Citat:
Sätt igång och underbygg dina intelligensbefriade uttalanden. Just nu är det bara dina egna åsikter du smetar runt med här.
Det är viktigt för dig att förstå att alla kvinnor inte är white trash som växt upp med dito mamma och pappa, likt dig själv. Vi lite mer ordentliga respektabla kvinnor som är uppväxta under normala omständigheter med god ekonomi, fungerar inte som du gör. Vi uppskattar människor, även män, för den relation och närvaro de kan bidra med (där ingår sex ja). Vi har lärt oss värdet av lojalitet mellan människor och djupa relationer som inte har ett värde mätt i pengar eller materiella resurser.
Du är så tragisk, jag hoppas verkligen att du inte är på riktigt.
Det är viktigt för dig att förstå att alla kvinnor inte är white trash som växt upp med dito mamma och pappa, likt dig själv. Vi lite mer ordentliga respektabla kvinnor som är uppväxta under normala omständigheter med god ekonomi, fungerar inte som du gör. Vi uppskattar människor, även män, för den relation och närvaro de kan bidra med (där ingår sex ja). Vi har lärt oss värdet av lojalitet mellan människor och djupa relationer som inte har ett värde mätt i pengar eller materiella resurser.
Du är så tragisk, jag hoppas verkligen att du inte är på riktigt.
1) Maximum cope sis. Min mamma är karriär-kvinna och min pappa var professor.
2) Respektabla kvinnor med god ekonomi försörjer sina män. Var är alla lojala kvinnor som gör det?
a) Var är alla kvinnor som hyr ut sina hål för att köpa en Aston till mannen de älskar?
b) Var är alla kvinnor som betalar för mannens bordellbesök så att han kan knulla andra kvinnor medan de står utanför och väntar?
3) Det är konstigt att kvinnor sällan verkar ha djupa relationer med män som är arbetslösa eller har låg status.
4) Allt jag har sagt är empiriskt sant.
a) 99% av allt som får samhället att fungera (el, vatten, transport, mat, osv) utförs av män. Det finns statistik på det.
b) Det enda som kvinnor bidrar med som är av värde är att föda barn. Det kan kvinnor göra medan de ligger i koma.
c) Män har inget behov av oss. Kvinnor överlever på mäns charity. Om män slutar betala kommer kvinnor att stå på gatan och försöka sälja fittan för en smörgås inom några veckor.
5) Det finns ingen grund för en "relation" mellan en vuxen man och en 12-13 åring. Du är deluded om du tror att män ser kvinnor som något annat än ett skämt.