2019-10-13, 19:39
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Alltså, det är ju inte Felicia som är kändis, det är hennes mamma som är känd.

Nu har väl förvisso Felicia försökt att bli känd genom att vara med i Farmen VIP samt en misslyckad audition till Idol. Jag gissar att det är därför de skriver om det hela till att börja med till skillnad från när Antonio blev dömd.
Citera
2019-10-13, 19:40
Medlem
Citat:

En halvsanning. Felicia har varit med i flertalet TV-program, poddar och försöker göra sig ett namn som "influencer".
Citera
2019-10-13, 19:40
Medlem
Citat:

Nåja, Felicia har varit med i såväl Fångarna på fortet som Farmen. Hon har också framträtt hos Malou, och titulerar sig influencer. Många kallas stjärna i pressen på betydligt mindre meriter än så.
Citera
2019-10-13, 19:47
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu har väl förvisso Felicia försökt att bli känd genom att vara med i Farmen VIP samt en misslyckad audition till Idol. Jag gissar att det är därför de skriver om det hela till att börja med till skillnad från när Antonio blev dömd.

Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
En halvsanning. Felicia har varit med i flertalet TV-program, poddar och försöker göra sig ett namn som "influencer".

Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nåja, Felicia har varit med i såväl Fångarna på fortet som Farmen. Hon har också framträtt hos Malou, och titulerar sig influencer. Många kallas stjärna i pressen på betydligt mindre meriter än så.
Jaha, tack för rättelserna. Hade ingen aning

Vi kanske kan vara överens om att FB inte är tillräckligt mycket kändis för att Aftonbladet skulle skriva om det förutom vid en extrem nyhetstorka?
Citera
2019-10-13, 19:55
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Jaha, tack för rättelserna. Hade ingen aning

Vi kanske kan vara överens om att FB inte är tillräckligt mycket kändis för att Aftonbladet skulle skriva om det förutom vid en extrem nyhetstorka?

De har skrivit om det , men har inte skrivit ut namnet .
Citera
2019-10-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Tack så mycket för fupen Assault.
Ja,det är mycket jag tänker och reagerar på,t ex det här med att Felicia uppger att hon fått en "käkskada" för två år sedan hos tandläkaren och därför måste äta starka receptbelagda mediciner.
Var väl då hon och Anna fick nya tänder på Brottbykliniken,och Felicia blev "marknadschef"?
De hyllade sin tandläkare tills det tog ett abrupt slut,varför?
Kan det vara så att Anna och/eller Felicia stal eller inte ville betala tandläkarkostnaderna och därför kör med att Felicia blivit skadad?
Känns som en typisk grej de skulle kunna göra.Intressant är att systern Pia är god vän med tandläkare Jelena.

Är egentligen sorgligt med Felicia hur lågt hon sjunkit,men hon har liksom aldrig haft en chans med en mamma som Anna.Mamma Anna gödde henne som barn så hon blev ett väldigt tjockt barn för att i tonåren genomgå en gastric bypassoperation ihop med sin mamma,hur sjukt är inte det?
Lägg därtill att hon är uppvuxen med alla värderingar som Anna har,det tycks vara ok att snatta,stjäla från vänner,ljuga,göra dramatiska utspel och att alltid skylla på andra och att ta på sig offerkoftan.Hon har säkert haft ett helvete som växt upp med en narcissistisk mamma.

När man läser fupen och förhören så reagerar hon precis som Anna skulle gjort,"jag kan inte göra något olagligt för jag har ett så känt efternamn",så patetiskt.Förstår att yngsta systern tagit bort Book i sitt efternamn.

Käkskada av nya tänder?
Citera
2019-10-13, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
En liten fråga, knullar damen för pengar/tjack?

Fråga på mamma Annas Insta vetja!
Citera
2019-10-14, 08:12
Medlem
SmygarBerits avatar
Att hon sökt till idol har jag missat. Berätta mer om det, ngn som har koll 😄
Citera
2019-10-14, 08:31
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Att hon sökt till idol har jag missat. Berätta mer om det, ngn som har koll 😄

https://youtu.be/fXQlGG3tkA8

Har väl inget mer att förtälja, domarna var förvånansvärt diplomatiska tyckte jag. Förståeligt visserligen med tanke på hur märstatanten är.
Citera
2019-10-14, 08:40
Medlem
colberttts avatar
Bra reklam för Göta Energi! Bra jobbat, Felicia! Verkligen! Ännu bättre jobbat med att skylla knarket på dina kollegor! Du är verkligen en stjärna! 😌👍🏽
Citera
2019-10-14, 09:38
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Käkskada av nya tänder?

Jag vill minnas att hon skulle göra en stor käkoperation på samma "fantastiska" klinik där Märsta-Anna fick sina toastolsfasader. Hon skulle bara få leva på flytande föda ett tag efter. (Note to self: varför VARFÖR minns jag sån här skit? &#128561 Typiskt att både mor och dotter har otillgängliga IG-konton nu då, så det inte går att gå tillbaks och kolla...
Citera
2019-10-14, 10:13
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Jag vill minnas att hon skulle göra en stor käkoperation på samma "fantastiska" klinik där Märsta-Anna fick sina toastolsfasader. Hon skulle bara få leva på flytande föda ett tag efter. (Note to self: varför VARFÖR minns jag sån här skit? &#128561 Typiskt att både mor och dotter har otillgängliga IG-konton nu då, så det inte går att gå tillbaks och kolla...
Det stämmer.
Dessutom var det väl ganska länge som hon enbart skulle kunna inta flytande föda? Hur sjutton skulle hon få i sig starka värktabletter då (men det kanske går)? Hur som helst tyckte hon säkert att det var en bra ursäkt i polisförhöret.

Jag misstänker att det inte blev någon käkoperation för i samma veva slutade hon att vara marknadschef för kliniken. Kanske fungerade det inte att betala med "tonfisk och bajs" den gången och då sa Tookarna upp bekantskapen med kliniken - eller också var det tvärtom.

*Undrar också varför saker likt detta fastnat i minnet.*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in