2019-10-13, 19:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Våldtäkt är redan förbjudet. Det är inget som kommer att anpassas efter att du personligen har svårt att hitta villiga kvinnor.

1) Det är kanske 90% av männen som har svårt att hitta villiga kvinnor. Speciellt kvinnor som de tycker är attraktiva.

2) Vad ska alla män som har svårt att hitta villiga kvinnor göra?

3) Sluta shama män. Du vet mycket väl att det finns många kvinnor som har svårt att hitta villiga män också.
Citera
2019-10-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor hatar män medan män gillar kvinnor. Det är därför kvinnor kan komma undan med att utnyttja män och behandla dem dåligt

1) Den biologiska driften är att män vill ha sex med snygga kvinnor.

a) Men det finns ingen drift hos kvinnor att ha sex med män. Eller hos män att ha sex med kvinnor som är gamla eller fula.

b) Sen finns det en drift hos kvinnor att vara lata och manipulativa.

2) Kvinnor har alltid fejkat att de bryr sig om sina barn för att få resurser från män.

1) Tänk om det är en ful kuk på en dålig man är det fortfarande upphetsande då?

2) Testet på om en kvinna gillar sex är inte om hon blir upphetsad av att ha sex med snygga män. Det är om hon blir upphetsad av att ha sex med oattraktiva män.

1) Kvinnor tar inte skada av att få en kuk i sig. Det är biology 101.

2) Om det är våldtäkt, frivilligt, oönskat sex (aka att kvinnan ställer upp fast hon inte vill) eller sexköp är same-same. Det finns ingen fysisk skillnad.

3) Kvinnor gillar bara att ljuga om sex för att kunna hyra sina fittor till ett högre pris. "Om du tvingar mig till sex är det våldtäkt. Men om du ger mig pengar först är det okay" det är samma sex i båda fallen.

Ja det är 100% rätt. Att bli våldtagen är ungefär lika besvärande som att bli klappad på axeln. Om män visste hur mycket kvinnor har ljugit om våldtäkt skulle kvinnor få stryk.

Jo men vi har ett grundläggande antagande i detta land:

Självbestämmande ,man bestämmer själv över sin kropp ,jag vet att du inte skulle gilla om någon kom och klippte av dig ena flätan om du hade den håruppsättningen. Du vill vara självbestämde.

Inte heller vill du att någon kommer och tvingar dig till sex.

Eller att någon tvingar dig äta.

Självbestämmande är en grundläggande rättighet.

Om någon får för sig att det är OK att våldta en kvinna , så har han noll respekt för henne och man kan också säga att han hatar henne.

Sen är det rätt godtyckligt att säga att bara kvinnor inte ska ha självbestämmande.
Citera
2019-10-13, 19:13
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Våldtäkt är redan förbjudet. Det är inget som kommer att anpassas efter att du personligen har svårt att hitta villiga kvinnor.

Har din andra hjärncell tagit semester?

Vi provar igen då:

1. Våldtäkt är förbjudet för att män har bestämt att det ska vara det, här och nu. Män har just nu anpassat sig efter dina önskemål. Män har dock alltid sista ordet, och kan när som helst ändra sig.

2. Att ta bort förbudet är inte att anpassa det efter mig. Det är bara att sluta anpassa det efter dig.

Och:

3. Det finns inga "villiga" kvinnor. Det enda sättet för samtliga män att ha sex med en kvinna är genom att köpa/hyra eller våldta henne.
Citera
2019-10-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Vi provar igen då:

1. Våldtäkt är förbjudet för att män har bestämt att det ska vara det, här och nu. Män har just nu anpassat sig efter dina önskemål. Män har dock alltid sista ordet, och kan när som helst ändra sig.

2. Att ta bort förbudet är inte att anpassa det efter mig. Det är bara att sluta anpassa det efter dig.

Och:

3. Det finns inga "villiga" kvinnor. Det enda sättet för samtliga män att ha sex med en kvinna är genom att köpa/hyra eller våldta henne.

Det här att kvinnor inte ska bestämma om sex är absolut inget män står bakom.

Kvinnor bestämmer själva vem de vill ha sex med , du är så gott som ensam om din åsikt.

