Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-28, 18:41
  #97
Medlem
Hade tänkt äta frukost där imorgon för första gången, så jag undrar hur mycket en frukost brukar gå på?
__________________
Senast redigerad av .superman69 2016-09-28 kl. 19:03.
Citera
2017-07-28, 11:38
  #98
Medlem
55 kr, 45 kr eller 35 kr, det är det som är frågan. Eller kanske 55 kr med påfyllning för
10 kr st om man känner sig lite wild and crazy ...
Citera
2019-10-13, 08:28
  #99
Medlem
zebra121s avatar
Nu har Donken gjort om sina frukostmenyer (ja jag vet, det var typ ett år sedan minst) men trots detta är det lika gott. McMuffins Bacon och Egg samt McToast. Sjukt gott!
Citera
2019-10-14, 14:50
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Nu har Donken gjort om sina frukostmenyer (ja jag vet, det var typ ett år sedan minst) men trots detta är det lika gott. McMuffins Bacon och Egg samt McToast. Sjukt gott!
Synd bara att många restauranger har höjt priset kraftigt på McMuffins.
Citera
2019-10-14, 21:23
  #101
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluepillman
Synd bara att många restauranger har höjt priset kraftigt på McMuffins.

25 kr får man betala för en McMuffin väl? I alla fall så där jag finns.
Citera
2020-04-04, 02:15
  #102
Medlem
Gavins-Friends avatar
Svåraste sakerna att få reda på i livet verkar vara när 1. Mcdonalds frukost öppnar
2. När McDonalds frukost stänger.

Helt jävla omöjligt att hitta info om sin specifika restaurang. Min närmsta är öppet dygnet runt så svårt att veta när frukosten börjar. Finns inte ens ett nummer att ringa.
Citera
2020-04-04, 10:05
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Svåraste sakerna att få reda på i livet verkar vara när 1. Mcdonalds frukost öppnar
2. När McDonalds frukost stänger.

Helt jävla omöjligt att hitta info om sin specifika restaurang. Min närmsta är öppet dygnet runt så svårt att veta när frukosten börjar. Finns inte ens ett nummer att ringa.

Det vanligaste är mellan kl 7-10. Vissa dygnet runt-öppna ställen ska tydligen erbjuda frukost från kl. 05. Nu under Coronatider så finns det McDonalds vars öppettider har förändrats. Det påverkar även frukosten.

Har du prövat exempelvis att gå in på McDonalds hemsida och klicka på "Hitta restaurang"? (https://www.mcdonalds.com/se/sv-se/r...t-locator.html). Går ju att söka på en viss stad exempelvis. Jag gjorde några sökningar på flera städer och kollade upp flera restauranger, samtliga listar telefonnummer när man kollar upp en specifik restaurang. Ifall man vill ringa och dubbelkolla.
Citera
2020-10-16, 04:34
  #104
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam.W
Donkens frukost är kanske inte den bästa, men det går inte att undkomma att mctoasten är svårt jävla god

Jag vet nu hur man gör deras Mctoast. Helt Underbart gott
Citera
2020-10-16, 04:35
  #105
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Nu har Donken gjort om sina frukostmenyer (ja jag vet, det var typ ett år sedan minst) men trots detta är det lika gott. McMuffins Bacon och Egg samt McToast. Sjukt gott!

Du kan göra Mctoast hemma Jag har testat, och blir nästan exakt som deras
Citera
2020-10-16, 13:34
  #106
Medlem
Dukanva85s avatar
Kan man köpa det där mcmuffinbrödet som mcd har på morgnarna. Galet gott
Citera
2020-10-16, 13:39
  #107
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Du kan göra Mctoast hemma Jag har testat, och blir nästan exakt som deras

Berätta hur då?

Säger du lägg ost mellan två brödskivor och kör i smörgåsgrillen eller våffeljärnet får du internet-däng.



Allmänt stör det mig att det är så dyrt om man inte köper deras illa komponerade menyer. Dom borde sänka priset på allt i stället så man kunde köpa ā la carte.
Citera
2020-10-16, 18:55
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Berätta hur då?

Säger du lägg ost mellan två brödskivor och kör i smörgåsgrillen eller våffeljärnet får du internet-däng.



Allmänt stör det mig att det är så dyrt om man inte köper deras illa komponerade menyer. Dom borde sänka priset på allt i stället så man kunde köpa ā la carte.
Har dom inte Mcmuffins+ mellankaffe längre som meny? Vart fall skyltar dom inte med den längre utan man måste även ha en kall dryck. Märkligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback