2019-10-13, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Det är det här jag menar, real recognize real.

Folk som håller på Adam har noll koll på människor.

Man såg klart och tydligt hans passivt aggressiva beteende hela förra veckan, pikar mot Theo osv.

Sedan tar han till våld, inte oväntat. Lär er att se egenom falska människor. Djävulen kommer förklädd.

Nu påstår jag inte att Adam är djävulen, men dåliga människor gör allt för att framstå som bäst. Det blir så uppenbart.

På vilket sätt skulle det göra Adam till en dålig person? Theo är en falsk råtta (en av de mest falska jag någonsin sett) som står och ljuger Adam rakt upp i ansiktet. Det finns ingen normal person med en ryggrad som inte hade slagit till honom i den situationen.

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Ja Adam är för stiff. Han tror att PH är som riktiga livet. Jesper med flera går in i roller och bjuder på show.

Jo, han betedde sig jävligt moget mot Theo när han blev utskickad...
Citera
2019-10-13, 14:11
Medlem
Skulle tippa på att Nina gör entré denna vecka.
Citera
2019-10-13, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillJung
På vilket sätt skulle det göra Adam till en dålig person? Theo är en falsk råtta (en av de mest falska jag någonsin sett) som står och ljuger Adam rakt upp i ansiktet. Det finns ingen normal person med en ryggrad som inte hade slagit till honom i den situationen.

Jo, han betedde sig jävligt moget mot Theo när han blev utskickad...

Är du sinnesslö?

Han tar till våld mot Marcelo som går emellan i bråket för att avstyra det efter att Adam hotat Theo flertalet gånger.

Tycker du det är okej att misshandla folk för att du stör dig på dem? Då behöver vi inte ens diskutera vidare.

Sedan var Jesper pinsam när han åkte ut, det håller jag med om.
Citera
2019-10-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Skulle tippa på att Nina gör entré denna vecka.

Yes! När jag spoilade att Nina skulle komma in för några veckor sedan så blev jag kallad för En massa fula saker..
Citera
2019-10-14, 00:10
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kJ1K4A/storbrak-i-paradise-hotel--produktionen-tvingades-ingripa

Klart produktionen ska gå in och klippa när det faktiskt händer något. Så jävla sämst.
Citera
2019-10-14, 06:22
Avslutad
Citat:
Är du sinnesslö?

Han tar till våld mot Marcelo som går emellan i bråket för att avstyra det efter att Adam hotat Theo flertalet gånger.

Tycker du det är okej att misshandla folk för att du stör dig på dem? Då behöver vi inte ens diskutera vidare.

Sedan var Jesper pinsam när han åkte ut, det håller jag med om.

Buhu för Marcello att han blir bortknuffad när han lägger sig i andras bråk. De enda som skulle klassa det som "misshandel" är lättkränkta, feminina svennebögar.

Jesper betedde sig värre än Adam och hade utan tvekan hoppat på Theo om han hade lite alkohol i kroppen.
Senast redigerad av GillJung 2019-10-14 kl. 06:24.
Citera
2019-10-14, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillJung
Buhu för Marcello att han blir bortknuffad när han lägger sig i andras bråk. De enda som skulle klassa det som "misshandel" är lättkränkta, feminina svennebögar.

Jesper betedde sig värre än Adam och hade utan tvekan hoppat på Theo om han hade lite alkohol i kroppen.

Oh fan, är väl en feminin svennebög nu då.
Citera
2019-10-14, 11:37
Medlem
Citat:
Det är det här jag menar, real recognize real.

Folk som håller på Adam har noll koll på människor.

Man såg klart och tydligt hans passivt aggressiva beteende hela förra veckan, pikar mot Theo osv.

Sedan tar han till våld, inte oväntat. Lär er att se egenom falska människor. Djävulen kommer förklädd.

Nu påstår jag inte att Adam är djävulen, men dåliga människor gör allt för att framstå som bäst. Det blir så uppenbart.

Haha många i tråden och på instagram ser Adam som någon slags ängel. "Gud kolla han är så snäll och söt, han vill inte svika någon osv, ingen mansgris"..

Adam försöker hela tiden måla upp sig som en bra människa och är man någorlunda funtad så ser man igenom det där. EN bra människa behöver inte gång på gång berätta för andra att man är bra. Som i senaste(?) studio ph när han försöker peaka fimpen och SR tåget med "Rhodos grabbarna" så svarar fimpen tillbaka "Vad menar du? Du är ju för fan också på Rhodos" så blir han helt ställd och tyst. Han är som en billig kopia av Jeppe Johansson som också gick in i huset senast för att försöka måla upp sig som ett helgon.
Citera
2019-10-14, 12:44
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Yes! När jag spoilade att Nina skulle komma in för några veckor sedan så blev jag kallad för En massa fula saker..

Ja för du inte använder dig av spoiler knappen.
Citera
2019-10-14, 14:58
Medlem
V-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Haha många i tråden och på instagram ser Adam som någon slags ängel. "Gud kolla han är så snäll och söt, han vill inte svika någon osv, ingen mansgris"..

Adam försöker hela tiden måla upp sig som en bra människa och är man någorlunda funtad så ser man igenom det där. EN bra människa behöver inte gång på gång berätta för andra att man är bra. Som i senaste(?) studio ph när han försöker peaka fimpen och SR tåget med "Rhodos grabbarna" så svarar fimpen tillbaka "Vad menar du? Du är ju för fan också på Rhodos" så blir han helt ställd och tyst. Han är som en billig kopia av Jeppe Johansson som också gick in i huset senast för att försöka måla upp sig som ett helgon.
Aa fast nä. Actions speak louder than words. Bara genom hans enkla beteende är han betydligt bättre än Marcelo och Jesper.

Vad ser tjejerna ens i Marcelo? Inte fan är han snygg någonstans.
Citera
2019-10-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22

Han är ju fan så mycket bättre funtad i skallen än vad dom andra tomtarna till killar är i huset. Den ena är ju för fan mer lost i huvudet än den andre. Men osmakligare person än manipulatorn Marcelo får man nog leta efter. Dom enda tjejer han tycks kunna lura och få är ju tjejer med otroligt dålig självkänsla och självförtroende. Han får mig att tänka på erotomanen, narcissisten och pastorn Helge Fossmo. Usch !!
Citera
2019-10-14, 15:27
Medlem
Catpeoples avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här