Det liv kommer inte gå bra om du framhärdar med såna där ideer , för din egen skull ta och tänk om.
Du drabbas av det naturliga urvalet och kommer inte få fortplanta.
Citera
2019-10-13, 19:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo men vi har ett grundläggande antagande i detta land:

Självbestämmande ,man bestämmer själv över sin kropp ,jag vet att du inte skulle gilla om någon kom och klippte av dig ena flätan om du hade den håruppsättningen. Du vill vara självbestämde.

Inte heller vill du att någon kommer och tvingar dig till sex.

1) Det funkar inte så för kvinnor. Att bestämma över sin kropp är inget som kvinnor tycker är viktigt. Det är en feministisk psykos som vissa kvinnor har.

2) Jag skule bli irriterad om nån förstörde en frisyr som jag hade jobbat på men jag skulle inte börja gråta över det.

3) Jag skulle inte ha nått problem med att bli tvingad till sex. Jag skulle tycka att det var kul om killen var nasty eller bra i sängen.

Citat:
Om någon får för sig att det är OK att våldta en kvinna , så har han noll respekt för henne och man kan också säga att han hatar henne.

Det finns bara i ditt huvud. Sex är sex. Inget mer med det.

Citat:
Sen är det rätt godtyckligt att säga att bara kvinnor inte ska ha självbestämmande.

Kvinnor är djur. Vi låter inte andra djur ha självbestämmande.

Citat:

1) Legit. Det finns en myt om att "om du bara gör de här 511 sakerna då kommer du få ha sex med snygga kvinnor vi lovar"

2) Sen gör nån man alla 511 saker, får fortfarande inte ligga, och då är argumentet "men du gjorde det inte tillräckligt bra. Nu måste du göra 511 saker till om du vill ha sex"

3) Jag har tidigare postat exempel på miljardärer, VDar, film stjärnor, idrottare med mera som alla köper sex för att det finns inte en massa kvinnor där ute som vill ha sex med män.

a) In fact finns det knappt nån kvinna som vill ha sex med män, inte ens om hon får betalt.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-13 kl. 19:31.
Citera
2019-10-13, 19:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Och det är därför som män inte får ligga.

Citat:
Kvinnor bestämmer själva vem de vill ha sex med , du är så gott som ensam om din åsikt.

1) Tänk om kvinnor bestämmer att de inte vill ha sex med nån man överhuvudtaget. Ska du leva sexlös resten av livet?

2) Newsflash: ingen kvinna vill ha sex med dig om hon inte får betalt. Och kanske 90% vill inte ha sex med dig även om du betalar dem.

Citat:
Det liv kommer inte gå bra om du framhärdar med såna där ideer , för din egen skull ta och tänk om.

Att fortplanta gynnar kvinnor. Han kan vänta tills han är 50 och skaffa barn då. Så gjorde min pappa och det gick bra för honom.
Citera
2019-10-13, 19:33
Medlem
Citat:
1) Det funkar inte så för kvinnor. Att bestämma över sin kropp är inget som kvinnor tycker är viktigt. Det är en feministisk psykos som vissa kvinnor har.

2) Jag skule bli irriterad om nån förstörde en frisyr som jag hade jobbat på men jag skulle inte börja gråta över det.

3) Jag skulle inte ha nått problem med att bli tvingad till sex. Jag skulle tycka att det var kul om killen var nasty eller bra i sängen.

Det finns bara i ditt huvud. Sex är sex. Inget mer med det.

Kvinnor är djur. Vi låter inte andra djur ha självbestämmande.

1) Legit. Det finns en myt om att "om du bara gör de här 511 saker då kommer du få ha sex med snygga kvinnor vi lovar"

2) Sen gör nån man alla 511 saker, får fortfarande inte ligga, och då är argumentet "men du gjorde det itne tillräckligt bra. Nu måste du göra 511 saker till om du vill ha sex"

3) Jag har tidigare postat exempel på miljardärer, VDar, film stjärnor, idrottare med mera som alla köper sex för att det finns inte en massa kvinnor där ute som vill ha sex med män. In fact finns det knappt nån kvinna som vill ha sex med män, inte ens om hon får betalt.

Kvinnor är inte mer djur än män.

Jo kvinnor vill visst ha sex men inte lika mycket som män och detta måste män helt enkelt acceptera.

Sen om man vill ha sex är den variabeln som man kan påverka :

Hur mycket gillar jag kvinnor

Höjer man den har man alla fall större chans.
Citera
2019-10-13, 19:35
Avslutad
Citat:

Vi provar igen då:

Och:

Du kan drömma vidare om att nån ska ändra på lagen så att du ska få ligga.

