2019-10-12, 22:50
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Snälla du, det är kivnnor som har något att komma med i alla tider. Medan män mer har stått för "överflödet". Ett ägg är vansinnigt mycket mer värt på djungelns marknad än en spermie, eller ens en "sats" av spermier på sisådär några ynka miljarder.
I den riktiga djungeln och med dess lagar, så är honor extremt ovanliga och väldigt få hannar har en susning till chans få lov komma till.

Antar du tycker det är bättre?

Men i djungelns lag tar man det man behöver.
Citera
2019-10-12, 22:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Nej inte ert fel, men vi män kan ju inte hjälpa att ni våldtar minderåriga afghaner heller, så det är lite orättvist tycker jag.

Som att Willy Wonka klagar på folk som köper Marabou.

Vem våldtar minderåriga afghaner?
Jag har för egen del faktiskt bara haft sex med svenska män. Den där hiskeliga brytningen ihop med adidasbyxor och träningsskor har aldrig tilltalat mig riktigt.
Citera
2019-10-12, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nope. Bordeller är extremt noga med hygien. Valfri slampa på Tinder eller valfri nattklubb i Stockholm för med sig mer smittorisk än horor på bordeller. Var och varannan ung svensk har haft könssjukdomar idag. Ska vi förbjuda one night stands eller sex/partyresor till Ayia Napa?

Droger, kriminalitet finns oavsett. Men när män kan köpa sex finns ingen anledning för män att slåss. Således skulle våldet i samhället minska om fler män hade möjlighet att köpa sex. Eller om kvinnor ställde upp på sex och slutade tvinga män att slåss om dem.

Nyss tyckte jag dock du sa att du inte hade problem med att män köper sex av kvinnor. Hur ska du ha det?
Nu var det ju du som ställde upp alternativen att legalisera våldtäkt på kvinnor eller att legalisera prostitution, remember? Jag kom på ett tredje alternativ, kemisk kastrering av alla som ingen vill ligga med frivilligt. Lustigt att du själv inte kom på det alternativet utan tyckte att kvinnor skulle våldtas så länge prostitution är olagligt.

Eh, jo, det finns få yrken som medför så stora risker för smittspridning och sjukdomar, liksom risken att råka ut för våld och t o m mord som prostitution. Att droger och kriminalitet finns överallt innebär inte att det inte finns mer inom prostitutionen.

Citat:
Nej, män utan sexdrift kommer inte ha något intresse av att jobba för att göra ditt liv bekvämt. Så, tyvärr. Det hela är ett moment 22 du inte kommer ur. Du vill ha kakan och äta den samtidigt. Det går inte. Haken med att vara kvinna. Något mer förslag?
Jobbar torskar för att göra mitt liv bekvämt? Är det nu jag ska tacka dig för att du tog CSN-pengar för att köpa sex i Tyskland?

Citat:
I ett samhällsperspektiv är nog att män äger kvinnor och får våldta dem precis som de vill det klart bästa. Men som tur är för er så finns det vissa kvinnor som frivilligt ställer upp och ger män möjlighet till sex mot en liten summa pengar, så slipper ni andra kvinnor ställa upp. Ni borde vara tacksamma för detta.
Jag ska inte säga att jag är förvånad över att du tycker att det är en bättre idé att äga och våldta kvinnor än att låta dig kastreras.
Senast redigerad av Ipsi 2019-10-12 kl. 23:05.
Citera
2019-10-12, 23:11
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vem våldtar minderåriga afghaner?
Feminister.
Citat:
Jag har för egen del faktiskt bara haft sex med svenska män. Den där hiskeliga brytningen ihop med adidasbyxor och träningsskor har aldrig tilltalat mig riktigt.
Visst.
Citera
2019-10-12, 23:13
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nu var det ju du som ställde upp alternativen att legalisera våldtäkt på kvinnor eller att legalisera prostitution, remember? Jag kom på ett tredje alternativ, kemisk kastrering av alla som ingen vill ligga med frivilligt. Lustigt att du själv inte kom på det alternativet utan tyckte att kvinnor skulle våldtas så länge prostitution är olagligt.

Ja, jag förklarade just att ditt tredje alternativ inte fungerar.

Citat:
Eh, jo, det finns få yrken som medför så stora risker för smittspridning och sjukdomar, liksom riken att råka ut för våld och t o m mord som prostitution.

Haha, ja så länge det är olagligt, absolut. Då finns det risker. När hörde du senast om ett mord på en laglig bordell? Haha, du vet så lite.

Citat:
Jobbar torskar för att göra mitt liv bekvämt?

Ja, de jobbar och sliter och bidrar till samhället. De bygger hus, asfalterar vägar, utvecklar teknologi, betalar in skattepengar osv osv. Utan sexdrive hade nog få av dem haft motivationen. Du verkar inte riktigt förstå hur män fungerar.

Citat:
Är det nu jag ska tacka dig för att du tog CSN-pengar för att köpa sex i Tyskland?

Ja, det kan du tacka mig för. Hade jag inte gjort det hade jag kanske fortfarande sett allt som meningslöst och gått på socialbidrag. Nu har jag jobb och bidrar till samhället istället för att vara en börda som jag var innan mitt första bordellbesök. Du kan skriva tack i PM sen om det känns för jobbigt att göra det här.

Citat:
Jag ska inte säga att jag är förvånad över att du tycker att det är en bättre idé att äga och våldta kvinnor än att låta dig kastreras.

Bra.
Citera
2019-10-12, 23:16
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo, alla har väldigt mycket att göra med vad män knullar och inte. Uppenbarligen klarar män inte av att reglera sina lustar själv och då måste givetvis nån annan in och bromsa. Det är inte vårt fel att du och andra män inte klarar av att kontrollera ert eget beteende.

