när du horade.
Citera
2019-10-14, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jaså, sålde du sex till många genetiska bottenskrap? I Sverige eller jobbade du utomlands? Hur länge jobbade du?

För övrigt noterar jag att vi har ännu en kvinna här som ser män som inte faller henne i smaken som genetiskt bottenskrap. Säg mig, varför ska dessa män bry sig om huruvuda du blir våldtagen?

Dessutom finns det gott om snygga, vältränade, rika etc män som köper sex. Men de kanske inte ville köpa av just dig när du horade.
Det är männen själva som klassar sig som genetiskt bottenskrap när de anser att det behövs bordeller eftersom de behöver sex och ingen frivilligt vill ha det med dem. De säger ju dessutom att de är svårt psykiskt störda eftersom dessa män kommer att våldta kvinnor om de inte kan köpa sex helst billigt kanske tom. bidrag till detta för de arbetslösa .och de med försörjningsstöd
Citera
2019-10-14, 14:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Personen frågade vad som var det värsta med att sälja sex svaret på vad det var är att sälja just till de som ingen frivilligt någonsin kan tänka sig att ha sex med, de där personerna som säger att de ska göra revolution om de inte kan få sex

1) Att ha sex med nån man inte gillar är ingen big deal. Det är inte bra, men det är inget speciellt heller.

2) Det värsta är killar som vill ha udda saker som inte är sexuella. Typ han vill dregla på dig. Han vill gnida sig mot dig. Han vill ligga ovanpå dig. Det är irriterande.

3) Det värsta som en hora kan råka ut för är inte att hon blir utnyttjad eller blir lurad på pengar, eller att hon blir slagen det förekommer inte ens. Det värsta är att hon blir irriterad.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-14 kl. 14:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in