Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Nu var det ju du som ställde upp alternativen att legalisera våldtäkt på kvinnor eller att legalisera prostitution, remember? Jag kom på ett tredje alternativ, kemisk kastrering av alla som ingen vill ligga med frivilligt. Lustigt att du själv inte kom på det alternativet utan tyckte att kvinnor skulle våldtas så länge prostitution är olagligt.
Ja, jag förklarade just att ditt tredje alternativ inte fungerar.
Citat:
Eh, jo, det finns få yrken som medför så stora risker för smittspridning och sjukdomar, liksom riken att råka ut för våld och t o m mord som prostitution.
Haha, ja så länge det är olagligt, absolut. Då finns det risker. När hörde du senast om ett mord på en laglig bordell?

Haha, du vet så lite.
Citat:
Jobbar torskar för att göra mitt liv bekvämt?
Ja, de jobbar och sliter och bidrar till samhället. De bygger hus, asfalterar vägar, utvecklar teknologi, betalar in skattepengar osv osv. Utan sexdrive hade nog få av dem haft motivationen. Du verkar inte riktigt förstå hur män fungerar.
Citat:
Är det nu jag ska tacka dig för att du tog CSN-pengar för att köpa sex i Tyskland?
Ja, det kan du tacka mig för. Hade jag inte gjort det hade jag kanske fortfarande sett allt som meningslöst och gått på socialbidrag. Nu har jag jobb och bidrar till samhället istället för att vara en börda som jag var innan mitt första bordellbesök.

Du kan skriva tack i PM sen om det känns för jobbigt att göra det här.
Citat:
Jag ska inte säga att jag är förvånad över att du tycker att det är en bättre idé att äga och våldta kvinnor än att låta dig kastreras.
Bra.