Kan och vill är två olika saker, vi lever några fjuttiga decennier på denna jord. Jag tänker i alla fall inte ruttna bort och inte göra dem så bra som jag kan. Bara för att det finns moralpanikister. Allt som man inte förstår skall man förbjuda. Allt som sticker ut är farligt. Well det är farligt att leva, man kan ju dö.
Citera
2019-10-12, 23:34
Avslutad
Citat:
Ja, jag förklarade just att ditt tredje alternativ inte fungerar.

Haha, ja så länge det är olagligt, absolut. Då finns det risker. När hörde du senast om ett mord på en laglig bordell? Haha, du vet så lite.

Ja, de jobbar och sliter och bidrar till samhället. De bygger hus, asfalterar vägar, utvecklar teknologi, betalar in skattepengar osv osv. Utan sexdrive hade nog få av dem haft motivationen. Du verkar inte riktigt förstå hur män fungerar.

Ja, det kan du tacka mig för. Hade jag inte gjort det hade jag kanske fortfarande sett allt som meningslöst och gått på socialbidrag. Nu har jag jobb och bidrar till samhället istället för att vara en börda som jag var innan mitt första bordellbesök. Du kan skriva tack i PM sen om det känns för jobbigt att göra det här.

Bra.
Vet du, jag tror faktiskt inte att alla som bygger hus, asfalterar vägar, utvecklar teknologi och betalar in skattepengar hade tänkt sig att deras skattepengar skulle gå till att du skulle få åka till Tyskland och knulla. Ska vi nu vara tacksamma för att du försörjer dig själv också och låter skattebetalarna slippa den kostnaden?

Vi får väl räkna med att de som är kapabla att jobba och slita och bidra till samhällets uppbyggnad också är kapabla att skaffa sex utan samhällets stöd, så visst fungerar mitt alternativ.
Senast redigerad av Ipsi 2019-10-12 kl. 23:39.
Citera
2019-10-13, 00:00
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Vet du, jag tror faktiskt inte att alla som bygger hus, asfalterar vägar, utvecklar teknologi och betalar in skattepengar hade tänkt sig att deras skattepengar skulle gå till att du skulle få åka till Tyskland och knulla. Ska vi nu vara tacksamma för att du försörjer dig själv också och låter skattebetalarna slippa den kostnaden?

Vi får väl räkna med att de som är kapabla att jobba och slita och bidra till samhällets uppbyggnad också är kapabla att skaffa sex utan samhällets stöd, så visst fungerar mitt alternativ.

Haha, ja räkna med det du

Nu finansierar jag ju besöken med min lön. Ska bli extra kul med nästa resa, nu när jag vet att jag kan tänka på dig när jag är där. En extra krydda.

Fast om vi då ska välja mellan att låta kvinnor våldtas och att kastrera män så är ju det förstnämnda billigast. Det är ju gratis, medan masskastreringen måste finansieras.

Och jag tror inte att män är så sugna på att bli kastrerade så det blir nog svårt. Huruvida kvinnor är sugna på att bli våldtagna eller ej lär inte ha någon betydelse.
Citera
2019-10-13, 00:14
Avslutad
Citat:
Haha, ja räkna med det du

Nu finansierar jag ju besöken med min lön. Ska bli extra kul med nästa resa, nu när jag vet att jag kan tänka på dig när jag är där. En extra krydda.

Fast om vi då ska välja mellan att låta kvinnor våldtas och att kastrera män så är ju det förstnämnda billigast. Det är ju gratis, medan masskastreringen måste finansieras.

Och jag tror inte att män är så sugna på att bli kastrerade så det blir nog svårt. Huruvida kvinnor är sugna på att bli våldtagna eller ej lär inte ha någon betydelse.
Nej, naturligtvis är kastrering både billigast, mest tidseffektivt och enklast. På hundar räcker det att byta hormonimplantat varje år. Men jag förstår att du hellre vill våldta kvinnor.

Jo, jag har den effekten på män att de tänker på mig. Tyvärr är jag som du förstår ouppnåelig för dig. Men räkna som sagt inte med något tack för att du försörjer dig själv.
Citera
2019-10-13, 00:27
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nej, naturligtvis är kastrering både billigast, mest tidseffektivt och enklast. På hundar räcker det att byta hormonimplantat varje år. Men jag förstår att du hellre vill våldta kvinnor.

Jo, jag har den effekten på män att de tänker på mig. Tyvärr är jag som du förstår ouppnåelig för dig. Men räkna som sagt inte med något tack för att du försörjer dig själv.

Har du inte silikonbröst, och går omkring naken i högklackat så är jag tyvärr inte speciellt intresserad av dig på det sättet Ipsi.

Tänkte mer på den skadeglädje jag kommer känna när jag är på bordellen nästa gång och det inte finns något du kan göra åt saken. Det blir trevligt.
Citera
2019-10-13, 00:33
Avslutad
Citat:
Har du inte silikonbröst, och går omkring naken i högklackat så är jag tyvärr inte speciellt intresserad av dig på det sättet Ipsi.

Tänkte mer på den skadeglädje jag kommer känna när jag är på bordellen nästa gång och det inte finns något du kan göra åt saken. Det blir trevligt.
Jaha, du tror att jag på något sätt tänker på dig och intresserar mig för var du är?
Citera
2019-10-13, 00:38
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jaha, du tror att jag på något sätt tänker på dig och intresserar mig för var du är?

Ja, att jag kan köpa sex av snygga kvinnor när jag vill stör dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in