För DIG finns inga villiga kvinnor.

För de flesta andra män existerar kåta, knullglada kvinnor i allra högsta grad. Det finns män som har fantastiska sexliv med såna kvinnor vet du, och som aldrig skulle hålla tillgodo med mindre.

Men du har uppenbarligen aldrig upplevt en kvinna som njuter av sex.
Citera
2019-10-13, 19:35
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Ja, men så står majoriteten av män med huvudet i sanden också.

Det här experimentet med att kvinnor ska få välja själva fungerar bevisligen inte särskilt bra. Dags för fler män att vakna upp
Citera
2019-10-13, 19:41
Medlem
Citat:
Och det är därför som män inte får ligga.

1) Tänk om kvinnor bestämmer att de inte vill ha sex med nån man överhuvudtaget. Ska du leva sexlös resten av livet?

2) Newsflash: ingen kvinna vill ha sex med dig om hon inte får betalt. Och kanske 90% vill inte ha sex med dig även om du betalar dem.

Att fortplanta gynnar kvinnor. Han kan vänta tills han är 50 och skaffa barn då. Så gjorde min pappa och det gick bra för honom.

Om ingen kvinna vill ha sex med mig eller andra män så får vi acceptera det.

Men det finns en hel planet och någonstans finns en kvinna som vill ha sex med just dig ,frivilligt.

Sen är omkring 70% av kvinnorna i en relation med män efter 30 år.

Av dessa har de flesta sex med män frivilligt annars skulle de inte skaffat någon man att leva med.
Citera
2019-10-13, 19:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kvinnor är inte mer djur än män.

Jo kvinnor vill visst ha sex men inte lika mycket som män och detta måste män helt enkelt acceptera.

Sen om man vill ha sex är den variabeln som man kan påverka :

Hur mycket gillar jag kvinnor

Höjer man den har man alla fall större chans.

1) Män är människor, kvinnor är djur.

a) Här är bevis för det, Brain-dead woman gives birth to a baby girl after she is kept on life support for three months following a brain haemorrhage

Citat:
She was born by caesarean section when the mother was 34 weeks pregnant
Was delivered at The University Hospital Brno in Czech Republic yesterday
Former athlete Catarina Sequeira, 26, gave birth at 32 weeks when brain dead
Suffered an asthma attack before being declared brain dead and was on life support
In 2016 Lourenço Salvador Faria was born to a mother who had suffered a stroke

en kvinna kan vara hjärndöd och fortfarande fylla sin biologiska funktion.

b) Att föda barn är den enda funktionen som kvinnor behövs för. Allt annat kan män göra själva.

c) Vi behöver inte kunna tänka, känna något, eller ha en personlighet för att fylla vårt biologiska syfte. Vi behöver bara bli fyllda med sperma, vänta 9 månader, sen kommer barnet ut av sig självt, inte ens det är något som kvinnor har någon kontroll över.

d) Efter ett par barn har vi fyllt våran funktion och då kan de flesta kvinnor lika gärna hoppa från en bro för det finns inget annat för dem att göra. De är bara i vägen för män.

2) Hur vet du att kvinnor vill ha sex? Tänk om kvinnor hatar sex och tycker att det är hemskt?

a) Tänk om kvinnor bara har sex för att det är ett enkelt sätt att få gratis saker från män?

b) Tänk om alla kvinnor är horor som skulle sälja sig för en hamburgare?

3) Hur mycket du gillar kvinnor påverkar inte hur mycket kvinnor gillar dig.

4) Här är en nyhet för dig: kvinnor hatar dig och vill att du ska dö. Om kvinnor hade chansen skulle de knuffa dig från en bro som en kul grej.

a) Och här sitter du och cuckar för kvinnor.
Citera
2019-10-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ja, men så står majoriteten av män med huvudet i sanden också.

Det här experimentet med att kvinnor ska få välja själva fungerar bevisligen inte särskilt bra. Dags för fler män att vakna upp

Anledningen till att det inte funka så bra var att det kom 100 000-tals män med andra ideer till Sverige.
De tyckte inte kvinnor skulle bestämma och får fler barn och ändrar på den här kulturen så kvinnor får allt mindre självbestämmande.

Ja svenska män är dumma men det var inte för att , kvinnor har självbestämmande , utan för att vi tillät att en annan typ av kultur kunde komma och ta över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in